Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
07.12.2010 11:44 - Срамните "тайни" на кадрите
Автор: chara Категория: Политика   
Прочетен: 40665 Коментари: 100 Гласове:
189

Последна промяна: 07.12.2010 14:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     “Кадрите решават всичко” – казва преди 75 години  в Кремъл другарят Сталин. Вероятно и българският премиер Бойко Борисов е стигнал или ще стигне до този извод. Макар вече да изпи не една горчива чаша  публични скандали, поднесени  от … кадрите му, няма гаранции, че това е краят. Фиаското с кандидатурата за еврокомисар на Румяна Желева, “палавостите” на Лъчезар Иванов, очевадният конфликт на интереси на  Геновева Алексиева, дори “комедията” с фамозно скъпите телефони-бижу, в която с охота участваха депутати от ГЕРБ са нищо, в сравнение с липсата на диплом за висше образование и представянето на фалшив такъв от бившата шефка на фонд “Земеделие” – Калина Илиева. За човек, спечелил доверието на избирателите с обещания за “нов морал в политиката” и заявяващ “аз нося отговорността” е учудващо колко още може да понесе, без да срине крехката кула на доверието, дадено му от българските избиратели. Защото ще се наложи. Дори и само поради факта, че кадрите с марка “ГЕРБ” са назначени с подписа  или поне с одобрението му.      С подписа на Борисов през 2009 г е назначен областния управител на Софийска област – Красимир Живков – бивш кмет на Правец и член на БСП (според този сайт). В официалната страница на администрацията на Софийска област, новият областен управител е посочил, че е завършил ММИ (абревиатура на Московский Институт Молодежи, бел. моя), специалност “История”. Само че, през 1988 г, когато Красимир Живков се дипломира, в Москва НЕ СЪЩЕСТВУВА въпросният институт. Няма го в правния мир. Тогава?        Завършил ли е нещо въобще господин Живков и ако да, то какво?      За онези години вероятно той би бил горд с образованието си, но днес … Днес нещата изглеждат почти като с Калина Илиева. Е, не чак толкова зле. Само малко. Може би.      Малко “спестена” информация, малко премълчана и малко преиначена. Какво пък толкова, нали така?!! Само че, гражданите имат право да знаят кой ги управлява и кой се разпорежда с цялата Софийска област. Това, което спести Красимир Живков на нас българските граждани и избиратели е, че в същност е завършил Висшата Комсомолска Школа на ВЛКСМ (Всесоюзный Ленинский Комунистический Союз Молодежи), чийто правоприемник едва  през юни 1990 г става Институт молодежи. Приемът в школата не е на състезателен принцип (с изпити), а по препоръка на органите на комсомола. Образованието, което получават слушателите в школата, е приравнено на висше. Факултетът по История и комунистическо възпитание дава квалификация на преподавател по история и обществознание и методист по комунистическо възпитание”. В школата на Ленинския комсомол обаче едва ли са четени лекции по българска история, по-скоро слушателите са изучавали историческият опит на КПСС, ВЛКСМ, теория и практика на пионерската и комсомолска работа и прочие интригуващи теми.      Допускам, ще ми се да вярвам, че господин премиера не знае какъв кадър е назначил за Областен управител на Софийска област в лицето на Красимир Живков, доверявайки се на височайши препоръки за него, тези на Валентин Златев, изпълнителен директор на руския нефтен гигант “ЛУКОЙЛ – България” и син на Васил Златев, дългогодишен кмет на Правец по времето на Тодор Живков, а както стана известно тези дни и петия по богатство в страната. Нещото, което не пише в класацията на богатите е, че Васил Златев е осъден с ефективно влязла в сила присъда (цялата история ТУК). Предполагам, че и тази малка “тайна” също е “спестена” на премиера. Така както Калина Илиева му “спести” истината за дипломата си. Както и Красимир Живков “спести” истината за образованието си, а вероятно и за фамозния параклис в двора на един от имотите си.      Но аз се питам друго. 20 години българският народ мина през ада, изпитвайки на гърба си последствията от упражнения в управление, смени на модели, инфлация, безработица, фалит на банки и финансови пирамиди, търпейки униженията на самозабравили се политици, понасяйки санкции от ЕС и последствията от кризата.        Защо бе всичко това?      За да  стигнем до там, милиони евро от европейските фондове да бъдат разпределяни от менте директор с диплома менте, без никой да разбере това повече от година? Или най-голямата област в страната да се управлява от платен комсомолски секретар, докато депутати от управляващата партия бягат от работа, привлечени от имагинерни обещания за безплатни луксозни играчки?      Ако е било за това – значи не си е струвало!        Ако това са кадрите на ГЕРБ от дългата резервна скамейка, значи положението е по-лошо, отколкото Б. Борисов е готов да признае.      Кадрите решават всичко. А тайните им разрушават и малкото останало …      Надеждата.  



Гласувай:
193



1. enyo - Театърът е пълен. Ако така беше и в ...
07.12.2010 11:48
Театърът е пълен. Ако така беше и в Народния, културата ни щеше да е на звездни висоти, спрямо всички останали :)
цитирай
2. bowman - Пусни новината по телевизията !!!
07.12.2010 12:10
Театърът си е театър, медиите медии, а в случая някой е престъпил закона
цитирай
3. yotovava - Всъщност
07.12.2010 12:18
... на кого да вярваме вече?
Щом така лесно се фалшифицират дипломи, кой може да провери и изнесе цялата истина...

Валя
цитирай
4. bowman - ;)
07.12.2010 12:24
yotovava написа:
... на кого да вярваме вече?
Щом така лесно се фалшифицират дипломи, кой може да провери и изнесе цялата истина...

Валя

МВР за подправяне и фалшиикация на документи, отдел кадри и аминистрация .
цитирай
5. gwendoline - Това, което прочетох, е прекалено сериозно
07.12.2010 12:26
и май ще се присъединя към коментара на 2. bowman.
Стига са ни сервирали промити "новини" и разни други глупости.
Поздрави,
цитирай
6. panazea - Отегчиха ме , тези управляващи !
07.12.2010 12:30
Този театър почна много да се повтаря !
Даже и закон промениха , за да може министър да не е завършил !
Според човека и закона ! Досада ! Пълна !
цитирай
7. borsi - Поздравления за темата.
07.12.2010 12:36
Поздравления за темата.
цитирай
8. sande - Пред фактите и боговете мълчат.
07.12.2010 12:41
А пред факторите - и фактите.

