Постинг
28.06.2010 13:29 -
А СЛЕД КРИЗАТА, НАКЪДЕ …
Накъде след Бойко, Станишев, Доган, Симеон?
Накъде след Наглите, Недосегаемите, Октоподите, Медузите, Сладурите, Терористите, Телефонистите, Кърлежите, Факирите, Лапачите, Регистраторите, etc.?
Накъде след “Агнешките главички”, “Орион”, “Монтерей”, “Олимп”, “Обръчите на Доган”, “Котараците”, “Хелиос”?
Накъде без пътна инфраструктура – с построени едва 200 км магистрали за 20 години и с по 1 000 жертви по пътищата ежегодно, с шосета надупчени като швейцарско сирене?
Накъде с новите “паметници” на безумието – военното НДК и ротондата пред централна гара в София, водното “огледало” на Кърджали, бетонните “градини” по Черноморието и в Банско?
Накъде с получени едва 660 млн. € от ЕС по оперативни програми от 2007 г до сега, под 10% от полагащите се на държавата, като само 205 млн. € от тях са стигнали до бизнеса …
Накъде да поеме едно от най-застаряващите населения на света, но пък с най-младите майки в Европа?
Накъде с около 1 млн. роми, сегрегирани, не знаещи социалните кодове, живеещи в наследствено възпроизвеждаща се бедност, превърнали статуса си на социално слаби в източник на доходи, не без помощта на държавата?
Накъде с образователна система произвеждаща повърхностни неграмот-ници, толерираща посредствените, но кротки зубрачи, безумно отегчителна за по-будните и стряскащо непонятна за нарастващия брой едва сричащи?
Накъде с беззъби и хванати в капана на зависимости медии, журналисти на повикване, пърхащи около победителите?
Накъде със закони, поправяни десетки пъти в угода на една или друга група граждани, според случая и според … плащането?
Накъде с назначени “елити”, безплодни, безидейни, без харизма, но пък послушни, предвидими и управляеми, които за 20 години успяха да наложат Диктатура на Посредствеността, да издигнат в култ Интересите - често лични, кланови, корпоративни, жертвайки и погазвайки Ценностите, както и всеки, който се опита да ги защитава, продали за по-малко от тридесет сребърника бъдещето на поколения българи?
Ако не знаем накъде сме тръгнали, нищо чудно да се окажем на място, на което не искаме да бъдем…
Днес Европа дебатира “Стратегия 2020”, съсредоточена в повишаване нива на заетост, увеличаване на инвестициите в изследователска и развойна дейност, вдигане нивата на образование, социално приобщаване и сближаване. Правят се модели за конкурентноспособност, базирани на знание, иновации и щадящо, отговорно и разумно използване на природните ресурси.
“Зелена икономика”, “бели работни места”, “дигитална Европа” – светът след 10 години ще е друг!
Ще съумеем ли да “скочим” във времето, наваксвайки пропуснатото или ще стоим все последни и в ъгъла?!!
С ниската си ефективност и високи нива на енергийна интензивност и зависимост.
С икономика без ясен профил.
С липса на високотехнологични производства.
Със смешните 7 патента, които поддържаме в чужбина (срещу 3 000 през 1989 г).
С последното ни място по ефективност на публичните разходи.
С около 500 000 неграмотни – пряко неграмотни или учили до 2 - 4 клас.
С деформиран трудов пазар и геноцидна пенсионна и социална система.
Знаем ли всъщност къде искаме да отидем след кризата?
Знаят ли политиците, които ни управляват?
Съмнявам се!
Аз не намирам нито приоритети, нито визия за бъдещето, нито последователност в намеренията, нито усилия за проактивност с перспектива поне десет години напред! А вие?
------------------
статията е публикувана тук:
http://pozicii.net/2010/06/a-sled-krizata-nakade-ve/
------------------
статията е публикувана тук:
http://pozicii.net/2010/06/a-sled-krizata-nakade-ve/
Доган: Турция трябва да отнеме от терито...
Всеки път, когато БСП управлява се стига...
Демагогия и популизъм
Всеки път, когато БСП управлява се стига...
Демагогия и популизъм
1.
анонимен -
Епа
28.06.2010 13:34
28.06.2010 13:34
че чакам да видим какво че стане.
цитирайанонимен написа:
че чакам да видим какво че стане.
Или по-скоро- към Третия свят.
Хем топло, хем мързеливо, хем и се не преработваш...
/Е, у нас ще хладно-студено 60% от времето ма карай.../
А един от пътищата е на ФБ стената на Предизвикателството Бъалгария ХХІ.
цитирайХем топло, хем мързеливо, хем и се не преработваш...
/Е, у нас ще хладно-студено 60% от времето ма карай.../
А един от пътищата е на ФБ стената на Предизвикателството Бъалгария ХХІ.
гражданското общество зависи ОТ ВСЕКИ ЕДИН ОТ НАС!
И ако гледаме отстрани и чакаме някой да ни подари или да оправи нещата - няма да стане!
Вече!
цитирайИ ако гледаме отстрани и чакаме някой да ни подари или да оправи нещата - няма да стане!
Вече!
Оптимизмът ти е заразителен. Хубав ден ти желая!
цитирайАма то без оптимизъм накъде?
:)
цитирай:)
7.
nicodima -
Ох, тъкмо днес сутринта си мислех за това, че не мога да се оправя в българската вътрешна политика...
28.06.2010 14:18
28.06.2010 14:18
Защото всичко е оплетено в толкова много и различни частни интереси, защото е толкова едностранно и зависимо медийното отразяване на събитията, че в крайна сметка се оказва, че имаш представа само от собствения си живот и се изживяваш като типичен вътрешен емигрант. Вътрешната емиграция вече не е състояние на духа, налагат я жестоко външни обствоятелства, не търпящи противодействие...
Ние сме народ от 7 млн. самотни единици, вероятно много по-малко, ако се смятат хората, осъзнаващи този горчива истина...
цитирайНие сме народ от 7 млн. самотни единици, вероятно много по-малко, ако се смятат хората, осъзнаващи този горчива истина...
Накъде, след като комунистите са още на власт?
цитирай
9.
chara -
nicodima За мен по-страшното е, че важните неща се решават от хора, които
28.06.2010 14:24
28.06.2010 14:24
ВЪОБЩЕ, ама въобще не присъстват в публичното пространство ...
А тях какви интереси ги движат ... страх ме е дори да помисля!
:(
цитирайА тях какви интереси ги движат ... страх ме е дори да помисля!
:(
10.
chara -
cornflower О, на власт са разбира се! Ама те въобще напускали ли са властта?
28.06.2010 14:25
28.06.2010 14:25
Май НЕ?!!
цитирайВече ми е все едно накъде!
Казваш,накъде след кризата?
Някой въобще знае ли нашата българска криза,кога ще свърши?
А и да свърши(това ще го разберем някой ден от вестниците)пак ще продължим да си я караме по същия начин.Нито циганите ще станат по-грамотни.Нито икономиката ни с ясен профил.Нито пък от ЕС ще започнат да идват повече пари в реален а не измислен бизнес.Невярваш ли?
Ако сме живи,ще си говорим след 10 години.
Дотогава-бъди здрава!
цитирайКазваш,накъде след кризата?
Някой въобще знае ли нашата българска криза,кога ще свърши?
