Постинг
18.07.2011 09:22 -
Правец – от “витрина” на социализма до собственост на кипърска офшорка
Автор: chara
Категория: Новини
Прочетен: 40276 Коментари: 128 Гласове:
Последна промяна: 19.07.2011 17:10
Прочетен: 40276 Коментари: 128 Гласове:
119
Последна промяна: 19.07.2011 17:10
Довечера 18 юли 2011 г (понеделник) от 20.30 часа в студиото на Велизар Енчев по СКАТ ТВ, моя милост – Светла Василева (chara) и Павлин Цветков, председател на Сдружението за насърчаване на гражданската активност, ще представим книгата “ПРАВЕЦ. ХРОНИКИТЕ НА ЧАСТНИЯ ГРАД”.
Ще коментираме технологията на собствеността и как един малък български, макар и неслучаен град, стана собственост на кипърска офшорка при това съвсем … законно и с възторжената единодушна подкрепа на общинските съветници от всички партии и цветове. И понеже апетита идва с яденето, овкусено с усещане за всепозволеност, надзаконност и недосегаемост, гарнирано с агресивна арогантност, крачката от частен град към частна държава, мислена до неотдавна като фантастчен хорър, вече е на път да стане реалност и то пред очите ни.
Ще покажем интригуващи снимки на имоти, намиращи се в Гърция, собственост на видни правешки строители на социализма и капитализма.
Ще разкажем как приключи историята на Христо Христов, който отказа да продаде (разбирай да подари) двата декара наследствена нивичка, намираща се в терена на голф игрището на "Тера Тур Сервиз" в Правец. Ще споделим как държавните институции “адмирираха” книгата, награждавайки ни с наказателно преследване.
И разбира се, ще отговаряме на въпроси на зрителите, зададени в прекия ефир на СКАТ ТВ.
На този адрес на ТВ СКАТ, може да гледате запис на предаването през нет-а:
http://www.skat.bg/products.php?type=10&genre=4364
А също и тук във VBOX7:
http://vbox7.com/play:bdf5028ab5
Ще разкажем как приключи историята на Христо Христов, който отказа да продаде (разбирай да подари) двата декара наследствена нивичка, намираща се в терена на голф игрището на "Тера Тур Сервиз" в Правец. Ще споделим как държавните институции “адмирираха” книгата, награждавайки ни с наказателно преследване.
И разбира се, ще отговаряме на въпроси на зрителите, зададени в прекия ефир на СКАТ ТВ.
На този адрес на ТВ СКАТ, може да гледате запис на предаването през нет-а:
http://www.skat.bg/products.php?type=10&genre=4364
А също и тук във VBOX7:
http://vbox7.com/play:bdf5028ab5
ЗЛАТЕВ, БОРИСОВ, ЖИВКОВ. ТОЧКА НА ПРЕС...
Валентин Златев и ЛУКойл – технология на...
Правец - частният град на олигарсите Зла...
Валентин Златев и ЛУКойл – технология на...
Правец - частният град на олигарсите Зла...
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
Успех,
18.07.2011 09:29
18.07.2011 09:29
в който не се съмнявам, но не мога да не ти го пожелая:)
цитирайАз държа на снимките и видеото с Бобо Лъжеца! Да го види народа пред кого се прекланя - своя учител!!! Май българина има доста къса памет...
цитирайбезспорно.
Ще гледам, баща ми е оттам. Само дето много млад е починал и затова съм от другата страна на барикадата :)))))))))))))))))
Валя
цитирайЩе гледам, баща ми е оттам. Само дето много млад е починал и затова съм от другата страна на барикадата :)))))))))))))))))
Валя
Хубава и ползотворна седмица!
цитирай
5.
chara -
hamstera Колкото повече, толкова повече, както казва оня лаком симпатяга Мечо Пух!
18.07.2011 09:51
18.07.2011 09:51
Има факти, които непрекъснато трябва да се повтарят, дано ги проумеят най-после!
цитирай:)
цитирай
7.
yotovava -
Нашият род е един от големите в селото. И както бяхме като Гераците, сега там са останали двама души.
18.07.2011 10:12
18.07.2011 10:12
Всъщност корените вече са изсъхнали. Парадоксът е как едно бедно и никакво селце без ресурси може да се превърне в това, което е сега.
цитирай
8.
chara -
Валя, без ресурси ама ... от Априлския пленум та до сега държавата (или каквото
18.07.2011 10:19
18.07.2011 10:19
е останало от нея) се командва от Правец.
Мисля, че вече няма нужда да го доказвам.
Видно е за всички!
цитирайМисля, че вече няма нужда да го доказвам.
Видно е за всички!
Хъм,интересно ми е да видя как ще се случи,те, тези обесници там...е имат и повече от частна държава...много повече...
Истината е,че във всеки град има по един или няколко едри феодали от средновековен тип...Само дето Златев е повече..той е болярин,с тенденция за цар..не цяр..уви...Чувал съм няколко правешки истории..страшни ми се сториха...Ще гледам с интерес,ако и да не ми харесва тази телевизия:)
цитирайИстината е,че във всеки град има по един или няколко едри феодали от средновековен тип...Само дето Златев е повече..той е болярин,с тенденция за цар..не цяр..уви...Чувал съм няколко правешки истории..страшни ми се сториха...Ще гледам с интерес,ако и да не ми харесва тази телевизия:)
винаги ме е радвала позицията ти! Честно казано рядко срещам толкова обективни и подкрепени с доказателства статии като твоите...
цитирайи видях!
Ще гледам с интерес.