Поздрави, Chara!
цитирай
9. rustam - Всъщност
07.12.2010 12:52
не са ли Валентин Златев и още неколцина олигарси , истинските Управляващи в държавата България?
Златев е пресечната точка, където се събират "непримиримите" противници "Гоце" и Борисов. С единия ходи на лов в събота, с другия в неделя.
цитирай
10. анонимен - Мисля, че много добре знае.
07.12.2010 12:53
Колко пъти изнасяш такива истини и факти за този мафиотски клан. Но нали виждаш - ЛукОйл ;))) Срещу ръжен не се рита.
цитирай
11. andrei - Поздрав за поста Чара!
07.12.2010 12:57
Ако излезе цялата истина за прехода и фалшивите дипломи,които според осведомени източници са няколко хиляди то няма да останат места в затворите.Това ректорите на университетите добре го знаят,но мълчат като риби.Спомням си,че в първите години на прехода,много депутатчета и мераклии за административни служби си накупиха дипломи за по 2000 лева.Някои от тях нямаха дори и средно образование.Един такъв хубостник без средно образование,си купи срещу 150кг.кафе,диплома за енергетик!Забележително нали...Но не е за чудене,щом партийната,профсъюзната и други знайни и незнайни школи,бълваха" кадри",най вече като социолози и политолози.Школата в Симеоново,без да имаше по това време право да издава дипломи за юридическо образование,изплю порядъчен брой "юристи"и сега са в адвокатските колегии,както и като съдии и прокурори,макар че не ставаха и за пазачи и на бостан.Бозата е пълна,та за това сме на такова дередже!Списъкът може да се продължи още дълго,но какво от това...Всички досегашни правителства знаеха за този проблем и участваха с влиянието си тази практика да продължи и до днес!А, забравих да спомена,че първенството по притежание на фалшиви дипломи/разбирай не учили в университет/се държи от любовниците на политиците и висши милиционери!
цитирай
12. chara - Слави, нима ми казваш да си мълча?!!
07.12.2010 12:57
Всеки има право да знае какво се случва!
Правото на информация е неотменно човешко право!
Що се отнася до Клана ... чети WikiLeaks!
:)
цитирай
13. compassion - Да, кадрите са най-важни!
07.12.2010 13:18
И най-съвършенната система може да бъде провалена от некадърни служители, които не само че нямат знания, но нямат и морал. В България се правиха какви ли не експерименти, но нищо не проработи именно заради "кадрите".
цитирай
14. boristodorov56 - Венсеремос!
07.12.2010 13:26
Нали фамозния новохристиенин Кр. Живков би могъл дори да си помисли да учи в люпилната на комсомолски кадри без санкцията на ЧК-то?
Или пък без нашето ДС?
Тук с известно ехидно задоволство ти напомням, че не е параноя идеята ми, че целите ни държавна власт, политически партии, обществени оргатизации, неправителствени организации,бизнес, култура, медии, наука, престъпен свят и т.н. са имплантирани с такива свестни и подбрани момчета.
Държавата ни е устроена така ченгесарски от наши и чужди(руски) червени гестаповци - еничарите и безродниците на комунистическата сатрапия.

Ако и сега ми кажеш, че ми се привиждат призраци -
ще те обява с чиста съвест и теб за таласъм.

Колкото и да не ми се ще.
цитирай
15. ploudinperper - Не би могъл да те заблуди, след като си наясно с приятелските и "бизнес" връзките му със Златев!
07.12.2010 13:55
В Боко ли ти беше надеждата?
цитирай
16. ka4ak - Приятели,помислете кои дипломи се признаваха зад ''ЖЕЛЯЗНАТА ЗАВЕСА''и ще установите,че малцина са истински дипломи!!!,така че не в тапията е въпросът,а в повре
07.12.2010 13:56
дата нанесена ни от миналия строй!!!
Работя с хора и положението е УЖАСЯВАЩО!!!Знанието беспорно е страшно необходимо,но с моралът сме на ниво под нулата и това е трагедията на нашата АНДРЕШКОБАЙГАНЬОВЩИНА украсена с безродова комунистическа проказа!!!:(((
цитирай
17. andrei - Пропуснах да направя едно уточнение,
07.12.2010 13:59
че има хиляди фалшиви дипломи с всевъзможни специалности,дори и по богословие,но има и няколко хиляди със същите специалности, но са истински и издадени и заверени от съответния университет,без притежателите им някога да са се явявали на изпити и посещавали лекциите на университета.Може странно да ти се струва,но има хора и с лекарски дипломи,които не практикуват,по разбираеми причини,но заемат в здравеопазването административни длъжности.Виждаш,че бозата е пълна.Както казва народа-"куче влачи,диря няма!Тези притежатели на фалшиви дипломи,днес са най-големите хулители на хората заминали да работя в чужбина,със заслужени дипломи и висока квалификация.И знаеш ли защо?Понеже ги няма будалите,които да им свършат работата,за която те са непригодни,а искат единствено да са големи началници.За комунистите и милиционерите думата началник,има сакрално значение.
цитирай
18. djgator - ..
07.12.2010 14:00
И аз вече мисля, че у нас - всички цветове са производни от червения...
цитирай
19. анонимен - Няма надежда
07.12.2010 14:15
Няма надежда Светле!
Или поне аз не я виждам!
Начело на държавата с тиквеници-комсомолски секретари не става!
Просто не става!
цитирай
20. анонимен - С Борето сме си параноици
07.12.2010 14:26
Където копнеш, извират комунета, комсомолчета и най-вече "правилни другари" от службите. Ще речете, при 1 000 000 партийни членова, от дека кадри? Ами.... 7 000 000 не бяха "винаги верни на партията". Какво се оказа. "другарите" крадоха, та се забравиха, оплюха всички останали и ... сега са кристално чисти и ... най-честни.. ъъъъ.. как беше.. бизнесмени...
цитирай
21. apostapostoloff - Има едно такова юридическо правило:
07.12.2010 14:41
"Непознаването на законите, не те оневинява!". Та и с Бойко е горе- долу така- незнанието не снема отговорността за неговия екип от него.
цитирай
22. kostadin - Е, ееееееее ти сега започна да го...
07.12.2010 14:57
Е,ееееееее ти сега започна да говориш ,като обикновен българин ...Ееееее,Ама така не може Защо не се вторачиш малко по напред в бъдещето Нима не виждаш светлината -нищо ,че тя може да идва от движещ се влак срещу нас-все пак е светлина.
цитирай
23. анонимен - :)
07.12.2010 15:11
bowman написа:
Театърът си е театър, медиите медии, а в случая някой е престъпил закона

Позволявам си една закачка: а мислиш ли, че някоя от т.нар. национални телевизии ще посмее да излъчи подобен материал? Аз силно се съмнявам. В демократичните държави журналистите не могат да бъдат накарани да пишат против своята съвест, но за съжаление все повече се убеждавам, че мнозина от тях са със съответната съвест.
цитирай
24. chara - Вие пък! Случката с Коритаров беше показна реакция, какво очаква всеки, дръзнал да вдига завесата, спусната над Правец от фамилия Златеви!
07.12.2010 15:15
анонимен написа:
bowman написа:
Театърът си е театър, медиите медии, а в случая някой е престъпил закона

Позволявам си една закачка: а мислиш ли, че някоя от т.нар. национални телевизии ще посмее да излъчи подобен материал? Аз силно се съмнявам. В демократичните държави журналистите не могат да бъдат накарани да пишат против своята съвест, но за съжаление все повече се убеждавам, че мнозина от тях са със съответната съвест.