А и да свърши(това ще го разберем някой ден от вестниците)пак ще продължим да си я караме по същия начин.Нито циганите ще станат по-грамотни.Нито икономиката ни с ясен профил.Нито пък от ЕС ще започнат да идват повече пари в реален а не измислен бизнес.Невярваш ли?
Ако сме живи,ще си говорим след 10 години.
Дотогава-бъди здрава!
12.
chara -
Минчо, аз имам съмнения в мерките на правителството за излизане от кризата!
28.06.2010 14:30
28.06.2010 14:30
Щото не намирам никъде нищо споделено от управляващите, къде точно искат да ни заведат СЛЕД кризата!
И не само те!
И предишните също!
Безброй глупости се сътвориха, тонове бетон се изляха без грам мисъл ...
за съжаление!
В същото време една Румъния не построи хотели, но построи най-големия терминал за контейнери на Черно море като вход за ЕС, например!
:)
цитирайИ не само те!
И предишните също!
Безброй глупости се сътвориха, тонове бетон се изляха без грам мисъл ...
за съжаление!
В същото време една Румъния не построи хотели, но построи най-големия терминал за контейнери на Черно море като вход за ЕС, например!
:)
То само ти да имаш съмнения в мерките на правителството за излизане от кризата пак добре.Щото аз нямам никакви съмнения!
цитирай
14.
chara -
haralanov Аз съм съгласна, че всеки има право на своите грешки, ама ...
28.06.2010 14:41
28.06.2010 14:41
лошото е, че грешките на управляващите (които и да са те) са все на гърба на хората.
:(
цитирай:(
"нищо чудно да се окажем на място, на което не искаме да бъдем…"
Аз си мисля, че вече сме там... Дай да видим как ще излезем (ще се махнем, ще издрапаме)... ;)
поздрави
цитирайАз си мисля, че вече сме там... Дай да видим как ще излезем (ще се махнем, ще издрапаме)... ;)
поздрави
"Като паднеш в дупката, спри да копаеш!"
Ама ...
цитирайАма ...
Въздържам се да коментирам в твоя толкова сериозен блог, но прочитайки днес написаното ще ти кажа ,че за да е такава България днес някой от далече и отстрани отдавна шапка ни крои и ни я скрои:(((
Държавата ни се е превърнала в държавно предприятие пред фалит ,което някой се кани да преватизира за един лев.
Нищо не разбирам от политика ,но имам такова усещане..........
цитирайДържавата ни се е превърнала в държавно предприятие пред фалит ,което някой се кани да преватизира за един лев.
Нищо не разбирам от политика ,но имам такова усещане..........
:(
цитирайотговор има, трябва действие.
цитирайpontis написа:
отговор има, трябва действие.
на боклука. Трябва да започнем отначало. Стига да можем.
цитирайОтиваме си - както си отиваха героите на "Белоруската гара", негероично,бавно, полека, безславно, безгласно - онези поне имаха песни, които си пяха на изпроводяк...
цитирайМного песимизъм долавям ...
цитирайАз къде съм песимист, къде ти с тия въпроси съвсем ме изпесими :)
Нямам отговор! Лошото е, че го нямат и управляващите.
цитирайНямам отговор! Лошото е, че го нямат и управляващите.
всички тези страшни въпроси водят към едно - усещане за безнадеждност.
То е ясно.
При липсата обаче на позитивна перспектива за България - какво ли предвиждат за нас в Европа?
цитирайТо е ясно.
При липсата обаче на позитивна перспектива за България - какво ли предвиждат за нас в Европа?
mamkamu написа:
Аз къде съм песимист, къде ти с тия въпроси съвсем ме изпесими :)
Нямам отговор! Лошото е, че го нямат и управляващите.
Нямам отговор! Лошото е, че го нямат и управляващите.
която като достоен член да внася своя принос за заздравяването на Европа. Никой не е щастлив да дава помощи, чиято неефективност ежедневно се доказва. Не търсете виновника навън. В личностен план всеки човек сам си изгражда съдбата с мислите, думите и делата си. Глупаво е да обвинява другите за собствените си грешки. Така е и с държавите. Пропускате ценно време. Аз още преди две години ви казах точно какво трябва да се направи и повечето се съгласихте, но нищо не направихте. Трябва да РАБОТИТЕ ДИСЦИПЛИНИРАНО И ОТГОВОРНО всеки на смоето място, а не да шмекерувате, да лъжете, да давате рушвети вместо да запретнете ръкави и всеки ДОСТОЙНО да изкарва хляба си. Циганите затова виреят при вас, защото няма ред и никой не им държи отговорност. Цяла България се държи като едно голямо циганско семейство. Защо се чудите, че не ви уважават?
цитирайЕто това и на мен ми е любопитно!
:)
А в Америка?
А в Русия?
цитирай:)
А в Америка?
А в Русия?
29.
hristo27 -
Говорим за криза от година насам. А ...
28.06.2010 16:15
28.06.2010 16:15
Говорим за криза от година насам. А от 20 години насам цъфнала градина ли бяхме ?!? Всички до един били виновни за тоя хал. Е, тогава кой още не сме си избрали да ни оправи ?
цитирай
30.
анонимен -
Е то я ясно накъде!
28.06.2010 16:21
28.06.2010 16:21
На никъде! Ето на там сме тръгнали и повярвайте ми ще стигнем!
цитирайcompassion написа:
която като достоен член да внася своя принос за заздравяването на Европа. Никой не е щастлив да дава помощи, чиято неефективност ежедневно се доказва. Не търсете виновника навън. В личностен план всеки човек сам си изгражда съдбата с мислите, думите и делата си. Глупаво е да обвинява другите за собствените си грешки. Така е и с държавите. Пропускате ценно време. Аз още преди две години ви казах точно какво трябва да се направи и повечето се съгласихте, но нищо не направихте. Трябва да РАБОТИТЕ ДИСЦИПЛИНИРАНО И ОТГОВОРНО всеки на смоето място, а не да шмекерувате, да лъжете, да давате рушвети вместо да запретнете ръкави и всеки ДОСТОЙНО да изкарва хляба си. Циганите затова виреят при вас, защото няма ред и никой не им държи отговорност. Цяла България се държи като едно голямо циганско семейство. Защо се чудите, че не ви уважават?
Я, бате Бойко - това ти ли си !? Толкова популизъм на едно място само ти можеш да избълваш! Е, сега като те разкрих,можеш да използваш другия си ник - Винету!
Все някого сме пропуснали.
При толкова мераклии...
цитирайПри толкова мераклии...
анонимен написа:
На никъде! Ето на там сме тръгнали и повярвайте ми ще стигнем!
:(
chara написа:
Много песимизъм долавям ...
Как беше - "Оптимистът е зле информиран песимист"
Системите, социалните ще се разрушат от деструктивен взрив!
Икономиката може да я помете тайфуна на задлъжнялостта!
А после?
А след после ...
Политиците идват и си отиват, звездите им изгряват и залязват. Ние обаче оставаме!
И аз питам къде е нашето място след 10 години?
Пак в ъгъла и в края на редичката в ЕС - не искам! Не ми харесва!
:(
цитирайИкономиката може да я помете тайфуна на задлъжнялостта!
А после?
А след после ...
Политиците идват и си отиват, звездите им изгряват и залязват. Ние обаче оставаме!
И аз питам къде е нашето място след 10 години?
Пак в ъгъла и в края на редичката в ЕС - не искам! Не ми харесва!
:(
Айде- просто за разнообразие - да пробваме НИЕ да променим нещата!