Успех желая!:))))
Поздрави!:)))
цитирайЩе гледам с интерес.
Успех желая!:))))
Поздрави!:)))
Надявам се да бъде интересно за аудиторията!
цитирайТой Енчев е боец, ама..... и Коритаров беше боец, пък виж какво стана!
цитирайПоздрави и успех довечера!
Това, което оповестяваш е страшно...така е завършила историята си втората българска държава. Разделена...сега разпродадена на парченца нашата държава няма да я има ...тъжна картина...болен народ, емигранти, застаряване, демографски срив и какво следва лешоядите и отцеубийците ще довършат държавата. Закачиха на чужд катраник...Тъжно, много тъжно е всичко това ...
цитирайТова, което оповестяваш е страшно...така е завършила историята си втората българска държава. Разделена...сега разпродадена на парченца нашата държава няма да я има ...тъжна картина...болен народ, емигранти, застаряване, демографски срив и какво следва лешоядите и отцеубийците ще довършат държавата. Закачиха на чужд катраник...Тъжно, много тъжно е всичко това ...
15.
анонимен -
Светле,
18.07.2011 10:55
18.07.2011 10:55
знаеш колко голяма подкрепа имате! Поздравления за гражданската смелост!)))
цитирай
16.
chara -
dmv Прав си! В повечето градове има мрежи от зависимости, обвързаности и
18.07.2011 11:13
18.07.2011 11:13
тайна власт!
Когато този модел се прехвърля и върху държавата обаче, всеки, който знае нещо, няма право да мълчи.
Мълчанието ни прави съучастници в една или друга степен!
И аз не искам да бъда част от това!
цитирайКогато този модел се прехвърля и върху държавата обаче, всеки, който знае нещо, няма право да мълчи.
Мълчанието ни прави съучастници в една или друга степен!
И аз не искам да бъда част от това!
:)
цитирайТова е история, на която още не сме сложили точката на i - то.
цитирайХора като теб, Светла, и твоите съмишленици-съавтори на книгата сте истинските герои на България. И не само днес. Защото преодоляването на страха и преодоляването на формулата "да са живи и здрави крадците, че ни дават едно парче хляб да живеем" е истинското достойно поведение днес и винаги. Истинските винаги са преследвани, както от мафията, така и от държавата, защото баналната истина е, че българската държава е мафиотска организация - офшорна и недосегаема собственост на много известни и на по малко известни крадци.
Бог да е с вас - истинските, преследвани и тероризираните от мафията, докато търсите и показвате истината, - защото вашето богатство е най-голямо. Няма по голямо богатство от истината. А възмездието винаги идва. Понякога по рано, понякога по късно. И крадците го разбират. Кой по рано, кой по късно. Въпреки, че неконформизмът ви може да изглежда утопичен през дебелите и изкривени диоптри на мафиотско-капиталистическата ни остатуквена действителност, изграждаща холограма на безизходно отчаянието в торпилираните от реклами очи на съвременния човек - мутантизиран в масов потребител и масов подчинител.
Хора като теб ни учат да не се превръщаме в това в което искат мафиотите.
Хора като теб ни учат как да сме истински. Това е най-голямото богатство. Да си истински. А ти си такава, Светла. Истинска.
цитирайБог да е с вас - истинските, преследвани и тероризираните от мафията, докато търсите и показвате истината, - защото вашето богатство е най-голямо. Няма по голямо богатство от истината. А възмездието винаги идва. Понякога по рано, понякога по късно. И крадците го разбират. Кой по рано, кой по късно. Въпреки, че неконформизмът ви може да изглежда утопичен през дебелите и изкривени диоптри на мафиотско-капиталистическата ни остатуквена действителност, изграждаща холограма на безизходно отчаянието в торпилираните от реклами очи на съвременния човек - мутантизиран в масов потребител и масов подчинител.
Хора като теб ни учат да не се превръщаме в това в което искат мафиотите.
Хора като теб ни учат как да сме истински. Това е най-голямото богатство. Да си истински. А ти си такава, Светла. Истинска.
Колкото повече знание, толкова повече печал ...
цитирайНе всички оператори пускат "СКАТ" в "менюто" си. Доста е показателно.
Успех!
Пусни после едно линкче.
цитирайУспех!
Пусни после едно линкче.
Понеже довечера едва ли ще мога да се обадя в ефира, ако може да предадеш едно мое предложение - Правец да се преименува на Кривец! :)))
Успех!!!
Марин Тачков
цитирайУспех!!!
Марин Тачков
Силата я имате, необходими са и железни нерви, защото няма да е лесно. Поздрав и още веднъж успех!
цитирайРеспект!
:)
цитирай:)
Знам, че отстрани приличаме на донкихотовци ...
Знам, че няма да ни простят, понеже обществото ни по-лесно прощава на престъпниците, отколкото на мечтателите ...
Обаче ... късно е да бъдем други!!!
цитирайЗнам, че няма да ни простят, понеже обществото ни по-лесно прощава на престъпниците, отколкото на мечтателите ...
Обаче ... късно е да бъдем други!!!
26.
chara -
bigbro Знам за СКАТ. Но пък НЯМА друга медия, която да се осмели да ни пусне в
18.07.2011 11:24
18.07.2011 11:24
пряк ефир.
Знам го със сигурност.
Ще пусна линкче после.
:)
цитирайЗнам го със сигурност.
Ще пусна линкче после.
:)
"кривата Татовица"
:)
цитирай:)
За нервите ... знам си аз!
цитирайУспех и от мен! Ще ви гледам.