цитирай
25. kikowsky - Имах възможност лично да видя как се кадрува в ГЕРБ
07.12.2010 15:27
преди две години. Много разочарован останах. То и нямам как иначе да е. Защото капиталът може да се гъне и мята, може да приема различни лица, но винаги ще се стреми да се съхрани и разрасне. Просто децата на капитала си взеха едни представителни кукли на конци (разбирайте безмозъчни и без собствено мнение). Но работата се оказа не толкова проста. Все пак трябва да се изработват качествени управленски решения, а децата на капитала не могат или не им е приоритет. На куклите на конци не им е по силите, а и никои не ги е оторизирал. Та положението е тежко.
цитирай
26. cornflower - Тежко е и в Общините,
07.12.2010 15:58
защото кадруват старите партийци, строени по етажите пешки, разменили само местата си в Прехода. Чакат пенсиониране.
Един изумителен случай - трудоустроен син на бившия Първи /възпитаник на Симеоново/ получава заплата от Общината, формално назначен за поддръжка на излязла от строя електроника.
За това, че администрацията в Общината е удвоена два пъти са информирани ББ и Областния управител на Добрич, но резултат няма. Ето защо е безработица, ето защо е криза...
цитирай
27. tit - Кадруването на ГЕРБ е ужасяващо!
07.12.2010 16:01
Не го казвам, понеже съм лично пострадала. Действителността и качеството на живота ни са пряк резултат от кадруването - то никога не е преставало, още от Бай Тошово време! Илюзия е, че някой може да го премахне с магическа пръчица - такъв е манталитета ни. Описан достатъчно добре от Алеко, да речем...
Какво да ти кажа - напоследък все повече ми се върти в главата мисълта на Булгаков, че страхът е най-големия грях!
Пак стигнахме до Вярата...
цитирай
28. анонимен - edna tolkoz tyjna realnost.
07.12.2010 16:08
povrysta mi se kato 4eta takiva nesta i bez trikyt na preialite rimliani, i sme mnogo blizo da se osirame s diaria kato ot sibirska dezinteria dokato ot o4ite, nosyt i ushite ni izti4a muzyk namesto hrema, ushna kal i sylzi za horata koito ni napuskat s pasporti za da sa statlivi robi niakomu niakade i koi znae do koga....
цитирай
29. анонимен - Дори не си го и помислям. Поздравявам те отново за смелостта. Цяла "Бяла книга" издадохте! ;))) Само казвам, че ББ знае, но си трае (((
07.12.2010 16:13
chara написа:
Всеки има право да знае какво се случва!
Правото на информация е неотменно човешко право!
Що се отнася до Клана ... чети WikiLeaks!
:)

цитирай
30. pukamuli - Минали сме били през ада?
07.12.2010 16:17
Абсолютна лъжа!Та ние си бродим из него!
цитирай
31. hristo27 - Нищо вече не може да ме учуди в това ...
07.12.2010 16:18
Нищо вече не може да ме учуди в това театро, което се играе 21 години.
А теб, Светла?
цитирай
32. анонимен - Какво ли още ни чака до края на това ...
07.12.2010 16:25
Какво ли още ни чака до края на това некомпетентно, циркаджийско управление? Страх ме е да си помисля. А децата ни ? Какво бъдеще ги чака?
цитирай
33. анонимен - разочарован
07.12.2010 16:46
селски кмет съм от плевенско имаме областен управител когото не познавам,защото за година и половина не се сети да ни събере да ни види поне физиономиите , а ние доста неща имаме да му кажем, но явно управляващите се страхуват от народната любов ЖАЛКО.БСП,ГЕРБ,СДС,все тая.да му мислят възрастните, че ги чака тежка зима.
цитирай
34. smilodont - За кадрите
07.12.2010 17:05
Да кадрите решават .Но защо само тези от ГЕРБ . А някой беше казал че материала е лош .
цитирай
35. divak - Вместо коментар
07.12.2010 17:55
Ще си позволя за сложа линк към нещо мое:
http://www.stihovebg.com/Poeziya/Grazhdanska/Uvazhaema-Gospozho/120802.html

писано е почти по темата.
цитирай
36. tomich - Много актуален постинг
07.12.2010 18:41
Че Герб изпитваше и изпитва остър дефицит на кадри, това беше ясно, още когато пое управлението на държавата. Кадрите не се обучават бързо и лесно, защото се изискват не само теоретични знания, но и солиден практически опит (стаж). Герб нямаше тази възможност за краткото време на съществуване да проучи, избере и обучи свои кадри за разлика, например, от партията "столетница". Това е една от обективните причини Герб да няма подходящи кадри. Не бива да пренебрегваме този факт. Но истински тревожното и опасното в неговото управление е едноличният и повърхностен подход при избора на кадри,упражняван от премиера. По всичко изглежда, че тежката му дума се смята за най-точна и вярна и не подлежи на обсъждане?! Огромно заблуждение! Така постъпваше и Тодор Живков. И при Живков и при Борисов, като че ли критерият при подбора е един и същ - безусловна подчиненост на лидера, на авторитарността, което означава липса на критичност. Това е най-слабата страна в управлението на една партия. Но докато Живков имаше голям избор и можеше да си позволи периодична подмяна на кадри, Борисов няма тая възможност . Грешките се трупат бързо от една и съща личност и когато се наложи подмяна, е твърде късно - хаосът се вихри вече....
цитирай
37. djgator - така е
07.12.2010 18:55
И най-добрата идея може да бъде провалена от некадърен екип.
цитирай
38. анонимен - димо
07.12.2010 19:00
Привет Чара,много хубав постинг,браво. Да кадрите решават всичко,но "НАШИТЕ" кадри. Не е важно какво образование имат,важното е ,че са наши хора. Дори не важно какви са били,може да са били бозджии,сега ще ги сложим-халваджии. Да такив неща имаше и по рано,но те бяха в по малък мащаб,докато тези направо се осраха ! На областните им управители в септември месец миналата година е дадена директива ,да сложат на всички държавни служби в окръзите,по тяхно усмотрение ,кадри и привърженици на ГЕРБ или техни подкрепящи ги лакеи. След това започва голямото чистене. Това става по много елегантен начин,даващ им го Кодекса на труда -във връзка с подбора на кадри !! Отсвирени са хора с дългогодишен трудов стаж,можещи и знаещи,а на тяхно място са сложени охлюви на ГЕРБ,независимо какво са работили и независимо от образованието им. По този наин е действано в Спортния тотализатор, Български пощи,НАП и всички останали държавни и полудържавни структури. И ето девиза в действие-кадрите решават всичко. Затова халът ни няма да се подобри,дори напротив. Позите и театрото което ни разиграват е за малоумниците.
цитирай
39. анонимен - мария к.
07.12.2010 19:05
Дааа....диктатура по голяма от тази в Т.Живково време. Вожда решава всичко,каквото каже той това е вярно.
цитирай
40. smilodont - Дааа. . . . диктатура по голяма от ...
07.12.2010 20:00
анонимен написа:
Дааа....диктатура по голяма от тази в Т.Живково време. Вожда решава всичко,каквото каже той това е вярно.
Като знае с какъв материал разполага България .
цитирай
41. balgarski7vinarki - dobre de, kato znaem ta tova, mojem li da promenim neshto i kak,
07.12.2010 20:19
tova sa vse tvardo uverenite , chje v tozi jivot te sa uspeli... da izvadjat kasmeta i na drugite. I kato taka, ima li nachin za radikalna promiana, mislia che ne, znachi taka shte si ia karame- nie znaem , na tiah ne im opuka, lajat si , opapat si, jiveiat si -...osven ako niakoi ne mu pisne i im tegli shuta nakup.No de go Stoichkov v parlamentaren variant, niama go.Moje bi prototipa mu e /daje ne smeia i da pomislia.../ niakoi general.
Duzpi.
цитирай
42. kundalini - Да се смее ли човек, да плаче ли?!
07.12.2010 20:19
Хрумва ми, че още по-интригуваща картинка може да се получи, ако до вашия софийски областен се наредят останалите му колеги:))))
Да се отрича, че ГЕРБ имат/имаха/ кадри, не е съвсем точно, вярното е, че можещите бяха тихо отстранени от "центъра" още в началото. /лични наблюдения в прованса:)/
Не се учудвам на подбора, ясно е, че колкото по-малко знаещ и можещ, толкова по-послушен:(