Вж.:
http://idimitrov.blog.bg/politika/2010/06/06/predizv-sistemna-problematika-organizaciia-problemi.557928
http://idimitrov.blog.bg/politika/2010/05/26/predizvikatelstvoto-bylgariia-hh-kak-da-si-vyrnem-stranata.551686
или тук
http://www.facebook.com/pages/Predizvikatelstvoto-Blgaria-HHI-Kak-da-si-vrnem-stranata/125619850801239
и тук
http://www.facebook.com/event.php?eid=107733905942906&ref=mf
Ваш
Иво Димитров
цитирайВж.:
http://idimitrov.blog.bg/politika/2010/06/06/predizv-sistemna-problematika-organizaciia-problemi.557928
http://idimitrov.blog.bg/politika/2010/05/26/predizvikatelstvoto-bylgariia-hh-kak-da-si-vyrnem-stranata.551686
или тук
http://www.facebook.com/pages/Predizvikatelstvoto-Blgaria-HHI-Kak-da-si-vrnem-stranata/125619850801239
и тук
http://www.facebook.com/event.php?eid=107733905942906&ref=mf
Ваш
Иво Димитров
37.
pontis -
как на края на редичката? според управляващите пицарията на финансите,
28.06.2010 17:13
28.06.2010 17:13
сме отличници. И другите ни завиждат?!!
цитирай:)))
цитирайchara написа:
Системите, социалните ще се разрушат от деструктивен взрив!
Икономиката може да я помете тайфуна на задлъжнялостта!
А после?
А след после ...
Политиците идват и си отиват, звездите им изгряват и залязват. Ние обаче оставаме!
И аз питам къде е нашето място след 10 години?
Пак в ъгъла и в края на редичката в ЕС - не искам! Не ми харесва!
:(
Икономиката може да я помете тайфуна на задлъжнялостта!
А после?
А след после ...
Политиците идват и си отиват, звездите им изгряват и залязват. Ние обаче оставаме!
И аз питам къде е нашето място след 10 години?
Пак в ъгъла и в края на редичката в ЕС - не искам! Не ми харесва!
:(
Да сме живи и здрави след 10 години -пък ще видим! Ще бъде нещо като голямо гето - всеки репортаж по телевизиите от села,малки градчета, паланки, махали - показва население , което се състои от български граждани, но не са българи ....
:)
цитирайchara написа:
:)
Аз също, но мене никой не ме пита!
Не знаем, разбира се, където ни заведат. Ние, българите, не можахме да се освободим от инфантилността, да искаме, без да правим нищо. Те и децата искат играчки, но поне дават някакви обещания преди това. Гражданско общество няма, защото то се прави от хора, които искат и могат да вземат решения как да постигат това, а не от "самотни единици" както казва Никодима.
цитирай:)
цитирайЗнам и съм Ви благодарен.
Обръщението ми бе към хленчо-критикарите...
Не е ли по-добре веднъж да пробваме да НАПРАВИМ, па после... ПАК ако се наложи.
Защото 20 години хленчо-критика само карат управляващите -стреснато! - да си го преместят от едния в другия
/Моля извинете изказа ми, но...за съжаление е най-точния/.......
Ваш
ИД
цитирайОбръщението ми бе към хленчо-критикарите...
Не е ли по-добре веднъж да пробваме да НАПРАВИМ, па после... ПАК ако се наложи.
Защото 20 години хленчо-критика само карат управляващите -стреснато! - да си го преместят от едния в другия
/Моля извинете изказа ми, но...за съжаление е най-точния/.......
Ваш
ИД
chara написа:
:)chara - lado Тогава - да намерим начин да ни питат, или да ни чуят !
Че ти откога се мъчиш да събудиш заспалите?
Два пъти отправях конкретни призиви към колегите тук - и нищо!
Без организация няма как да стане. Иво Димитров също прави неистови усилия - а статутквото си стои!
46.
chara -
monaliza121 Аз мисля, че и днес, сега, има много хора, които са наясно!
28.06.2010 17:27
28.06.2010 17:27
Те обаче все още са под критичната маса, необходима за промяна на статуквото!
Що се отнася до ония другите, хленчещите и чакащите наготово - и те имат своята гледна точка. Не можем да ги виним, че възприемат света по техния начин. Че имат оправдания. Причини. Извинения.
Ох, ще влезем в дълга тема, която ще стигне до народопсихология и ще потънем в океана на спецификите ни!
цитирайЩо се отнася до ония другите, хленчещите и чакащите наготово - и те имат своята гледна точка. Не можем да ги виним, че възприемат света по техния начин. Че имат оправдания. Причини. Извинения.
Ох, ще влезем в дълга тема, която ще стигне до народопсихология и ще потънем в океана на спецификите ни!
Добре и да сме готови да си понесем последствията от дързостта си!
Или от ... лудостта си!
Щото по тези земи ".... ги считат за луди"!
:)))
цитирайИли от ... лудостта си!
Щото по тези земи ".... ги считат за луди"!
:)))
:)
цитирай
49.
ran -
хрумва ми един латиноамерикански вариант
28.06.2010 17:32
28.06.2010 17:32
предпоставки като че има,
трябва само едно "социалноотговорно" правителство
и сме готови.
цитирайтрябва само едно "социалноотговорно" правителство
и сме готови.
Хората говорят за "дигитална Европа", "зелена икономика" и прочие неща,
ние ... сякаш въобще не се вписваме в тая картина?
цитирайние ... сякаш въобще не се вписваме в тая картина?
Предпочитам в рима, н о не съм готов...
Въпросът ти е гениален! Знаеш ли защо? Защото никой не си го задава в татковината. И така ни е по-добре, без много въпроси.
След тях пък ще трябва да се мисли, а то, мисленето не може да се копира, защото е индивидуално...и ни отличава от животинчетата, а пък доколко сме се отличили от тях...от твоите подвъпроси се вижда- цялата поредица от операции на МВР ме кара да мисля, че сме в някакво техно-зоологическо царство!
Проблемът е наистина "Какво да се прави?", а в Блогария, отговорът е "Нищо".
Но хвала на теб, че ни смяташ все още за мислещи!
цитирайВъпросът ти е гениален! Знаеш ли защо? Защото никой не си го задава в татковината. И така ни е по-добре, без много въпроси.
След тях пък ще трябва да се мисли, а то, мисленето не може да се копира, защото е индивидуално...и ни отличава от животинчетата, а пък доколко сме се отличили от тях...от твоите подвъпроси се вижда- цялата поредица от операции на МВР ме кара да мисля, че сме в някакво техно-зоологическо царство!
Проблемът е наистина "Какво да се прави?", а в Блогария, отговорът е "Нищо".
Но хвала на теб, че ни смяташ все още за мислещи!
Дошъл ИД и сткатуквато умрЕло от страх?!?
Хи-хи-хи!
Няма такъв филм. Трябва УЖАСНО МНОГО работа. С всеки човек.
За момента сме 4-5 активни, съгласуващо и самостоятелно движещи напред.
А преди 3 седмици бях.. сам.
Отначало го четяха като утопия, сега има хора които се замислят.
Просто ТРЯБВА да знаем, че никой не разчита на ЧУДО, а на много гражданска работа по пробуждането. И ... окуражаването.
ТЕ просто са ни хипнотизирали с "невъзможно". Е, имам научна експертиза на базата на която почива Предизвикателството. Като махнем френскитке увъртания, заключението е ДА Възможно и зависи от настойчивосттта и убедителността на ИЗКАЗА.
