Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2014 21:03 - Не е почтено, направо си е курвенско
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 4074 Коментари: 6 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Да се правиш на отворена коза /отворен козльо:)/, да пишеш тъп постинг за мен, а да ми триеш коментарите към него. Това не е съвсем НОРМАЛНО, нали?
   В този сайт, мои коментари трият само глупаците, които се страхуват от мен.:):):):):)



image



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - Како ,споко бе, тук съм ....
17.09.2014 21:22
И аз имам Любим МЪж,
когото искам да прегърна ...
Нищо не се губи ..
архивирано е дори...;))
цитирай
2. анонимен - Джой, ние с теб без врагове не можем ...
17.09.2014 21:27
Джой, ние с теб без врагове не можем да съществуваме. Просто залиняваме. И ти си биткаджийка като мен. :)
Помня, че ти ме посрещна първа през 2010 или сме дошли по едно и също време. Просто съм те запомнил, защото сигурно си ми се издървила нещо. :) Стара френдка си ти.
цитирай
3. joysii - И аз имам Любим МЪж, когото искам да ...
17.09.2014 21:45
milady написа:
И аз имам Любим МЪж,
когото искам да прегърна ...
Нищо не се губи ..
архивирано е дори...;))

================
Ооооо, ха здрасти. Още ли си падаш по Гина простото?
цитирай
4. joysii - Джой, ние с теб без врагове не можем ...
17.09.2014 21:57
kushel написа:
Джой, ние с теб без врагове не можем да съществуваме. Просто залиняваме. И ти си биткаджийка като мен. :)
Помня, че ти ме посрещна първа през 2010 или сме дошли по едно и също време. Просто съм те запомнил, защото сигурно си ми се издървила нещо. :) Стара френдка си ти.

----------
Хахахаха,Куш, не си злопаметен и си добър човек, ама изкрейзваш на тема червено - синьо. Няма лошо. Душо, не само ти се бях издървила, издрахме си очите с тебе и бая "любезности" от твоя страна отнесох. Но си пич, признавам ти го. И не си тъп. Нищо,че си червен, ярко червен. Когато врътнеш на тая тема, вече зная-не те закачам.
Поздрави. Френд си ми, вЕрно.
Не съм голяма биткаджийка, просто не понасям мутреси простакеси. Това е.
цитирай
5. nikikm - Ама аз не съм ти френд,
18.09.2014 01:56
жесо,вещице! Много си се разкрачила ма, кат швейцарска крава, дето ша пикай. Ама то ти е присъщо! Туй дето си го сложила е точно твойто аз!Не физически,щото се хващам на бас,че си увехнала и на метла! Ама белки срещнеш некой идиот да та опрай! Лошо нема,но не кензай насекъде у нето! И на Кушел му са чудя на акъла,ама то у мъж акъл,де!? Той снимката гледа и си мисли че................!Да,ама не! Айде,дуай на луната или...под земята!
цитирай
6. joysii - жесо, вещице! Много си се разкра...
18.09.2014 10:16
nikikm написа:
жесо,вещице! Много си се разкрачила ма, кат швейцарска крава, дето ша пикай. Ама то ти е присъщо! Туй дето си го сложила е точно твойто аз!Не физически,щото се хващам на бас,че си увехнала и на метла! Ама белки срещнеш некой идиот да та опрай! Лошо нема,но не кензай насекъде у нето! И на Кушел му са чудя на акъла,ама то у мъж акъл,де!? Той снимката гледа и си мисли че................!Да,ама не! Айде,дуай на луната или...под земята!

-----------------------------
Това да не би да беше опит за остроумие, nikikm?
От това на снимката не гледай краката и бюста, виж камшика, дето го ядат простаците в блогбегето, когато имам време за тях. И ти си го опитвал, помниш ли? Затова си ми бесен.
Овньо, аз не търся ИДИОТИ да ме оправят. Обикновено ме оправят сладури.
Ха сега ти си гушни твоята разкрачена швейцарска крава у дома и успокой топката.


цитирай
7. apostapostoloff - Запомни добре:
23.09.2014 10:51
кой ни мисли зло, на майка му у г..о!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406367
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031