Поздрави!
цитирай
43. bven - Гарван гарвану око не вади ...
07.12.2010 20:21
пожарникар пожарникару услуга прави!
цитирай
44. chara - Това, което ме "развеселява" е смайващата изобретателност в спестяването на
07.12.2010 20:36
информацията.
Мдаааа!
Интернет направи големи поразии ... разконспирира комсомолските и партийни школи.
И сега?
Zugzwang ...
цитирай
45. анонимен - ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ И ....ПРОСТОТИЙ...
07.12.2010 20:47
КАЛИНА ИЛИЕВА Е НАЗНАЧЕНА ОТ ..ТАДАРЪКОВ , ВЕРЕН КАДЪР НА БСП!
ТАДАРЪКОВ ,ПРЪВ Е ВИДЯЛ ФАЛШИВАТА ДИПЛОМА---ПРЕВЕДЕНА И ЛЕГАЛИЗИРАНА ,ПО НЕГОВО ВРЕМЕ, ОТ МИНИСТЕРСТВОТО НА ОБРАЗОВАНИЕТО!

ГЕРБ,...НЯМА НИЩО ОБЩО С ТИЯ ДАЛАВЕРИ..... НА КАДРИТЕ НА БСП!
ТАДАРЪКОВ СЕ ИЗНИЗА ,КАТО "МОКРА ВРЪВ" ,КОГАТО СПРЯХА ФИНАНСИРАНЕТО ПО ФОНДОВЕТЕ И НАДУШИХА , ЗЛОУПОТРЕБИТЕ С ТЯХ!!!!

ЛОГИЧНО Е---ДА ГО НАСЛЕДИ МЛАДАТА ,КАЛИНА ИЛИЕВА....ВЕЧЕ С ОПИТ!
цитирай
46. saradiva - Не си е струвало, Чара.............
07.12.2010 22:53
Завършва за ченге, пък го пишат историк (((

И подпира ченгеджийска История ...

"Кадрите решават всичко. А тайните им разрушават и малкото останало …"

В ченгеджийската държава...

Чара, много добре си го написала!
Стана ми гадно.
И безнадеждно
цитирай
47. tomich - 42. kundalini - Да се смее ли човек, да плаче ли?!
07.12.2010 22:53
kundalini написа:
Хрумва ми, че още по-интригуваща картинка може да се получи, ако до вашия софийски областен се наредят останалите му колеги:))))
Да се отрича, че ГЕРБ имат/имаха/ кадри, не е съвсем точно, вярното е, че можещите бяха тихо отстранени от "центъра" още в началото. /лични наблюдения в прованса:)/
Не се учудвам на подбора, ясно е, че колкото по-малко знаещ и можещ, толкова по-послушен:(

Поздрави!

Интересно заключение! Това за "послушанието" е верно, но не е логично. Кой е тоя политик, който ще си прави харекири, като отстрани знаещите и можещите кадри. Няма логика в това. Дори Сталин е прозрял и е връщал обратно от ГУЛАГ видни учени, това е факт. Дай логично обяснение, защо ГЕРБ ще отстранява своите можещи кадри, ако е имало такива, и кои са тия "можещи" ? Никой висш политик няма личен интерес да се превръща в политически труп, като се лиши от умни способни кадри. Друг е въпросът дали ги е намерил.
цитирай
48. анонимен - за кадрите и фалшивите дипломи
07.12.2010 23:18
Да се провери и дипломата на кмета на Мъглиж.До първия си мандат беше със СПТУ по електропорцелан а за настоящия изведнъж цъфна като магистър от Свищов Забележете , прословутия Свищовски икономически. Ако някой направи щателна проверка дали ще го открие в някой изпитен протокол?!?? А пък ако там го има, дали не е и във ведомоста на общината като работещ за щеня. Толкова просто и лесно да се провери, ама кой да го направи?!!
цитирай
49. diso - Като се учи от Тато
07.12.2010 23:23
логично е да му ползва и кадрите...
цитирай
50. meto76 - Ето нещо по въпроса : http:/...
07.12.2010 23:40
Ето нещо по въпроса :

http://meto76.blog.bg/novini/2010/12/04/valentin-zlatev-privika-boiko-borisov-na-instruktaj-video.645548
цитирай
51. анонимен - Бойко и неговият кабинет се пров...
08.12.2010 07:03
Бойко и неговият кабинет се провалиха тотално. Няма да галсувам за тях втори път. Май пак ще трябва да се гласува за НДСВ.
цитирай
52. анонимен - Най-после един свестен и сериозен ...
08.12.2010 07:07
Най-после един свестен и сериозен пост на първа страница! Най-после нещо различно на фона на поезия и проза за лалета и котенца.
цитирай
53. анонимен - Партията на народа
08.12.2010 07:14
Ако не за ГЕРБ за кого да гласуваме? Може би за НДСВ - партията на народа?:

Ний не щеме комунизъм,
нито ДПС
Не искаме и Костовизъм,
нито СДС
Не искаме Атака,
Герб и РЗС.
Това което искаме е
партията на народа - НДСВ
цитирай
54. borsi - За сметка на това тази година около ...
08.12.2010 09:27
За сметка на това тази година около 36 % от всички приходи в България са отишли за издръжка на държавната администрация.
цитирай
55. cornflower - ако ви е домъчняло за доган
08.12.2010 09:35
анонимен написа:
Ако не за ГЕРБ за кого да гласуваме? Може би за НДСВ - партията на народа?:

Ний не щеме комунизъм,
нито ДПС
Не искаме и Костовизъм,
нито СДС
Не искаме Атака,
Герб и РЗС.
Това което искаме е
партията на народа - НДСВ

цитирай
56. gkowachew - Поздравления !
08.12.2010 10:06
Това е положението...
цитирай
57. анонимен - ТОВА Е, РЕЗУЛТАТА ОТ "НЕЖНАТА РЕВОЛЮЦИЯ"...
08.12.2010 10:35
БЕЗ ТАТО....ПО "ТАТОВСКИ".....!!
АМА, И ТОВА Е ДО ВРЕМЕ.......ДОКАТО ВИ СТИГНАТ ПАРИТЕ ОТ БЮДЖЕТА!
ПОСЛЕ ,ПАК...ЩЕ БЪДЕ ПЛАЧ И ..........."ДАЙТЕ ДА ДАДЕМЕ",..."МИЛИ ХОРА"!!!!
ПРОГНОЗАТА Е ЯСНА, КАТО БЯЛ ДЕН!
НЕ Е НУЖНО ДО СИ ...ВАНГА ,КАШПИРОВСКИ , ДЖУНА .....ИЛИ ВЕРА КОЧОВСКА!
ВСЕКИ "КОМУНИЗЪМ"......ВОДИ ДО РАЗРУХА И МИЗЕРИЯ!!!!
ДОРИ И "ПОСТ-СОЦА"!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
58. lion1234 - Каква деградация!
08.12.2010 10:47
Преди 9-ти повечето ни политици и държавници са били с дипломи от престижни европейски университети, а днешните ни управници са възпитаници на разни съветски партийно-комсомолски школи?!
Тъй като не ми се ще да използвам тоалетната лексика/ колкото и да е образна!/, бих перифразирал Сталиновата максима така: ,,Кадрите'' провалят всичко!
С такива ,,кадри'' Господ да ни е на помощ!
цитирай
59. get - Размисли на глас (без претенции към никой от писалите !).
08.12.2010 12:03

- Това което виждаме(и ни скандализира) ежедневно около нас - това е в следствие, от хаоса и мрачността вътре в нас !