Точно в изказа не съм баш майстор, но и такъв ще се появи.
Плюс това, мнението на либералите франкофони е положително...
Т.е почнем ли от тук да подаваме резултати, можем да разчитаме и на европодкрепа...
Не сме сами бе хора!
Сумата и сили в Европа, чакат да се появи нещо ГРАЖДАНСКИ ДОСТОВЕРНО...
Ако искате - помагайте. Ако искате- присмейте се.
Мен просто ми е писнало да ме прпавят на идиот!
Ваш
ИД
цитирайХи-хи-хи!
Няма такъв филм. Трябва УЖАСНО МНОГО работа. С всеки човек.
За момента сме 4-5 активни, съгласуващо и самостоятелно движещи напред.
А преди 3 седмици бях.. сам.
Отначало го четяха като утопия, сега има хора които се замислят.
Просто ТРЯБВА да знаем, че никой не разчита на ЧУДО, а на много гражданска работа по пробуждането. И ... окуражаването.
ТЕ просто са ни хипнотизирали с "невъзможно". Е, имам научна експертиза на базата на която почива Предизвикателството. Като махнем френскитке увъртания, заключението е ДА Възможно и зависи от настойчивосттта и убедителността на ИЗКАЗА.
Точно в изказа не съм баш майстор, но и такъв ще се появи.
Плюс това, мнението на либералите франкофони е положително...
Т.е почнем ли от тук да подаваме резултати, можем да разчитаме и на европодкрепа...
Не сме сами бе хора!
Сумата и сили в Европа, чакат да се появи нещо ГРАЖДАНСКИ ДОСТОВЕРНО...
Ако искате - помагайте. Ако искате- присмейте се.
Мен просто ми е писнало да ме прпавят на идиот!
Ваш
ИД
53.
анонимен -
НЕ ПОДКРЕПЯЙТЕ ,КОМУНИСТИТЕ......САМО ТАКА СЩЕ ОЦЕЛЕЕТЕ ,КАТО НАЦИЯ!
28.06.2010 17:46
28.06.2010 17:46
ТАЗИ ПОСТКОМУНИСТИЧЕСКА ИКОНОМИКА Е ПРЕД ФАЛИТ!!!!!
БАВНО НО СИГУРНО,ЩЕ СЕ РАЗПАДАТ И ПРЕОБРАЗУВАТ, ВСИЧКИ ЗВЕНА НА ИКОНОМИКАТА В БЪЛГАРИЯ!!!!
В НЕЯ ,ЧИНОВНИЦИТЕ И КОНТРОЛНИТЕ ОРГАНИ ,СА ПОВЕЧЕ ОТ РАБОТЕЩИТЕ!!!
ИСТИНАТА Е В ЛИКВИДАЦИЯТА НА" КОМУНИСТИЧЕКО-БЮРОКРАТИЧНАТА" СИСТЕМА НА УПРАВЛЕНИЕ НА СТРАНАТА!!!!
НЕ ПОДКРЕПЯЙТЕ ,КОМУНИСТИ И ЛЕВИЧАРИ--САМО ТАКА ЩЕ ОЦЕЛЕЕТЕ ,КАТО НАЦИЯ И ДЪРЖАВА!
цитирайБАВНО НО СИГУРНО,ЩЕ СЕ РАЗПАДАТ И ПРЕОБРАЗУВАТ, ВСИЧКИ ЗВЕНА НА ИКОНОМИКАТА В БЪЛГАРИЯ!!!!
В НЕЯ ,ЧИНОВНИЦИТЕ И КОНТРОЛНИТЕ ОРГАНИ ,СА ПОВЕЧЕ ОТ РАБОТЕЩИТЕ!!!
ИСТИНАТА Е В ЛИКВИДАЦИЯТА НА" КОМУНИСТИЧЕКО-БЮРОКРАТИЧНАТА" СИСТЕМА НА УПРАВЛЕНИЕ НА СТРАНАТА!!!!
НЕ ПОДКРЕПЯЙТЕ ,КОМУНИСТИ И ЛЕВИЧАРИ--САМО ТАКА ЩЕ ОЦЕЛЕЕТЕ ,КАТО НАЦИЯ И ДЪРЖАВА!
Моят отговор на поста ти
http://www.youtube.com/watch?v=gJHerYQSiSU
цитирайhttp://www.youtube.com/watch?v=gJHerYQSiSU
55.
анонимен -
Чара, хванете се с №8 и тем подобните от сайта,
28.06.2010 17:52
28.06.2010 17:52
тръгвайте по улиците и крещете колкото ви глас държи "ДОЛУ КОМУНИСТИТЕ !!!" и току виж ви чули зад океана и ви дали милостиня. От европейските страни аванта не чакайте, защото там Левите партии са големи и силни. УСПЕХ !!!
От всички присъстващи тук вампири, единствено Никодима като че ли прявява искренна загриженост за нещата. Останалите леете лицемерни крокодилски сълзи. Никой не ви се връзва. Точно на вас, дето успяхте да съсипете една изградена икономика, да обезличите България, да я превърнете в жалка колониална държава. 2-3% сте. Не го забравяйте. Вие сте деструктивната част от нацията, която се храни с омраза, крясъци и злоба и никога нищо не може да съгради. Може само да опустошава. Дано завинаги да ви забравят и да си останете с жалкото джавкане някъде в нищото.
цитирайОт всички присъстващи тук вампири, единствено Никодима като че ли прявява искренна загриженост за нещата. Останалите леете лицемерни крокодилски сълзи. Никой не ви се връзва. Точно на вас, дето успяхте да съсипете една изградена икономика, да обезличите България, да я превърнете в жалка колониална държава. 2-3% сте. Не го забравяйте. Вие сте деструктивната част от нацията, която се храни с омраза, крясъци и злоба и никога нищо не може да съгради. Може само да опустошава. Дано завинаги да ви забравят и да си останете с жалкото джавкане някъде в нищото.
56.
анонимен -
swanlake-супер оригинално и за ...
28.06.2010 17:58
28.06.2010 17:58
swanlake-супер оригинално и за жалост-супер точно :(
цитирайВажно е всеки да сложим в някаква редичка и после ... както си знаем!
Когато написах есето "20 години строихме или рушихме България" тук в това пространство имаше над 300 коментара.
http://chara.blog.bg/politika/2010/01/29/20-godini-stroihme-ili-rushihme-bylgariia.482007
Повечето ме заклеймиха като "комунист".
Сега ти правиш същото, ама обръщайки палачинката.
Няма да се изинявам, нито оправдавам за онова, което пиша или правя, само и единствено, за да вляза в нечии рамки или представи за света!
:)
цитирайКогато написах есето "20 години строихме или рушихме България" тук в това пространство имаше над 300 коментара.
http://chara.blog.bg/politika/2010/01/29/20-godini-stroihme-ili-rushihme-bylgariia.482007
Повечето ме заклеймиха като "комунист".
Сега ти правиш същото, ама обръщайки палачинката.
Няма да се изинявам, нито оправдавам за онова, което пиша или правя, само и единствено, за да вляза в нечии рамки или представи за света!
:)
Не съм му фен, но е точен!
:)
цитирай:)
59.
анонимен -
Лаконично
28.06.2010 18:14
28.06.2010 18:14
и безсилно. И срамно. И жалко.
цитирайАма аз такива въпроси мога и искам да задавам!
И ще си понеса последствията!
:)
цитирайИ ще си понеса последствията!