цитирайБих искал да прочета тази книга...и ще!Къде може да се закупи,тоест има ли я в мрежата на разпространителите или отказват,за да знам къде да се търси?
Честно казано се прекланям пред това,че сте смели...ти и съмишлениците ти,и да - права си,когато това достигне невиждани размери,както в случая с правешките царедворци и боляри,значи е дошло време за борба и не-мълчание..Но хората там се страхуват,а и навсякъде другаде от тях и с право,тези не си поплюват...щото Валентин Златев и баща му..са повече от могъщи...В България такива са няколко,имам подозрение за кръг,но не мога да докажа,ако изникнат факти,но сигурни,бих споделил,другото е напразни обвинения и клевета по смисъла на закона,а знам че са в схема,виждам го,а и не само аз предполагам...
Аз смятам Шамана,баещ на магистрали и шосета,за пряко свързан със Златеви и изпълняващ руска схема ,заедно с тях естествено..Има доста податки за такова нещо..
Но темата е друга,да не се отплесваме:)
Ще завърша с любимо изречение от една статия,на една не-дотам-харесвана от мен бг-журналистка,списваща собствен сайт за политика и анализи,но имаща свежи и добри попадения:
"Политиката е мръсна дума, народите са овчедушни, медиите проституират, а светът е бардак,в който командват юмрукът и ножът"!!!
Заставам зад всяка една дума от горното...
Успех в начинанието!
цитирайЧестно казано се прекланям пред това,че сте смели...ти и съмишлениците ти,и да - права си,когато това достигне невиждани размери,както в случая с правешките царедворци и боляри,значи е дошло време за борба и не-мълчание..Но хората там се страхуват,а и навсякъде другаде от тях и с право,тези не си поплюват...щото Валентин Златев и баща му..са повече от могъщи...В България такива са няколко,имам подозрение за кръг,но не мога да докажа,ако изникнат факти,но сигурни,бих споделил,другото е напразни обвинения и клевета по смисъла на закона,а знам че са в схема,виждам го,а и не само аз предполагам...
Аз смятам Шамана,баещ на магистрали и шосета,за пряко свързан със Златеви и изпълняващ руска схема ,заедно с тях естествено..Има доста податки за такова нещо..
Но темата е друга,да не се отплесваме:)
Ще завърша с любимо изречение от една статия,на една не-дотам-харесвана от мен бг-журналистка,списваща собствен сайт за политика и анализи,но имаща свежи и добри попадения:
"Политиката е мръсна дума, народите са овчедушни, медиите проституират, а светът е бардак,в който командват юмрукът и ножът"!!!
Заставам зад всяка една дума от горното...
Успех в начинанието!
Не гледам тази телевизия, но довечера, живот и здраве ще я включа с очакване!
УСПЕХ!!!
цитирайУСПЕХ!!!
:)
цитирай:)
цитирайкнигата, както и на книжна борса Фалко.
Ако не я откриеш там, напиши ни на мейла на сдружението: gipravets@abv.bg
Ще ти я пратим!
Хареса ми това, което написа за политиката.
Ето нещо и от мен, е, не от мен а от Шекспир:
Векът е разглобен, о, дял проклет
да си роден, за да го слагаш в ред ...
цитирайАко не я откриеш там, напиши ни на мейла на сдружението: gipravets@abv.bg
Ще ти я пратим!
Хареса ми това, което написа за политиката.
Ето нещо и от мен, е, не от мен а от Шекспир:
Векът е разглобен, о, дял проклет
да си роден, за да го слагаш в ред ...
:)))
цитирайЗа съжаление, няма да мога да гледам предаването, затова се надявам на линка, който си обещала на Бигбро.
Не ти пожелавам успех. За едни ще е успех, за други - не. Просто си свърши работата добре. Толкова добре, че и "глухите" да те разберат.:))
цитирайНе ти пожелавам успех. За едни ще е успех, за други - не. Просто си свърши работата добре. Толкова добре, че и "глухите" да те разберат.:))
Сърдечно!!!
цитирайОчаквам с интерес предаването.
Поздрави!
цитирайПоздрави!
Какво мислите за Велизар Енчев? Мислите ли, че като приемате поканата му да участвате в "неговото" предаване, няма да се компрометирате? Той за Вас честен човек ли е? Констатациите са ясни на всички българи, но ще кажете ли, какво трябва да се направи, за да има възмездие в тази изтормозена страна? Да кажете, какво трябва да направи властта и,или народа за да възцари справедливост? И последно, не правите ли това участие, като възможност за реклама на книгата си, защото..."Трябва все пак да се яде"!
цитирайРадвам се, че ме подкрепят от град, който ми е невероятно близко до сърцето.
И който е мой роден град ...
цитирайИ който е мой роден град ...
41.
chara -
chobi48 Това е второто ми участие в Дискусионно студио. Първото беше скандално!
18.07.2011 13:31
18.07.2011 13:31
Това - ще видим какво ще е!
Книгата е издадена от Сдружение за насърчаване на гражданската активност и не преследва комерсиални цели.
Част от нея т.нар. "Бяла книга за Правец" е в нет-а (на български и на английски език). Втората част са материали, публикувани в нет-а в периода 2008 -2010 г, включително и тук в блог.бг и последната част са непубликувани в мрежата снимки и документи, до които сме стигнали сами.
Онова, което трябва да се направи, е да се спазват законите и хората с вменени им права от държавата за контрол и санкции - да ги упражняват спрямо всички.