- Борбата за един По-добър и справедлив свят - Човек-а я отпочва, най-напред от вътре ... в него си !

До Чара и Сара :) от Гет, "пенсионираното"(?) ченге !

П.П. или както е казал светлият гений български, апостола Левски "Да си кажем байно кривиците, ти мойте аз твоите !" ... не ми се сърдете ... не съдя никого, а съчувствам ! - поради това си позволявам да бъда до такава степен откровен !
цитирай
60. kundalini - Като обещание за уточнение:)
08.12.2010 20:48
tomich написа:
kundalini написа:

Да се отрича, че ГЕРБ имат/имаха/ кадри, не е съвсем точно, вярното е, че можещите бяха тихо отстранени от "центъра" още в началото. /лични наблюдения в прованса:)/

Дай логично обяснение, защо ГЕРБ ще отстранява своите можещи кадри, ако е имало такива, и кои са тия "можещи" ? Никой висш политик няма личен интерес да се превръща в политически труп, като се лиши от умни способни кадри. Друг е въпросът дали ги е намерил.


Заради добрата компания ще направя усилие да уточня.
Щ есе обадя, когато.....

Поздрави!
цитирай
61. andrei - до дет-Такава дума "отпочва"не съществува в
08.12.2010 20:59
българският език!Думата, която трябва да използваш е ЗАПОЧВА!!!Личи си, че си не само пенсионирано ченге,но и защо са те пенсионирали...
цитирай
62. анонимен - Кадруването...
08.12.2010 21:57
за нещастие е подплатено с помпозна медийна "палячовщина"! Гади ми се от показност и самохвалство, които нямат покритие!
цитирай
63. get - :)
08.12.2010 23:14
andrei написа:
българският език!Думата, която трябва да използваш е ЗАПОЧВА!!!Личи си, че си не само пенсионирано ченге,но и защо са те пенсионирали...


Прав сте !
цитирай
64. zaw12929 - Браво за постинга: У нас е
09.12.2010 06:20
Бойко решава сам за кадрите и... резултатите са налице
Провалени министри - 4
за другите... не е важно колко са ... окалинчването продължава....
цитирай
65. razkazvachka - Ами кадрите са два вида:
09.12.2010 08:39
"калинки" от типа "калинка моя" и "ка-ленинская",
и камилчета от типа измамени.
цитирай
66. dalida - Здравей!
09.12.2010 09:07
Само ако знаехме откъде ще ни падне керимида на главата, нямаше да минаваме оттам. Във всяка политика има неудобни има и измамници. Това не бива да ни обезкуражава и да ни плаши. Във всяка политика има възходи има и падения, ей тези неща са важни, да се запомнят и да се избягват грешките. Вече 21 години - все грешки, май на управляващите им стана навик, сякаш са от една "черга" всичките гореизбранници. Ми, то май това си е пълната истина, нали? Преди да има СДС имаше БКП, до колкото си спомням и всички височайши ментета бяха от Бе- Ка - Пето и викаха по площадите " Да живее БКП!" Какво се учудваме сега, че бъркали в меда? Че, къде да бъркат - друго място имали?
Привет и поздрави за чудесната статия,Чара!
Радвам се, когато има такива будни хора, като теб!
цитирай
67. анонимен - ПРАВА СИ ДАЛИДА-70...
09.12.2010 10:19
..."ВСИЧКИ СА ОТ ЕДНА ЧЕРГА"....
АЗ ПЪК, БИХ ГО НАРЕКЪЛ...."КОТИЛО"....Т.Н.,"ЧЕРВЕНО КОТИЛО"!
И...КАЛИНЧЕТО Е ОТ НЕГО....!
НЕ Е НУЖНО ДА ИМАШ БИЛЕТ----ТАМ ВЪПРОСА СЕ ПОСТАВЯ ТАКА:
...."МОЖЕ ЛИ ДА СЕ РАЗЧИТА НА ТОЗИ ЧОВЕК И ИМА ЛИ НУЖНИТЕ КАЧЕСТВА"...!
КРИТЕРИИТЕ НА ПАРТИЯТА СА ЯСНИ!
ОСТАВА----ИЗПЪЛНЕНИЕТО И ПОДЧИНЕНОСТТА В ЙЕРАРХИЯТА...!

КАЛИНЧЕТО ---ПРОСТО, Е ПРОДУКТ НА ТАЗИ СХЕМА,..ВЪВЕДЕНА ОТ ХОРА,КАТО ТАДАРЪКОВ!
ЕСТЕСТВЕНО, СЕГА БСП ,ПРАВИ КОМИСИЯ...ЗА ДА ИЗМЪКНЕ КАЛИНА ИЛИЕВА ОТ НОКТИТЕ НА ЗАКОНА И ПОСОЧИ ВИНОВНИК------БОЙКО БОРИСОВ И ГЕРБ!

ПЛИТКО СКРОЕНИ КАПАНИ -----ЗА "ЕЛЕМЕНТАРНАТА" БЪЛГАРСКА ТЪЛПА/УТРЕШЕН ЕЛЕКТОРАТ НА ПАРТИЯТА/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
68. 4aiotgluhar4e - По върховете всички мафии се сливат.
09.12.2010 18:05
Ако някой може да ме опровергае, да заповяда.