:)
защо от 1100 години насам нямаме втори златен век? защо нашите наченки на Възраждане са свършили с бай Ганьо? защо от "социализма" оставихме най-лошото? защо "демокрацията ни" само плевели ражда?
Отговорът е във въпроса - "защо".
Когато "защо" заменим с "Докога", може и да се появи някаква надежда?
цитирайОтговорът е във въпроса - "защо".
Когато "защо" заменим с "Докога", може и да се появи някаква надежда?
62.
анонимен -
ДОБРЕ ,БЕ №55...
28.06.2010 18:38
28.06.2010 18:38
НИЕ РУШИТЕЛИТЕ ,СМЕ 2-3%.....!
ВИЕ КАТО СТЕ ТОЛКОВА СИЛНИ И ВИНАГИ НА ВЛАСТ.....ЗАЩО НЕ ОПРАВИХТЕ ,ТАЯ ДЪРЖАВА??!
ИЗВИНЯВАЙ ,НО "ВАШИЯ ЛУКАНОВ".....ОБЯВИ, ФАЛИТА НА БЪЛГАРИЯ!!!
ТИ ОТ СТАРЧЕСКА ДЕМЕНЦИЯ ЛИ СТРАДАШ ИЛИ ОТ "ПАРТИЙНА" ТАКАВА.....????!
НЕ ИЗВЪРТАЙ ВЪПРОСА, КАТО КУРВИТЕ,....ГЕЙ ПАРАДА МИНА ВЕЧЕ!!!
цитирайВИЕ КАТО СТЕ ТОЛКОВА СИЛНИ И ВИНАГИ НА ВЛАСТ.....ЗАЩО НЕ ОПРАВИХТЕ ,ТАЯ ДЪРЖАВА??!
ИЗВИНЯВАЙ ,НО "ВАШИЯ ЛУКАНОВ".....ОБЯВИ, ФАЛИТА НА БЪЛГАРИЯ!!!
ТИ ОТ СТАРЧЕСКА ДЕМЕНЦИЯ ЛИ СТРАДАШ ИЛИ ОТ "ПАРТИЙНА" ТАКАВА.....????!
НЕ ИЗВЪРТАЙ ВЪПРОСА, КАТО КУРВИТЕ,....ГЕЙ ПАРАДА МИНА ВЕЧЕ!!!
Как накъде? ... обръщаме се на 180'' и отново всичко на ново...
цитирай20 години политици, работодатели и синдикати ни обесняват, че икономиката се клати, но кой отгоре, кой отдоло на никой не му пука, че за народа това клатене е на голо. Всеки някого обвинява, но какво точно прави през това време, не обеснява - важното е да се обещава, а дали ще се изпълнява !?
Преди години се подписа пакт, който впоследствие се оказа само един акт.
И накрая какво ще излезе, че сме тръгнали ........(в народопсихологията е казано много добре)!?
цитирайПреди години се подписа пакт, който впоследствие се оказа само един акт.
И накрая какво ще излезе, че сме тръгнали ........(в народопсихологията е казано много добре)!?
:)
цитирайНа моите тъжни приятели
Скръб
---------
Българийо, майчице нещастна.
Какво се случи с твоите деца?
Те искат, като фасът от балкона.
Да полетят, надолу в нощта.
Колко болка, в Мрежата събрана.
Не чуваш ли как стене тя?
Порой от мъка, бушува зад екрана,
Потекла, сякаш е сълза.
Един без работа, друг пред съкращение.
Ограбен, бит, направен за резил.
Измамен от любима, търси изцеление.
От блог на блог, за поглед мил.
цитирайСкръб
---------
Българийо, майчице нещастна.
Какво се случи с твоите деца?
Те искат, като фасът от балкона.
Да полетят, надолу в нощта.
Колко болка, в Мрежата събрана.
Не чуваш ли как стене тя?
Порой от мъка, бушува зад екрана,
Потекла, сякаш е сълза.
Един без работа, друг пред съкращение.
Ограбен, бит, направен за резил.
Измамен от любима, търси изцеление.
От блог на блог, за поглед мил.
Ако все се взираме назад, освен сянката си, нищо друго няма да видим!
:)
цитирай:)
68.
анонимен -
ДРУГАРИ...
28.06.2010 20:37
28.06.2010 20:37
ДРУГАРИ, АЗ ПРЕДЛАГАМ ДА НАМЕРИМ НЯКОЙ НОВ "ОСВОБОДИТЕЛ ",КОЙТО ДА НИ ОСВОБОДИ ОТ ДУШЕВНАТА НИ ТЪПОТА!
НЕ ЗНАМ, ДАЛИ ЩЕ СЕ НАМЕРИ ТАКЪВ!
ВИЕ.... ПОЗНАВАТЕ ЛИ НЯКОЙ, ПОДХОДЯШ?
цитирайНЕ ЗНАМ, ДАЛИ ЩЕ СЕ НАМЕРИ ТАКЪВ!
ВИЕ.... ПОЗНАВАТЕ ЛИ НЯКОЙ, ПОДХОДЯШ?
Но наистина трябва всеки поотделно да си зададе няколко въпроса: докато беше студент, наистина ли учеше или преписваше от пищови и гонеше тапията - защото на запад се учи; като ходи на работа - работи ли или повечето време прекарва в нета или над кафетата - защото на запад се работи; гледа ли да стане най-добър специалист в работата или оная поговорка е в сила: Той ме лъже, че ми плаща - аз го лъжа, че му работя". Само се оправдаваме че тук не можем да работим по правилата, защото ситуацията ни била друга, недоразвита и незряла - с това мислене ще си остане така винаги. Масово хората работят само на едно място, докато би могло, вместо да мрънкат, да си намерят втора и дори трета работа. "Учене цял живот" е като лозунг от коменистическо време за нас, но е модел на поведение на запад. Затова ни е такова и гражданското общество - никой не иска да поеме отговорност. Тук си признавам, че и аз не изгарям от желание да се занимавам с обществена дейност, така че не говоря обвинително от страни. Ние сме безотговорно общество без визия за бъдещето - гледаме си в краката и се интересуваме максимум за утре, за повече нямаме сили. Затова твоите постинги са толкова полезни и на време - да се бие алармата, а който чуе - да се събуди от летаргията. Поздрави :)
цитирай
70.
анонимен -
SAMO 66 i 55 sa normalni HORA
28.06.2010 21:17
28.06.2010 21:17
DRUGITE s MAAALKI IZKLUCHENIA sa za BELENE ili LOVECH.
цитирай
71.
анонимен -
do 69
28.06.2010 21:21
28.06.2010 21:21
Daje ne ti prochetoh postinga .Yasen si mi s tova NA ZAPAD SE UCHI ,na zapad se PLASHTAAAAAAA a ne se uchi ,UCHESHE SE PRI DIKTATORA TODOR JIVKOV PRAVESHKIAT SATRAP.
цитирай
72.
анонимен -
OOOOOOO,izvini dusho izvini.
28.06.2010 21:27
28.06.2010 21:27
Oooo ,izvinyavai 69 EHH kak ti se padna toya nomer 69 mnogo tochen .Izvinyavai ti si chovek sled kato prochetoh kvo si napisal iskam proshka ,a CHARA e dobra ,daje prekaleno dobra ,Pojelavam mnoogooo zdrave i na dvamata ,aide pochva macha BRAZILIA -Chilito .
цитирай
73.