Не е нужно да сме на мястото на посланика на САЩ или на Германия, за да видим, че правораздавателната система работи за бедни и богати, нали?
Това за господин Енчев, страхувам се, че не ви разбрах?!!
цитирайКнигата е издадена от Сдружение за насърчаване на гражданската активност и не преследва комерсиални цели.
Част от нея т.нар. "Бяла книга за Правец" е в нет-а (на български и на английски език). Втората част са материали, публикувани в нет-а в периода 2008 -2010 г, включително и тук в блог.бг и последната част са непубликувани в мрежата снимки и документи, до които сме стигнали сами.
Онова, което трябва да се направи, е да се спазват законите и хората с вменени им права от държавата за контрол и санкции - да ги упражняват спрямо всички.
Не е нужно да сме на мястото на посланика на САЩ или на Германия, за да видим, че правораздавателната система работи за бедни и богати, нали?
Това за господин Енчев, страхувам се, че не ви разбрах?!!
Успех!!!
цитирайУспех и от мен, Светла/Чара - знам, че е сигурен!
Отзвукът ще е невероятен - интуицията ми подсказва!
Очаквам търпеливо :)
цитирайОтзвукът ще е невероятен - интуицията ми подсказва!
Очаквам търпеливо :)
:)
цитирайЩе видим!
:)
цитирай:)
Моля те да си съставиш план на действие, за да не се окажеш под влиянието на обиграния Енчев. Знаеш, че понякога прекалява, хващайки се само за изолиран факт, който после повтаря до втръсване.
Но похвати - какво да се прави.)) Ченгесарски.)))
На теб - успех и самоконтрол, хи хи.
:))))
цитирайНо похвати - какво да се прави.)) Ченгесарски.)))
На теб - успех и самоконтрол, хи хи.
:))))
благодаря относно инфото за книгата..ако не се намери,тогава ще пиша на посочения адрес.
Мисълта на цитирана от теб е много вярна и актуална за миналия и настоящ!
Поздрави!
пс.Чакам линк,ако не успея да гледам в уреченото време!:)
цитирайМисълта на цитирана от теб е много вярна и актуална за миналия и настоящ!
Поздрави!
пс.Чакам линк,ако не успея да гледам в уреченото време!:)
48.
chara -
babaelenica При Жоро Коритаров "оцелях", да се надяваме, че и тук ще се справя!
18.07.2011 14:46
18.07.2011 14:46
Още повече, че няма да съм сама!
:)))
цитирай:)))
Вашата борба за истината, в деня, в който честваме годишнина от рождението на Апостола на българската свобода, е ярък знак, че НЕ ВСИЧКО Е ЗАГУБЕНО!
ХВАЛА ВАМ!
цитирайХВАЛА ВАМ!
Щото не сте живели във Варна, затова си мислите, че Правец е частен град :)
цитирайПрава си, кривините на управляващите и държавата трябва да се популяризират непрестанно.Истините (и лъжите) рано или късно изкачат наяве. Човърка ме обаче нещо отвътре.Г-н Енчев е опитен емоционален журналист. Неговата дейност в близкото минало не е била ограничена само с работата на журналист...Надявам се да имаш предвид неговите разностранни способности в хода на дискусията...;-) Дано този път тя завърши без скандал и се поздравим с успешен край!
ПП. Нямам възможност да гледам СКАТ - нямам кабелна телевизия. Затова надеждата ми е да пуснеш след това линк.
Още веднъж ти желая успех!
цитирайПП. Нямам възможност да гледам СКАТ - нямам кабелна телевизия. Затова надеждата ми е да пуснеш след това линк.
Още веднъж ти желая успех!
Колкжото повече бълтари гледат предаването и прочетат книгата толкова по-добре.
Толково по-зле за днес управляващите ни мафиоти!
цитирайТолково по-зле за днес управляващите ни мафиоти!
И успех!
цитирайНе всичко е загубено!
цитирай:(
цитирайЩе дам линк после!
цитирай:)))
цитирай:)
цитирайНе харесвам тази телевизия,но довечера ще отчетат голяма гледаемост;)Поздрави,Светлана за смелостта!Ще гледам с интерес!
цитирайНямам "СКАТ" , но имаш поддръжката ми. Поздрави на теб и поддръжниците ти!
цитирайЖелая ви успех в борбата с мафията. Без борба няма победа!
цитирайСтискам палци !
цитирайПуснах си вече "Скат" и чакам с нетърпение. Май ще скоча набързо да вечерям и си идвам за да съм пред екрана.
цитирай
64.
анонимен -
Жалко, че в "пакета" на Евроком
18.07.2011 20:41
18.07.2011 20:41
я няма "Скат". Пожелавам успех и утре очаквам подробен материал в блога за всичко случило се и споделено в предаването.
цитирайНа практика те "държат" държавата.
цитирайИзумих се от много неща, които видях в предаването.
14 х.лв. общински пари ...
Палати в Халкидики, платени КЕШ ...
И ... платени "клакьори" ...
Поздрав!
цитирай14 х.лв. общински пари ...
Палати в Халкидики, платени КЕШ ...
И ... платени "клакьори" ...
Поздрав!
Браво,продължавайте все така самоотвержено и сърцато да воювате за Българската правда и за народа на България! Поздравления!
цитирай:)
цитирай:)
цитирай:)
цитирай:)
цитирай:)
цитирайАпетита идва с яденето и се провокира от липсата на съпротива!
цитирайА за клакьорите ... те си знаят защо го правят!