А за Калинката истината е много проста, но неудобна. Знаят я, но ще го отнесат нашите власти, защото "големият брат" никога не греши. И защото зависим от великите сили, които също си имат мошеници на отгворни постове.
цитирай
69. анонимен - НИМА СИ МИСЛИТЕ,
09.12.2010 20:01
ЧЕ ТОВА СА "ГРЕШКИ"?
ВСИЧКО СИ Е ДОБРЕ ПЛАНИРАНО И СИ ВЪРВИ ПО ПЛАН!
А ОВЦЕТЕ ПО ИНТЕРНЕТ СИ УСЪВЪРШЕНСТВАТ СЛОВОСЪЧЕТАНИЕТО БЕ-Е-Е....
..И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ОВЦЕ.......
цитирай
70. анонимен - Няма как да си завършил специалност "съветска" История и СВО да е признае!
10.12.2010 08:40
Завърших в Москва /86г./ и добре познавах живота на землячеството ни там.
Искам да подчертая, че не ми е известен случай, защото такъв няма, в съветски университете наш сънародник, изпратен от България да учи по специалност "ИСТОРИЯ". Възможно е някъде и да е имало българи постъпили в съветски ВУЗ след тамошна десетлетка да учат по тази специалност, но не и такива изпратени от НРБ.
Възможно е да има например "История на изкуството", но не и със специалност /обща/ История. Всички студенти в СССР изучаваха история на КПСС, както и всички студенти в НРБ изучаваха предмет История на БКП. СВО /съвета за висше образование/ на никога не е признавал такава специалност, а така също и няколко други, независимо от подписаните договори за взаимно признаване на дипловмите м/у НРБ и СССР.
Колокото и невероятно да звучи, но българската историческа наука и тогавашната "съветска историческа наука" тълкуваха някой исторически събития по различен начин и това беше една от причините Живковсия режим да не допуска обучение на българи по специалност обща история в съветски ВУЗ. Така например - тълкуванията за т.нар. Западна България. След разрива м/у Титовска Югославия и Димитровска България "съветската историческа наука" се придържаше към сръбското тълкуване. Днешната руска история се придържа към историческата истина, за българския характер на "Западна България". Подобна специалност беше и правото /съветско/, където нямаше български студенти.
Така, че няма как в дипломата на Красимир Живков да фигурира специалност "ИСТОРИЯ".
цитирай
71. veselaj - Всичко е много точно. Но това се в...
10.12.2010 09:00
Всичко е много точно. Но това се виждаше и преди една година. И кадрите, и безпринципното назначаване на "наши" хора (Божо - приятелят е още министър). Няма как кадърен човек да се хване дс Бойко, а ако все пак се подлъже, досега щеше да се е махнал. Нещата просто следват естествения си ход.
когато преди година бях написала подобен постинг, гочяма част от коментарите бяха :"ама дайте му време на Бойко". Е, дадохме му. Сега ще си платим. Глупостта е скъпо удоволствие.
цитирай
72. анонимен - ТИ ,КАКВО ЧАКАШ ОТ БОЙКО,БЕ ..."ВЕСЕЛАЖ"?
10.12.2010 17:05
ДА РАЗДАВА ПАРИ НА БЪЛГАРИТЕ , ПО ДОМАКИНСКА КНИЖКА ,ЛИ....?
МОЖЕ БИ , ...ДА НАМЕРИ РАБОТА НА ВСИЧКИ БЪЛГАРИ, ПО МИНИСТЕРСТВАТА ...?
ДА ИЗЛЯЗАТ НА БРИГАДА ОТ ГЕРБ....И ДА ТИ ПОЧИСЯТ БОКЛУЦИТЕ ПРЕД БЛОКА ЛИ...?
ДА ТИ ИЗПЛАТЯТ ЗАЕМИТЕ ,ЛИ...?
МОЖЕ БИ ....ДА ПРЕМЕСТЯТ ВСС И СЪДА В МС.....И ДА ПОЧНАТ СЪДОПРОИЗВОДСТВО,ЛИ?
...ИЛИ ДА ТРЪГНАТА ПО СЕЛАТА ДА ВИ ОРАТ НИВИТЕ И ДА ВИ СЕЯТ ЗЕЛЕНЧУЦИТЕ, ЛИ...ЗА ДА ГИ ЯДЕТЕ ,БЕЗ ПАРИ ...??!!
ДА ВИ НАПРАВЯТ ПЕНСИИТЕ , ПО 1000лв, ЛИ....?
ДА ВИ НАПРАВЯТ ---ПО-УМНИ И ПО КАДЪРНИ ЛИ....И ПО-РАБОТЛИВИ, ЛИ...?

...Е, ТЕ ТАКОВА НЕЩО......НЕМА ДА НАПРАВИМ И,... АЗ----ВЕРВАЙ МИ!!
...АМА,НАПЪЛНО МОЖЕШ ДА СИ СИГУРНА.....!!!!!!!!!!!!!!!!!
ПЪК И НЕ ВЕРВАМ , НЕКОЙ ДА МОЖЕ.....
цитирай
73. dodoiv - Барвиха
10.12.2010 18:27
На днешна дата в санаториума в Барвиха умира някак си родоотстъпника Георги Димитров, дали от модерната днес, а може би и тогава "съдебна" болест гръдна жаба или от нещо друго няма значение, следите остават и до днес, и какво от това, че Бакърджиев се бори с мавзолея като прасе с тиква, нашата болест стана хронична, да си пожелаем кураж!!!
цитирай
74. анонимен - Провалът с кадрите на ГЕРБ става ...
10.12.2010 23:48
Провалът с кадрите на ГЕРБ става очевиден благодарение на подхода на ББ. Когато се разбра, че Лучано няма диплом за висше образование какво направи царя? Промени закона и край на кадровият проблем, а после Лучано бързо "завърши" висше образование. Калина Илиева няма диплом и я предават на прокурор за документи с невярно съдържание и срещу нея се завежда граждански иск да върне заплатите, които е получила. Може ли да се държи отговорен премиера /който и да е той/ за това, че цяла кохорта в Министерството на образованието са проспали или с а намазали за легализирането на този фалшификат.
Не съм фен на ББ, но кажете ми един друг такъв случай при други премиери.
Защо сега журналистите смеят да изнасят, че зам. предсседател на НС им оказва натиск? Да не би до сега да не се е случвало? Сравнете с ставащото в БСП. Корнелия Нинова разследвана за корупция сега е депутат. За ДПС да не говорим.
ББ безспорно има много неща, за които да бъде критикуван, но такова отношение към сгафили не е имало до сега от никой премиер. Безспорно не към всички сгафили, но и това е нещо.
цитирай
75. djgator - това е
10.12.2010 23:55
http://djgator.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/12/10/.648799
цитирай
76. анонимен - Няма как да си завършил специалност "съветска" История и СВО да е признае!
11.12.2010 09:01
Има още една причина, поради която СВО /съвета за висше образование/, не би признал автоматически съветска диплома със специалност ИСТОРИЯ, това е факта, че студентите в чуждите вузове не изучават история на България и българските земи. Ето защо на един такъв студент биха били признати определен брой изпити напр до 3 курс, а останалата част от хорариума по специалност История, ще трябва да покрие в български университет.
В заключение за да се признае една чужда диплома в дадена страна е необходимо за дадената или най-близка специалност
- хорариума да е приблизително еднакъв,
- методологията и организацията на образованието да е приблизително еднакво.
Относно конкретния казус с г-н - др. Живков
- не е изучавал обща история в съветски вуз, ако е изучавал такав е трябвало да мине още един куп приравнителни изпити в България.
Същият вероятно е изучавал в ВКШ при ЦК на ВЛКСМ /Высшая комсомольская школа при ЦК Всесъюзният Ленински комунистически съюз ма младежта/ върде любопитната специалност "ИСТОРИЯ на ВЛКСМ и на младежкото /комунистическо/ движение" т.е специалност - платен революционер!
ЧЕСТИТ ВИ ОБЛАСТЕН - това е - кой за каквото е учил!
цитирай
77. breeze - get- "- Борбата за един По-добър и справедлив свят - Човек-а я отпочва, най-напред от вътре ... в него си"
11.12.2010 16:33
Да, Гет и после заедно, от низините...Защо ли не се случва? Може би защото сме закърмени с млеко от ..."държавното"? А иначе знаем, къде и как, но за "кога", се правим на глухи.:)
цитирай
78. анонимен - ОВЦЕТЕ ,
12.12.2010 18:39
..САМИ СИ ИЗБИРАТ ТЕАТЪРА.ЗАЩО ТОГАВА СЕ ВЪЛНУВАТ?
А ОТ ДРУГА СТРАНА,ОВЧОТО ВЪЛНЕНИЕ СИ ИЗБИРА ВОДАЧИТЕ!
А ВОДАЧИТЕ ДОПИСВАТ НА ВСЕКИ ИЗБОР ЛЮБИМАТА ОПЕРА НА ОВЦЕТЕ: "БЕ-Е-Е-Е"!
цитирай
79. анонимен - ДГД...81....
13.12.2010 22:43
ТОВА Е НАЙ-СВЯСТНОТО ПРАВИТЕЛСТВО, ОТ НАЧАЛОТО НА Т.Н. "ПРЕХОД"....!
ИМА ВСИЧКИ ДАННИ ,ЧЕ ЩЕ ПОВТОРИ МАНДАТА СИ---ТОВА ВИ ВЛУДЯВА ,..НАЛИ??!
ЩЕ ГО ПОНЕСЕТЕ.....!
ЩЕ ГО ПОНЕСЕТЕ....КАТО ВДОВИЦА Х.....!
....ПОВЕЧЕ, ОТ УБЕДЕНИ СМЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
80. chara - Я да видим, на кого не му издържат нервите?!!
14.12.2010 08:57
Дръжте се!
Още сме едва в началото!
:)))
цитирай
81. born - Ако беше само този кадър, животът на ...
16.12.2010 21:18
Ако беше само този кадър, животът на българите щеше да бъде песен !
цитирай
82. анонимен - КОНСТАТАЦИИТЕ,
16.12.2010 23:08
САМО УСИЛВАТ КОНТРАКЦИИТЕ НА БЕЗСИЛИЕТО,ОТ КОЕТО СЕ РАЖДА ПОРЕДНО-
ТО ГОЛЯМО НИЩО!
цитирай
83. анонимен - МЕНТЕ НАРОД,
19.12.2010 16:41
ИЗЛЪЧВА МЕНТЕ УПРАВЛЯВАЩИ И КАТО РЕЗУЛТАТ ПОЛУЧАВА,МЕНТЕ УПРАВЛЕНИЕ!
И НАКРАЯ ОТ ИЗБОРНИТЕ ВИКОВЕ "ВЕНСЕРЕМОС",ПОЛУЧАВА ПОРЕДНОТО 'НАСЕРЕ-
МОССССССССС!
цитирай
84. анонимен - Изтропосаха нашите ДС посланици и в японската преса
20.12.2010 04:20
Точка, както каза Младенов. Я да видим няма ли да има запетая?!
цитирай
85. анонимен - всеки може така
20.12.2010 11:10
всичко да оплюе по този начин, като извади един два, пък дори и три фала на някого и да го нарече лъжец. мнооого сме добри да критикуваме и да мразим. равни нямаме.
не е почтено. дори никак.
цитирай
86. анонимен - Молиер и съвременните Тартюф-овци и Оргон-овци ........... ?
20.12.2010 18:15