анонимен -
rumi4ka
28.06.2010 21:31
28.06.2010 21:31
sigurno ne sum prava, ama otdavna si zabranih tezi vuprosi: kriza? izbori? nakude? no i ne hlencha: plashtam si ipotechniya kredit (kolkoto i da go vdigat!!!), palya si barbecue-to, kosya si trevata, posreshtam si priyatelite.... edno ot nai-svetlite mi subitiya ot poslednite 20+ godini e golemiyat miting na onova SDS i horata po Tsarigradsko shosse, koito ni puskaha voda v shisheta ot balkonite si...
ot obshtestvena dejnost byagam kato ot ogun.
kato student - ucheh i ne prepisvah.
otkakto rabotya - 35 g veche - rabotya s kef, po specialnostta si.
ne me e strah ot uvelichenieto na pensionnite tochki - sigurno shte imam da razdavam.
Strah me e ot bolest. I me e strah za vas, mladite. Za moite deca.
i zavijdam na tezi, koito oshte si zadavat tezi vuprosi.
moga samo da vi pomagam.
ako poiskate.
цитирайot obshtestvena dejnost byagam kato ot ogun.
kato student - ucheh i ne prepisvah.
otkakto rabotya - 35 g veche - rabotya s kef, po specialnostta si.
ne me e strah ot uvelichenieto na pensionnite tochki - sigurno shte imam da razdavam.
Strah me e ot bolest. I me e strah za vas, mladite. Za moite deca.
i zavijdam na tezi, koito oshte si zadavat tezi vuprosi.
moga samo da vi pomagam.
ako poiskate.
74.
анонимен -
за 70 и 71
28.06.2010 21:38
28.06.2010 21:38
Бреиий...тия двамата от 70,71,толкова са се изучили при СоциализЪма,та даже в чужбина отишли.....!
Ама нали са си учени ...отишли на Запад , не ебават да ходат на Изток при "братята"!
Абе,ученото при Т.Живков ,,си е учено....като Г.Димитров-все на Запад го тегли...
цитирайАма нали са си учени ...отишли на Запад , не ебават да ходат на Изток при "братята"!
Абе,ученото при Т.Живков ,,си е учено....като Г.Димитров-все на Запад го тегли...
Знаеш, че уважавам всяко мнение!
Особено когато е с аргументи!
:)))
цитирайОсобено когато е с аргументи!
:)))
Не ми се получава на мен!
И като нямам отговори ... задавам въпросчетата публично!
Виждаш резултата!
:(
цитирайИ като нямам отговори ... задавам въпросчетата публично!
Виждаш резултата!
:(
Наистина!
Така или иначе коментарите ви обикновено са "черешката" на тортата.
:)
цитирайТака или иначе коментарите ви обикновено са "черешката" на тортата.
:)
Терминал две!
цитирайПостът ти е събрал страшно много мъка и отчаяние (но и някакъв нюанс на надежда "Накъде след кризата...").
Настоящата икономическа криза по света дори не е започнала сериозно и тъй като ние сме скачени съдове с великите демокрации (а те най-много ще пострадат), всички негативни ефекти от падането на техния стандарт на живот ще се прелеят при нас (слабото звено), в опит за спасяване на центъра.
Затова, тъй като днес е невъзможно да има каквато и да било надежда, се опитайте както Ганди навремето да протестирате чрез по-нататъшното си духовно извисяване, напук на всякаква компрадорска сган, която за тридесет сребърника продаде всичко свидно и родно.
P.S. Понякога си мисля дали ние - народът да не си направим свой-си референдум за основаване на своя-си "държава" в рамките на майката България, но без в нея да допускаме всякакви продажници и блюдолизци, които за няколко милиарда в офшорни сметки са готови и майките си да продадат.
Поздрави!
цитирайНастоящата икономическа криза по света дори не е започнала сериозно и тъй като ние сме скачени съдове с великите демокрации (а те най-много ще пострадат), всички негативни ефекти от падането на техния стандарт на живот ще се прелеят при нас (слабото звено), в опит за спасяване на центъра.
Затова, тъй като днес е невъзможно да има каквато и да било надежда, се опитайте както Ганди навремето да протестирате чрез по-нататъшното си духовно извисяване, напук на всякаква компрадорска сган, която за тридесет сребърника продаде всичко свидно и родно.
P.S. Понякога си мисля дали ние - народът да не си направим свой-си референдум за основаване на своя-си "държава" в рамките на майката България, но без в нея да допускаме всякакви продажници и блюдолизци, които за няколко милиарда в офшорни сметки са готови и майките си да продадат.
Поздрави!
80.
chara -
krizata Нещото, което най-вече ме влудява е липсата на визия и перспектива!
28.06.2010 22:19
28.06.2010 22:19
Липсата на претенция! На заявка за мястото ни в този свят!
Защо все да гледаме надолу и в краката си, все едно крачим по централните Софийски уллички с танцуващите плочки, палавници?!!
В същото време наоколо има прекрасни неща - сгради с невероятна архитектура, но не я виждаме, не и се радваме, вниманието ни е погълнато от ... плочките и от това да не паднем или да не се изцапаме с кал!
Ужасяващо е!
:)
Дано не ти се стори много "отнесено" този коментар!
цитирайЗащо все да гледаме надолу и в краката си, все едно крачим по централните Софийски уллички с танцуващите плочки, палавници?!!
В същото време наоколо има прекрасни неща - сгради с невероятна архитектура, но не я виждаме, не и се радваме, вниманието ни е погълнато от ... плочките и от това да не паднем или да не се изцапаме с кал!
Ужасяващо е!
:)
Дано не ти се стори много "отнесено" този коментар!
chara написа:
Системите, социалните ще се разрушат от деструктивен взрив!
Икономиката може да я помете тайфуна на задлъжнялостта!
А после?
А след после ...
Политиците идват и си отиват, звездите им изгряват и залязват. Ние обаче оставаме!
И аз питам къде е нашето място след 10 години?
Пак в ъгъла и в края на редичката в ЕС - не искам! Не ми харесва!
:(
Икономиката може да я помете тайфуна на задлъжнялостта!
А после?
А след после ...
Политиците идват и си отиват, звездите им изгряват и залязват. Ние обаче оставаме!
И аз питам къде е нашето място след 10 години?
Пак в ъгъла и в края на редичката в ЕС - не искам! Не ми харесва!
:(
Е, значи работите вървят на оправяне. Системите и без това не работят. Като се сринат ще разберем че и без тях можем. Точно системите са извор на порока. Ако се срине и политиката като занаят - още по добре. Когато останем сами на себе си, ще почнем от начало и на чисто. Кризата ще отнесе лъжливото, негодното, тъпото и мързеливото някъде в кьошето на живота. Гражданите, които оцелеЕМ, ще оправим нещата за винаги.
През следващата зима ще се стрелят лумпените отдолу с лумпените отгоре за да се постигне равновесие в безхаберието. Аз вярвам в самопречистващата сила на природата. Така че колкото по-зле, толкова по-добре. В национален мащаб, разбира се.
Как накъде?! Надолу! Никой не е стигал толкова надолу колкото ние. Никой никога няма да постигне това към което сме се устремили, ние сме уникални, ние сме пример! "Гинес" ще започнат нова книга само с български уникални антирекорди, която ще е три пъти по-дебела от оригиналната.
цитирайНо ако се стигне до там, ще е безпощадно, стува ми се!
цитирайТова е правилния отговор. После - самоконтрол между самите нас и тогва вече ще сме готови за големия контрол, за избора...Това и децата го знаят, но не и техните родители, които избират на хляба мекото и на работата лекото.