цитирай:)
цитирайhttp://www.skat.bg/products.php?type=10&genre=4364
цитирайЯвно трябва да попречим с всички възможни средства за незаконната приватизация на България от мошеници и съвременни еничари.
цитирайтелевизия СКАТ!
цитирайоставаме в неведение:))))
цитирайработи само през Internet Explorer. През Mozilla не тръгва, поне при мен.
цитирай
81.
анонимен -
Успех и здрави нерви, Светле
19.07.2011 09:06
19.07.2011 09:06
Не си сама.
цитирайНе мога да изредя всички неща, които ме изумиха.
Сигурно има и още много други, които не намериха място в предаването...
цитирайСигурно има и още много други, които не намериха място в предаването...
83.
анонимен -
Справихте се отлично.
19.07.2011 09:41
19.07.2011 09:41
Пвлин е много добре подготвен, спокоен и рефлективен. Поздравелния за гражданската смелост. Подставеното лие на Златев се издъни и стана за смях. От името на ченгесарско-комунистическа мафиотска банда ви нарича эошисти. Нагли червени боклуци с долен ратайски произход. Затова са толкова алчни - в гена им е вложен синдрома на вековната бедност. Такива са ненаситни. Обикновено умират от задавяне. ))))
цитирайКакви вилички имат знаковите олигарси на Беломорието и само за 4 милиона евро в БРОЙ!
А НАП знае ли?
А за апартаментите на Исаков МИД России знае ли?
цитирайА НАП знае ли?
А за апартаментите на Исаков МИД России знае ли?
85.
chara -
parasol Павлин е възпитаник на НГДЕК, нещо, с което малко хора могат да се похвалят!
19.07.2011 09:48
19.07.2011 09:48
Подставените лица ...
Нали виждаш, вместо аргументи - лични нападки!
Агресия и безсилие ...
цитирайНали виждаш, вместо аргументи - лични нападки!
Агресия и безсилие ...
Поздравления!
цитирайВреме е и в тази негативна и отрицателна телевизия да им гостува един неопетнен човек от народа. Желая ти успех! Бъди винаги положителна :)
цитирай
88.
анонимен -
Светле,
19.07.2011 20:06
19.07.2011 20:06
изгледах всичко и съм потресена! Поздрави за теб и събеседника ти куража и доблестта ви!
Съжалявам, че не ми е позволено да водя предавания, за да ви поканя при мен, но ... решават други:)
цитирайСъжалявам, че не ми е позволено да водя предавания, за да ви поканя при мен, но ... решават други:)
:)
цитирайОт друга страна, нали си представяш какво може да ти се случи, след като ти гостуваме ... и разкажем онова, което знаем?!!
Някои хора са с опасно дълги "ръчички".
:(
цитирайНякои хора са с опасно дълги "ръчички".
:(
91.
анонимен -
От друга страна, нали си представяш ...
19.07.2011 23:33
19.07.2011 23:33
chara написа:
От друга страна, нали си представяш какво може да ти се случи, след като ти гостуваме ... и разкажем онова, което знаем?!!
Някои хора са с опасно дълги "ръчички".
:(
Някои хора са с опасно дълги "ръчички".
:(
Не е въпросът за мен - себе си отдавна съм прежалила. Но за предаванията решават други:)
Другарко Шаро, изгледах нещото, но не чух гласа Ви. Не чух анализ ,защо, как и кога е забогатял. Не чух от коя партия е. Вие негови съпартийци ли сте. Злобеете , че той се е награбил, а Вие не. Питам Ви, трябва ли срещу комунистите да се постъпи по комунистически. Как да си върнем Държавата.
цитирайНаясно съм!
:)))
цитирай:)))
94.
chara -
schumpov В това пространство почти под всяка статия пиша и отново ще го напиша,
20.07.2011 08:59
20.07.2011 08:59
че НЕ ЧЛЕНУВАМ В НИТО ЕДНА ПАРТИЯ.
Сега нека и аз да Ви попитам нещо. Да не би да предлагате да викаме "осанна" на човек, който с публични средства (т.е. с пари от данъците на всички нас) строи инфраструктури в частен имот, който е сепариран и недостъпен за гражданите?!! Не стига това, но апетитите вече са прехвърлени и върху средства, събрани от европейските данъкоплатци.
Благодаря, че отделихте от времето си, за да изгледате "нещото".
Що се отнася до комунистите ... аз такива не виждам, както не съм видяла и комунизъм.
Що се отнася до връщането на държавата - мисля си, че докато всеки си казва "това не ме засяга" - нищо няма да постигнем.
Просто е. В рамките на закона трябва да търсим правата си - на граждани, на потребители, на данъкоплатци и да се интересуваме как управляват държавата ни, как изразходват средствата, събрани от нас, къде ги инвестират и защо. Понеже това е НАШАТА държава. Каква ще бъде, зависи от ВСЕКИ един от НАС.
цитирайСега нека и аз да Ви попитам нещо. Да не би да предлагате да викаме "осанна" на човек, който с публични средства (т.е. с пари от данъците на всички нас) строи инфраструктури в частен имот, който е сепариран и недостъпен за гражданите?!! Не стига това, но апетитите вече са прехвърлени и върху средства, събрани от европейските данъкоплатци.
Благодаря, че отделихте от времето си, за да изгледате "нещото".
Що се отнася до комунистите ... аз такива не виждам, както не съм видяла и комунизъм.
Що се отнася до връщането на държавата - мисля си, че докато всеки си казва "това не ме засяга" - нищо няма да постигнем.