Докато у българина не само продължава да живее духът на Оргон, но и му се втълпява, че Оргон-овщината е в основата на народопсихологията му, съвременните Тартюфовци ще строят параклиси и ще се подиграват и смеят от сърдце не само на цялия български народ, считан от тях за низша каста на "недосегаемите", но и на Бога.
И ще се смеят, защото в наглостта си са сигурни, че Дамис-овци в България няма и няма и да има. Дали пък не са прави ....
Или е крайно наложително да прочетем и осмислим Молиеровият " Тартюф " ?
цитирай
87. kostadin - Доживяхме, да чуем какво мъчи вчера ...
20.12.2010 18:52
Доживяхме ,да чуем какво мъчи вчера Бойко :
"Ако излезе от политиката било свършено с неговият живот"
Всеки ден, живота свършва ,преждевременно за много българи!
По важното е ,че е разбрал силата на системата "имам един приятел"
Това обаче, при него се е случило късно.Не е възможно да си използвал тази система за собственото си добруване и да тръгнеш да я рушиш безнаказано.
Язък ,че доста си е поиграл на "стражари и апаши"
цитирай
88. chara - до Анонимен 88. Грешите, не може ВСЕКИ!
20.12.2010 21:21
Могат да го правят хора, които са НЕзависими, НЕстрахливи и на които е останало достойнство, въпреки издевателствата на самозабравилата се политическата сган, получила привилегии и статус, благодарение на вота им. Това Първо.

Второ. За конкретния случай, който Вие така мило наричате "фал". Когато едно лице е публична фигура, трябва да е готово да понесе не само позитивите на позицията, но и негативите. Още повече когато се е добрало до коментирания пост не на база експертност (разбирай компетентност), а по волята на нечии каприз.

Трето. Не намирате ли за крайно арогантно и нечистоплътно някой хем да има ЛИЧНА подстраница на сайта на БСП, хем да твърди, че подкрепя ГЕРБ, хем да оправдава членството си в БКП с аргумента, че тогава ВСИЧКИ били членове на Партията. С това последното може да заблуди децата, които не знаят нито що е БКП, нито че партийните членове са били 1 млн.

Четвърто. Безкрайно нагло е, човек обучаван в школата на Ленинския комсомол и слушал лекции по история на работническото движение, КПСС, ВЛКСМ, със специалност "методист по КОМУНИСТИЧЕСКО ВЪЗПИТАНИЕ" да заявява без капка свян, че сега е компетентен да строи ЕВРОПЕЙСКОТО бъдеще на България.