Смешна работа.
цитирайСмешна работа.
Явно, че управляващите в последните две десетилетия добре са си назубрили урока, че: "Победените в една война плащат не само разходите на победителите, но и сериозни репарации като компенсация и възмездие".
Така че надеждата май може да дойде само отдолу, включително от хора като теб!
А главата винаги трябва да е високо изправена, защото честно живеещият българин няма от какво да се срамува!
цитирайТака че надеждата май може да дойде само отдолу, включително от хора като теб!
А главата винаги трябва да е високо изправена, защото честно живеещият българин няма от какво да се срамува!
86.
анонимен -
rumi4ka
28.06.2010 22:33
28.06.2010 22:33
ami, evrazol go e kazal: Аз вярвам в самопречистващата сила на природата. Така че колкото по-зле, толкова по-добре.
Mejduvremenno: vseki spored morala si. kolkoto poveche, tolkova poveche.
цитирайMejduvremenno: vseki spored morala si. kolkoto poveche, tolkova poveche.
но той е най-близо до истината. Който се надява, че тук нещата ще потръгнат скоро се лъже. Защо да правим тукашните мошенници и безчестници богати?
цитирайМечо Пух е прозорлив!
:)
цитирай:)
Терминал две!
:)))
Въпрос на личен избор!
Оставането тук е предизвикателство, не по-малко от напускането!
цитирай:)))
Въпрос на личен избор!
Оставането тук е предизвикателство, не по-малко от напускането!
Всеки има избор дали да остане или не.
цитирай:)
цитирай
92.
анонимен -
rumi4ka
28.06.2010 22:42
28.06.2010 22:42
Eto tozi terminal 2 me tormozi - predi 2 meseca edno ot decata mi go nameri! A sled 20 dni i dvama ot vnucite mi shte go vidyat otblizo. Taka li se prechistva prirodata, evrazol?
цитирайно България не е била във криза няма и да бъде просто така си ни управляват.Криза имат държавите с икономика и финанси.
цитирайMalko kraino, no mnogo vyarno!!!!
цитирайНо неможе да работим за бъдещето, ако в настоящето не направим анализ на бъдещето!
Светле права си в своята позиция, но все пак без този анализ ще сме постоянно в вечното-сегашно положение и какво да очакваме - всичко си е едно и също, не само в BG, а и по-света с изключение на тарикатите ръководители на развитите държави, които са си създали средна класа.
Защо са я създали?
За да си осигурят спокойствие, не че някой се е трогнал за хората, но прекалената им алчност им развали рахатлъка - световната финансова-банкова-икономическа криза.
Хипотеза - дали доларът и еврото като конкуренти парични еденици не са в основата на световната финансова-банкова-икономическа криза с определена цел!?
цитирайСветле права си в своята позиция, но все пак без този анализ ще сме постоянно в вечното-сегашно положение и какво да очакваме - всичко си е едно и също, не само в BG, а и по-света с изключение на тарикатите ръководители на развитите държави, които са си създали средна класа.
Защо са я създали?
За да си осигурят спокойствие, не че някой се е трогнал за хората, но прекалената им алчност им развали рахатлъка - световната финансова-банкова-икономическа криза.
Хипотеза - дали доларът и еврото като конкуренти парични еденици не са в основата на световната финансова-банкова-икономическа криза с определена цел!?
Наложи ми се да отида от Симеоново до Бояна и минах по новия участък на Околовръстното. Красота - европейска работа! Пътува се около 7 минути. И си викам - какволи би било ако...
Та - след 20 години се надявам да стигам така чак до Люлин :)))
Оптимист съм :((
цитирайТа - след 20 години се надявам да стигам така чак до Люлин :)))
Оптимист съм :((
97.
анонимен -
Най ми хареса №93
28.06.2010 23:42
28.06.2010 23:42
То няма и какво да се управлява. Нищо не остана. Само плямпала като нас.
цитирай
98.
compassion -
27. compassion - Страните от ЕС имат интерес от една силна и независима България
28.06.2010 23:50
28.06.2010 23:50
Мила Светле,
извини ме, ако съм те обидила с този коментар. Отделих доста време да чета и пиша при теб, защото ме боли за българите и много ми се иска да помогна. Убедена съм, че всеки поотделно трябва да промени начина си на мислене и действие и само така ще се осъществи истинска промяна. Колкото и директиви да се дават "от горе", докато хората не променят отношението си към държавата и към работата си като към свое задължение, нищо няма да се промени.
Уважавам твоите опити, но ако искаш резултат, подходи към конкретни хора, които имат влияние върху други хора и така създайте мрежа.... като просветители, работещи по места.
цитирайизвини ме, ако съм те обидила с този коментар. Отделих доста време да чета и пиша при теб, защото ме боли за българите и много ми се иска да помогна. Убедена съм, че всеки поотделно трябва да промени начина си на мислене и действие и само така ще се осъществи истинска промяна. Колкото и директиви да се дават "от горе", докато хората не променят отношението си към държавата и към работата си като към свое задължение, нищо няма да се промени.
Уважавам твоите опити, но ако искаш резултат, подходи към конкретни хора, които имат влияние върху други хора и така създайте мрежа.... като просветители, работещи по места.
че твоите въпроси са от международно значение.
всички сме тръгнали НАНИКЪДЕ.
и сме се оставили на малоумници да ни водят натам.
за съжаление, накрая излиза, че ние сами сме си избрали малоумниците.
трябва да променим избирателната система
цитирайвсички сме тръгнали НАНИКЪДЕ.
и сме се оставили на малоумници да ни водят натам.
за съжаление, накрая излиза, че ние сами сме си избрали малоумниците.
трябва да променим избирателната система
100.
chara -
compassion Утре ще ти разкажа с цифри как подхождам и какво правя , а пък ти
29.06.2010 00:02
29.06.2010 00:02
ще си направиш изводите за какво иде реч!
:)
цитирай:)
101.
jdeel -
Вие вече сте обсъждали надълго и ...
29.06.2010 02:03
29.06.2010 02:03
Вие вече сте обсъждали надълго и нашироко, но.. много хубав постинг, chara :)
цитирайи поне 10 000 годинки, та да може всичката сволач по тези
земи да е измряла и да са се народили що-годе свестни хора...
Съжалявам за изказа си, но това е най-оптимистичното, което ми
идва на акъла...
цитирайземи да е измряла и да са се народили що-годе свестни хора...
Съжалявам за изказа си, но това е най-оптимистичното, което ми
идва на акъла...
103.
анонимен -
Как накъде?
29.06.2010 06:04
29.06.2010 06:04
Към зрелия социализъм :D:D:D
цитирайНасред световното по футбол да направим една аналогия.
С влизането си в ЕС преминахме квалификациите. С този отбор /ние сме играчите/, треньор, доктор, масажист, спонсор, екип и пр.
За сега добре работят само мажоретките. Мениджъра е продал основни играчи, а предстои среща с Гана.
Видно е че губим състезанието с кризата. Всички знаем къде отиват победителите. А победените?
Те нямат рекламодатели, спонсори, няма и как да имат.
Играчите седят на терена и мърморят. Треньора си скубе косите. Има разходи, няма приходи.
Ако някой дойде да каже – Вие сте калпав отбор. Какво търсите тука? – феновете надуват вувузелите.
След кризата за играчите остава шанса да ги купи Гана, а за феновете въпросните вувузели.