Просто е. В рамките на закона трябва да търсим правата си - на граждани, на потребители, на данъкоплатци и да се интересуваме как управляват държавата ни, как изразходват средствата, събрани от нас, къде ги инвестират и защо. Понеже това е НАШАТА държава. Каква ще бъде, зависи от ВСЕКИ един от НАС.
95.
анонимен -
Светле,
20.07.2011 09:09
20.07.2011 09:09
само да ти кажа, че въпросният се е изявявал и при мен и е от типа озлобени, които базират злобата си на пещерния антикомунизъм, без да са наясно какво е това комунизъм и без да могат да предложат нещо градивно.
Просто натисни мисловния игнор към такива. Виж, че никой не го чете:)
цитирайПросто натисни мисловния игнор към такива. Виж, че никой не го чете:)
Продължавайте да сечете главите на тази Хидра..барем не останат в някакъв момент повече...:)добре беше предаването,но много кратко...
А отварянето става..със сваляне през торент и после пускаш като филм.за тези с опера и мозила..на мен така ми се получи..
Поздрави!
цитирайА отварянето става..със сваляне през торент и после пускаш като филм.за тези с опера и мозила..на мен така ми се получи..
Поздрави!
Гледах предаването /без началото/... Интересно - Златев давал по 5 хил. лв. ваучери за гориво месечно на доста медии. На какво основание?! Това не е ли подкуп?... Как тогава да вярваме в обективността на медиите?...
цитирайДаже сме подготвили куп "изненади" за Фамилията, част от които ще публикувам и тук в Блога, понеже влиянието на Златеви не е единствено на общинско, а и на държавно, дори и на междудържавно ниво.
цитирайТака се "пазарува" медиен комфорт!
Който не иска - действат по друг начин, редувайки моркова с тоягата.
Ако се осмели някой журналист от конвенционалните медии, би могъл да разкаже впечатляващи неща за похватите на Д.Дамянова - шеф на агенция за кризисен PR, обслужваща ЛУКойл, а също и ... българското правителство на ГЕРБ.
цитирайКойто не иска - действат по друг начин, редувайки моркова с тоягата.
Ако се осмели някой журналист от конвенционалните медии, би могъл да разкаже впечатляващи неща за похватите на Д.Дамянова - шеф на агенция за кризисен PR, обслужваща ЛУКойл, а също и ... българското правителство на ГЕРБ.
100.
анонимен -
Записът е перфектен
20.07.2011 16:01
20.07.2011 16:01
Изгледах го спокойно, даже някои моменти по два пъти ... :)
"Някои" трябва да го гледат по два пъти на ден, но се съмнявам, че нещо ще направят.
цитирай"Някои" трябва да го гледат по два пъти на ден, но се съмнявам, че нещо ще направят.
Нищо не правят! Уви!
Ама нали така е по-спокойно!
Пък и по-лесно!
:(
цитирайАма нали така е по-спокойно!
Пък и по-лесно!
:(
Продължавайте! Трябва нещо да се събуди...
И в Англия има скандал и то доста по-незначим, а вече изхвърчаха висши люде.
Дали ще доживеем нещо подобно да се случи и у нас
цитирайИ в Англия има скандал и то доста по-незначим, а вече изхвърчаха висши люде.
Дали ще доживеем нещо подобно да се случи и у нас
Да се събуди, ама ...
Безгрижието е толкова завладяващо!
цитирайБезгрижието е толкова завладяващо!
Чакам да го прочета и тук, доколкото е възможно
защото на винаги имам телевизия- подробности
цитирайзащото на винаги имам телевизия- подробности
Гледах предаването. Благодаря за линка!
Отчайващо е, колко хора се обадиха в негова защита...
Както подозирах, жителите на Правец и управляващите са доволни.
цитирайОтчайващо е, колко хора се обадиха в негова защита...
Както подозирах, жителите на Правец и управляващите са доволни.
Все пак Васил Златев от 1968 г е кмет на Правец ... та досега!
Жителите на Правец ги е страх. Една част от тях. По-голямата.
Вчера и Атанас Семов (кандидата за президент на РЗС) говори по радио Отзвук (това е радио на българите в чужбина и излъчва от Флорида, САЩ) за частния град Правец и за октопода Златеви.
Колкото повече хора чуят, толкова по-добре. По време на последните парламентарни избори, като писахме, че гласувайки за Борисов, ще получим Златев, НИКОЙ не обърна внимание. Толкова екзотично звучеше нещо, в което бяхме убедени, познавайки силата на задкулисието и начина, по който толкова години стои далеч от прожекторите на публичността.
Сега трябва да се говори. Колкото повече, толкова по-добре. Вече има чуваемост. А и някои маски паднаха ...
цитирайЖителите на Правец ги е страх. Една част от тях. По-голямата.
Вчера и Атанас Семов (кандидата за президент на РЗС) говори по радио Отзвук (това е радио на българите в чужбина и излъчва от Флорида, САЩ) за частния град Правец и за октопода Златеви.
Колкото повече хора чуят, толкова по-добре. По време на последните парламентарни избори, като писахме, че гласувайки за Борисов, ще получим Златев, НИКОЙ не обърна внимание. Толкова екзотично звучеше нещо, в което бяхме убедени, познавайки силата на задкулисието и начина, по който толкова години стои далеч от прожекторите на публичността.
Сега трябва да се говори. Колкото повече, толкова по-добре. Вече има чуваемост. А и някои маски паднаха ...
:)
цитирайТой май е вече в Гинес?
цитирайно никой не се съмнява, кой всъщност решава случването или неслучването в градчето.