Пето. Вие намирате ли поведението на коментираната публична фигура за почтено.
Почтено ли е да си на сайта на БСП и да твърдиш, че подкрепяш ГЕРБ, нещо повече, че си бил един от първите, "счупили си краката" да тичат и да се кълнат във вярност на Борисов.
Почтено ли е да си бил слушател в школа на Комсомола, ПРИРАВНЕНА на ВУЗ и след смяна на конюнктурата, "изгубвайки" дипломата си с ала-бала да се сдобиеш с нещо, непонятно какво, от Институт молодежи и ПУБЛИЧНО да обявяваш, че си завършил точно този институт. Е как така. Не може да се дипломираш 1988 г от институт, чийто първи випуск е през 1994 г, нали?
Почтено ли е да обявяваш, че имаш завършена специалност "история", прекрасно знаейки, че НЯМА в страната институция, която да признае точно тази специалност, получена в чужда държава.
цитирай
89. chara - Историята на Правешката "Калина Илиева"
20.12.2010 21:24
http://www.youtube.com/watch?v=Vh0XycHWndo
цитирай
90. chara - Красимир Живков - между БКП, БСП и ГЕРБ
20.12.2010 21:25
http://www.youtube.com/watch?v=_h3SbeI52W0
цитирай
91. анонимен - ВСИЧКИ СТЕ,
23.12.2010 23:21
ЕДНИ ПРАЗНОГЛАВИ ДЪРДОРКОВЦИ! И НИЩО ПОВЕЧЕ!КАКВО ОТ ТОВА,ЧЕ ЩЕ УСТА-
НОВИТЕ ОЩЕ ЕДИН,ИЛИ ДЕСЕТ,ИЛИ СТО ИЛИ ХИЛЯДА ФАКТИ ПОВЕЧЕ?!КАКВО?
ЩЕ СИ ПИЕТЕ РАКИЯТА УДОВЛЕТВОРЕНИ ОТ СЕБЕ СИ,ЩЕ СЕ ИЗДИГНЕТЕ ОЩЕ ПО-
ВЕЧЕ В СОБСТВЕНИТЕ СИ ОЧИ,ЩЕ ПОЩИПНЕТЕ ЗАСПАЛАТА СИ ЖЕНА ПО ЗАДНИКА
И ДОВОЛНО ЩЕ ЗАХЪРКАТЕ ДО НЕЯ.
...А НА "ОНИЯ" ЩЕ ПРОДЪЛЖАВА ДА ИМ ДРЕМЕ НА ОНАЯ РАБОТА...
ТЕ СЪЩО ЩЕ СИ ЛЕГНАТ ДОВОЛНИ ОТ ВАС.ЩЕ ПОЩИПНАТ ПО ЗАДНИКА ПОРЕДНАТА
СИ ЛЮБОВНИЦА И ЩЕ ВИ ПОЗДРАВЯТ С ПОРЕДНАТА ЗВУЧНА ПРЪДНЯ!
НАЗДРАВЕ,"РЕВОЛЮСИОНЕРИ"!
цитирай
92. voinov50 - Весели празници
24.12.2010 11:08
и щастлива Нова година!
цитирай
93. bven - Светли празнични мигове, chara!
24.12.2010 22:07
Много здраве, любов и светлина в бъдните мигове ти желая!
цитирай
94. bogomil - да кадриоте решават всичко!
25.12.2010 10:50
Дълбок философски и научен проблем с просто практическо приложение. Атрибут на практиката - на материалния, духовен и социален просперитета на човешкия род! Добре сте го написала! Не бих искал да се впускам в подробности в този светъл ден - Рождество Христово- Коледа!

По случай Коледа и настъпшащата нова година ви пожелавам крепко здраве, късмет, благополучие, радост, щастие и още по остро перо в борбата за изправяне на "кривиците" на човека и обществото, в пропагандиране на всички форми на изява на негово величество доброто. Нека божията майка , заедно със своя син - човек и Бог ви закрилят и покровителстват във всяко ваше начинание!

www,bogomil.blog.bg
цитирай
95. bogomil - Да! кКадрите решават всичко!
25.12.2010 11:15
Дълбок философски въпрос с проблемно научен приложен характер, от важно и определящо значение за човешкия род! Атрибут на материалния, духовен,и социален просперитет на човечеството, Добре сте отразила този проблем кратко, черпейки информация от съвременната практика. Макар, напълно и ясно да се изчерпва съдържанието на проблема, по него могат да се изпишат томове. И всичко написано за всички сфери на материалния, духовен и социален живот на хората, ще завършва с един и същ извод поставен още в заглавието на постинга ви, извод звучащ като формула или закон. Не бих искал да се впускам в подробности по този актуален проблем и то в един от най-светлите празници на православието!= Рождество, Коледа
По случай Коледа ви пожелавам крепко здраве, късмет, благоплучие и още по остро перо в борбата за изправяне на "кривиците" на човеците и обществото и в пропагандирането на всички форми на изява на негово величество ДОБРОТО!
Нека божията майка, дала на света човека- Бог- Йисус Христос-спасител на човечеството, заедно с него ви закриля и покровителства във всяко Ваше начинание в борбата срещу злото, за да възтържествува доброто и справедливото!

http://vodpod.com/watch/1795610-ave-maria

www.bogomil.blog.bg

цитирай
96. chara - Честито и благословено Рождество Христово!
25.12.2010 11:18
Мир, Любов и Успех в начинанията!
Бъдете здрави и щастливи, дарявайте света с усмивки и добри дела!
Всеки един от нас е уникална част от него!
Нашата доброта, нашата светлина, нашата радост ще го направи прекрасен!

Благодаря за светлите пожелания и добрите помисли:

voinov50

bven

bogomil

и всички приятели, дарили ме с благопожеланията си!
цитирай
97. iliada - Честита КоледаЧарка!:)
25.12.2010 23:31
Нека Коледа вълшебна
в сърцето вечно да гори,
в душата винаги добро да има
и всяка година по-силно да блести!
цитирай
98. анонимен - "Ни лук ял, ни ЛУКОЙЛ мирис...
22.01.2011 23:47
"Ни лук ял,ни ЛУКОЙЛ мирисал"
цитирай
99. goro7777 - СТИГА С ОБСЪЖДЕНЕ!
27.01.2011 09:35
ВИНОВНИ СТЕ ВИЕ НЕ БОЙКО БОРИСОВ. ПРАВЕТЕ БИЗНЕС, ПРАВЕТЕ ДЕЦА, РАБОТЕТЕТЕТЕТЕТЕТЕТЕТЕ !!!!
ПОГЛЕДНЕТЕ МЮСЮЛМАНСКИТЕ СЕЛА /БЪЛГАРСКИ И ТУРСКИ/- ПЪЛНИ С МЛАДИ ХОРА И НАРОД, ПОСЕЩАВАТ ХРАМА СИ ЗА ПРОПОВЕД, НЕ ДА ПАЛЯТ СВЕЩИ. ХОРАТА РАБОТЯТ КАКВОТО И ДА Е, МЛАДИТЕ МЪЖЕ ОТСЪСТВАТ МЕСЕЦИ, НО СЕ ВРЪЩАТ. И НЕ ГОВОРЯТ ПО ИНТЕРНЕТ, НЕ ДРЪНКАТ , НЕ СЕ ОПЛАКВАТ.
ПОГЛЕДНЕТЕ ХРИСТИЯНСКИТЕ СЕЛА И ВИЖТЕ - НЯМА НИКОЙ ТАМ, САМО ЕДНИ СТАРИ ХОРА. МЛАДИТЕ БЪЛГАРИ БЯГАТ В ЧУЖБИНА. А ОСТАНАЛИТЕ САМО ДРЪНКАТ, ДРЪНКАТ, ДРЪНКАТ, ДРЪНКАТ - КЪДЕ ЛИ НЕ- В КЪЩИ- В КАФЕНЕТО- ПРЕД ЕКРАНА НА КОМПА. ТАКА БЕШЕ И Е ОТ 1989 ДО ДНЕС- 2011 Г.
А КОЙ КАКЪВ БИЛ ?!?!?!?
АМИ ЕДИНСТВЕНОТО КОЕТО МОГА ДА КАЖА Е ЧЕ ВИЕ СТЕ СТАДО, НЕ ИЗБРОЕНИТЕ ЛИЧНОСТИ ГОРЕ КОИТО ОБСЪЖДАТЕ.
цитирай
100. vassiko - Кадъра Искра Фидосова..
25.07.2013 11:28
Права си Чара...и др. Сталин също ! Кадрите решават, кога подмолно, кога задкулистно, а другаря Борисов ни лук ял, ни чул, ни видял.... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: chara
Категория: Политика
Прочетен: 6425438
Постинги: 279
Коментари: 11520
Гласове: 89145
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031