За Гинес едва ли ще успее, но е пети по богатство за 2010 в България, макар компаниите му, според ТР, да са на загуба.
цитирайЗа Гинес едва ли ще успее, но е пети по богатство за 2010 в България, макар компаниите му, според ТР, да са на загуба.
добре показано!
цитирайОстанах с впечатление, че дискусията не завърши и останаха открити и неизяснени някои не маловажни елементи, като например подкрепя ли населението на гр.Правец неговите политичски и икономически господари. Ако ДА - защо, ако НЕ - също защо. Впрочем отговорите ще узнаем след три месеца. Лошото е, че и на тези избори май ще трябва пак да избираме между две злини...:)
Не знам защо, но ми струва, че значимостта на дискусията беше съзнателно подценена от водещия г-н Енчев: тя като че ли мина "между другото" в пороя от вътрешни и външни новини...Бях изненадан, че той отправи към теб само два или три въпроса, на които ти отговори, разбира се, точно и изчерпателно. С една дума, според мен общо взето дискусията мина добре. Би било интересно да се разбере каква е била гледаемостта на това предаване. Не знам дали СКАТ ТВ разполага с такава възможност.
Но борбата за истината ще продължи, нали не сте се отказали с Павлин Цветков?
цитирайНе знам защо, но ми струва, че значимостта на дискусията беше съзнателно подценена от водещия г-н Енчев: тя като че ли мина "между другото" в пороя от вътрешни и външни новини...Бях изненадан, че той отправи към теб само два или три въпроса, на които ти отговори, разбира се, точно и изчерпателно. С една дума, според мен общо взето дискусията мина добре. Би било интересно да се разбере каква е била гледаемостта на това предаване. Не знам дали СКАТ ТВ разполага с такава възможност.
Но борбата за истината ще продължи, нали не сте се отказали с Павлин Цветков?
че те има!
цитирайВелизар Енчев ни покани през септември да си продължим разговора!
цитирайАко имаш време, виж това, но не го разгласявай:
http://www.otzvuk.com/
цитирайhttp://www.otzvuk.com/
на новата история около Лукойл. Интересно развитие!
цитирайТова, че Рокфелер Център в Ню Йорк е собственост на японец прави ли Ню Йорк японска собственост? Всеки град като територия е парцелиран от имоти с отделни собственици и те могат да бъдат хора от всякакъв произход - българи, цигани, турци, гърци арменци, американци и т.н. Това, че някой купува земи и градове дори острови по света никого не притеснява дори хората се радват на този факт, но има една малка подробност този, който купува е длъжен да спазва закона на територията на която е закупен имота. Никой не може да притежава обаче хората. Отдавна мина времето на робството пък и не е ефективно да ги притежаваш разходите по тях са огромни. Ако си спомняте бяха направени опити, но те се провалиха и то точно от тези, които бяха "избрани" да го направят".
цитирай
117.
chara -
strianakiev Рокфелер център е ... "друга бира" - извинявам се за израза!
30.07.2011 16:17
30.07.2011 16:17
В друго е въпроса, че фирмата, в която е апортирано цялото публично имущество на община Правец УНИ АД, строено с пари на българската държава и на всички граждани, 69% принадлежи в крайна сметка на кипърска офшорка. При положение, че решенията се вземат с обикновено или с мнозинство 2/3 - общината е една безгласна буква в този брак без сметка!!!
Утре, фактическият собственик може да реши да препродаде всичко на някой от о. Аруба например, а този някой може пък да срине всичко поради свои каприз и прочие.
Отделен въпрос е, че смесеното дружество е години наред на загуба и има задължения към ... познайте - към съакционера, който държи 69% процента.
В ГФО фирма УНИ АД е посочвана къто ДЪЩЕРНА на Тера Тур Сервиз (която се държи чрез Агрохолд АД от кипърската офшорка Агриуей холдингс).
Значи публичната собственост на общината е ... в ръцете на неясно кого.
Това е.
цитирайУтре, фактическият собственик може да реши да препродаде всичко на някой от о. Аруба например, а този някой може пък да срине всичко поради свои каприз и прочие.
Отделен въпрос е, че смесеното дружество е години наред на загуба и има задължения към ... познайте - към съакционера, който държи 69% процента.
В ГФО фирма УНИ АД е посочвана къто ДЪЩЕРНА на Тера Тур Сервиз (която се държи чрез Агрохолд АД от кипърската офшорка Агриуей холдингс).
Значи публичната собственост на общината е ... в ръцете на неясно кого.
Това е.
Добре казано "друга бира"... но ако продължа Вашата шега нали все пак става дума за бира или отново става дума за поредното менте...ПУБЛИЧНА СОБСТВЕНОСТ!!!! Това е поредния правен абсурд...Няма такова животно пък и да има може ли да има ръце...то може да има само крака...Надявам се да разберете моята шега. Навремето този град действително се изгради с парите на целия народ и аз бях включен в този процес и за това са ми известни много детайли. Има една истина, която не се разбра от хората в Правец, че ще дойде време създаденото с толкова усилия и пари от цяла България ще се наложи да се поддържа и съхранява с техни усилия и пари, защото се смятаха за Богоизбрани и рога на изобилието ще продължи да се излива върху тях. Уви нищо не е вечно. Ако Правец беше изграден с усилията и парите на самите граждани днес нямаше да става дума, кой е фактическия собственик. За пример: Защо няма подобни проблеми в гр. Копривщица. И там навремето държавата вложи доста пари, но никой дори не продумва за подобни продажби и покупки. Моят опит ми показва, че нещо което е дадено даром на някого той не може да го оцени. Беше време, когато държават даваше огромни средства за да създаде поминък в пограничните райони и изграждаше цехове и малки фабрики. След така наречената промяна тези цехове и фабрики с малки изключения се разграбиха от хората, които си изкарваха хляба там. След това очаквах пак някой "луд" да построи цех, от който да си крадът и да си изкарват хляба. Но не се случи. Лошо. А колко хубаво беше преди. Истината е, че хората гледаха на тези цехове и заводи, като нещо, което не е тяхно. Имам преки наблюдения върху отношенията на работниците, които реализираха експлотацията на завода за компютри и създаваха прословутият компютър Правец. Който е виждал тези компютри и е работил с тях не може да не е забелязъл следите от дейността на принудително събираните и назначавани за работници селски труженици, които нямаха никаква представа, какво е това чип сет и защо той трябва да се поставя с ръкавици а не с голи ръце с коята преди малко си ял баничка. Можеш да заведеш селянина в града, но да извадиш селото от него е непосилна задача.
цитирайНещо не разбрах примера с Копривщица?! Колко пари е наляла държавата там, а пък колко МИЛИОНА долара загуби заради едно име, наложено от комунистите? И в Копривщица стана кон за кокошка.
цитирай
120.
chara -
А, спор няма! Правец е едни изкуствено създаден град, за компенсиране комплексите от
01.08.2011 01:10
01.08.2011 01:10
произхода на някои хора. В момента ,по данни от последното преброяване, там живеят 3 800 човека!
Прав сте като казвате, че те са разглезени, поради факта че конуркопичния рог се е изливал там години наред безлимитно. Научили са ги да получават на готово. Там има инфраструктури, с които малко български градове могат да се похвалят, при това къде по-големи по брой жители от Правец.
цитирайПрав сте като казвате, че те са разглезени, поради факта че конуркопичния рог се е изливал там години наред безлимитно. Научили са ги да получават на готово. Там има инфраструктури, с които малко български градове могат да се похвалят, при това къде по-големи по брой жители от Правец.
Мога да кажа само добри думи за тези хора....Парите, които получи града от държавата са несравнимо по-малко от тези, които бяха вложени в Правец, но те успяха да ги използват разумно и пестеливо. Скоро не съм ходил в този живописен и чист град, но си спомням, че там имаше завод за приборостроене, който даваше хляб на хората. Надявам се завода да е попаднал в ръцете на загрижени и грамотни хора, които да използват създаденото в интерес на своите жители. Те умеят да правят това и са го доказвали многократно в нашата история. Ако някой не знае нека да провери. Днес в града не живее нито един циганин или турчин. И това е така от много години. В града не се краде. Хората са открити и приветливи. Мразят лъжата и умеят да поставят ясеки човек на мястото му според делата му. Интересен феномен е Копривщица.
цитирайМоят род е от там. И мога да кажа, че държавата не е дала и 1 стотинка за града, а заради ТЖ, за да се наложи едно партизанско име, Копривщица загуби завинаги стотици милиони долара. Но за това ще трябва отделен пост.
цитирайУверявам Ви дала е и това можете да го видите ако пожелаете. Попитайте по-възрастните жители на Копривщица къде и кога е строен Завода по Приборостроене и жилищата покрай него. Не беше по силите на общината да построи със свои средства и за това се реализира от Бюжета на Република България. Желая Ви успех в търсенето на истината.
цитирайявно не знаете - стотици милиони долари. А с тях можеше да си построи каквото си поиска.
цитирайКакви са били нереализираните възможности, но това е виртуално допускане и не може да се третира, като загуба. Човек може да загуби нещо, ако го е имал. Може би нямате представа, какво означава да има един град като Копривщица тези пари, но това не пречи човек да си мечтае. Ако някой вложи подобни пари в Копривщица градът ще загуби всичките си достойнства. Хората ще се променят тотално и ще почнат да се мразят. Ще нахлуят хора от цял свят и ще изместят местните жители. Трагедията ще бъде неописуема. Парите са добър слуга, но лош господар. По света има хиляди примери за подобни случки.
цитирайзащо бай Тошо, като копривщенски зет, им е отнел богатството, за да не ги завладеят американците, и в замяна им е направил едно заводче, за да унищожи обичайния им поминък.
цитирайМоже да Ви прозвучи смешно но ние действително се опитвахме да се предпазим от влиянието на "лошите" американци, но избрахме неправилния път. Лъжехме хората казвайки, че хората, които живеят в Америка бедстват защото живеят в експлоататорско общество. Когато посетих за първи път в Америка бях потресен от това, което видях и бях омерзен, че са успявали да ме лъжат. Днес разбирам, че егоизма на човека е нещо с което не можем да се борим "отвън". Единственият начин да преодолееш своя егоизъм е да го доведеш до неговия абсурд, да имаш толкова много, че това имане да те прави нещастен. Тогава няма да се налага никой да ме убеждава, че е лошо да си егоист. Това беше контекста на моите думи, че имането винаги води до по-големи страдания от нямането.
Хората преди нас много добре са се ориентирали и са живее ли много рационално и са осъзнавали цената на своето битие.
цитирайХората преди нас много добре са се ориентирали и са живее ли много рационално и са осъзнавали цената на своето битие.
Явно не разбрахте изобщо за какво става въпрос. Малко хора дори и в Копривщица не знаят тази история, защото гафът беше огромен и затова беше направено всичко, за да се забрави. Но има все още живи свидетели.
цитирайТърсене