Айде, че закъснявам за тренировката!
цитирайС влизането си в ЕС преминахме квалификациите. С този отбор /ние сме играчите/, треньор, доктор, масажист, спонсор, екип и пр.
За сега добре работят само мажоретките. Мениджъра е продал основни играчи, а предстои среща с Гана.
Видно е че губим състезанието с кризата. Всички знаем къде отиват победителите. А победените?
Те нямат рекламодатели, спонсори, няма и как да имат.
Играчите седят на терена и мърморят. Треньора си скубе косите. Има разходи, няма приходи.
Ако някой дойде да каже – Вие сте калпав отбор. Какво търсите тука? – феновете надуват вувузелите.
След кризата за играчите остава шанса да ги купи Гана, а за феновете въпросните вувузели.
Айде, че закъснявам за тренировката!
След...
Няма "след", бе хора, не го ли разбрахте? Единственото "след" e след нас или на магарето, запречило моста. Докато сме тук, всичко е "сега" с кратки погледчета напред, назад, наляво, надясно. Хубавите и необходимите неща никога не са достатъчни. Това не съм го измислил аз, нито е екзотично твърдение на екстравагантен тип. Това е основния постулат на пазарната икономика, в която се опитваме да заживеем, но с лъжата на Маркс, че благата ще потекат като пълноводни реки, а от богатите няма да остане и спомен.
цитирайНяма "след", бе хора, не го ли разбрахте? Единственото "след" e след нас или на магарето, запречило моста. Докато сме тук, всичко е "сега" с кратки погледчета напред, назад, наляво, надясно. Хубавите и необходимите неща никога не са достатъчни. Това не съм го измислил аз, нито е екзотично твърдение на екстравагантен тип. Това е основния постулат на пазарната икономика, в която се опитваме да заживеем, но с лъжата на Маркс, че благата ще потекат като пълноводни реки, а от богатите няма да остане и спомен.
Предизвиква размисли във всякакви посоки!
цитирай:(
цитирайпрез сълзи!
Щото ние си знаем на какъв хал сме!
И си даваме сметка за случващото се и за ... последващото!!!
цитирайЩото ние си знаем на какъв хал сме!
И си даваме сметка за случващото се и за ... последващото!!!
109.
chara -
vmir С риск да те разгневя от сутринта, ще кажа, че тук пазарна икономика
29.06.2010 08:39
29.06.2010 08:39
НЯМА!
Ти къде го виждаш пазара?!!
Ние не живеем в пазарна среда.
цитирайТи къде го виждаш пазара?!!
Ние не живеем в пазарна среда.
няма и не може да има - това са същите онези глупости като пазарната икономика. Организмът трябва да е централизиран, иначе ще загине. И нека никой не си мисли, че нещо може да е вечно и незименно.
Бих изказал вижданията си, но те сами ще се наложат, независимо от нас. Или ако не стане така, други ще ни сменят.
цитирайБих изказал вижданията си, но те сами ще се наложат, независимо от нас. Или ако не стане така, други ще ни сменят.
А кой ви е казал, че кризата ще свърши скоро? Кризата в България и кризата в света имат общ корен. И той е в изчерпване на възможностите на съвременния модел на обществото. Както комунизмът се срина пред очите ни, така сега капитализмът или пазарната икономика изживява последните си дни. Така че кризата едва се усеща, едва сега започва. Въпросът е за нас, знаем ли какво искаме, за да го постигнем? Или трябва да чакаме някой да ни каже за какво да живеем и за какво да мечтаем?
цитирайвзаимно се обуславят. Колкото и да се напъваш да направиш нещо, ако няма условия за него, усилията ти ще са напразни. Нещата трябва да се правят тогава, когато условията са подходящи, и така, че да отговарят на действителността. Друг въпрос е каква е действителността в човешките представи.
Да се пънем да гледаме в бъдещето е велика глупост. Да планираме - петорна глупост. Ние не живеем живота си, за да създаваме или да властваме. Живеем, за да реализираме себе си - в ония условия, в които сме. Докато не се разбере това, ще има тъпи модели на обществни строеве, които несъмнено ще се сриват, защото не са в хармония с нищо.
цитирайДа се пънем да гледаме в бъдещето е велика глупост. Да планираме - петорна глупост. Ние не живеем живота си, за да създаваме или да властваме. Живеем, за да реализираме себе си - в ония условия, в които сме. Докато не се разбере това, ще има тъпи модели на обществни строеве, които несъмнено ще се сриват, защото не са в хармония с нищо.
След края на лятото в България ще се народят много Мехмедовци и Ферхондета.
цитирай Съгласна съм с penchoan - кризата едва започва...Не знам дали сте се замисляли върху това, но тя е създадена искуствено... Не знам и дали сте чели Библията, но от мои наблюдения всичко се сбадва съвършено и още от години се знаеше за това... Не знам дали сте чели книгите на Никола Николов "Световна конспирация" и др., но още преди доста години той е писал за това как се управлява света... Не знам дали сте християни, но ако сте би трябвало да знаете, че идва новия световен ред с единен управител над целия свят и ако не следвате Христос, в Кайто е спасението на безсмъртните ни души ще трябва да последвате Антихрист... Звучи ви абсурдно и дори странно, а може би и наивно и на мен ми звучеше така преди години, но вече не, защото виждам как всичко се случва точно така, както е написано в Библията.
Предполагам знаете за новата световна религия New Age и новата толерантност, където всички пътища водят до Бога и всичко е размито и с неясна форма, ама какъв е този размит бог, в който ни карат да вярваме... Само че има само един път до Бога - чрез Този Който е казал: "Аз съм Пътя, Истината и Живота!" и Той е Иисус Христос!
цитирайПредполагам знаете за новата световна религия New Age и новата толерантност, където всички пътища водят до Бога и всичко е размито и с неясна форма, ама какъв е този размит бог, в който ни карат да вярваме... Само че има само един път до Бога - чрез Този Който е казал: "Аз съм Пътя, Истината и Живота!" и Той е Иисус Христос!
Икономистите твърдат, че тя трае 20-25 г ...
Но пък Симеон Дянков каза, че аха-аха и вече с единия крак сме отвъд кризата!
Знае ли човек на кого да вярва?!!
:)
цитирайНо пък Симеон Дянков каза, че аха-аха и вече с единия крак сме отвъд кризата!
Знае ли човек на кого да вярва?!!
:)
116.
анонимен -
ХА,ХА,ХА,....МЕРАЦИ!!!
29.06.2010 12:17
29.06.2010 12:17
"...Както комунизма се срина пред очите ни....така сега наблюдаваме края на пазарната икономика и ...капитализма...."!!!
АБЕ ДРИСЛЬО, ТИ ПО-ДАЛЕЧЕ ОТ БУСМАНЦИ ,МАЙ НЕ СИ ХОДИЛ.......
ЖИВОТА СИ ВЪРВИ И СИ СВИРКА....А ТОВА ,ЧЕ ТИ И ТАКИВА КАТО ТЕБ, НЕ
МОГАТ ДА СЕ ОПРАВЯТ И ВЕЧНО ЧАКАТ НА ПАРТИЯТА И ДЪРЖАВАТА ДА ГИ НАХРАНИ ,НАПОИ И ДА ИМ ИЗБЪРШЕ ЗАДНИКА.....Е СЪВСЕМ ДРУГ ПРОБЛЕМ!!!!
ТАКА СА ВСИЧКИ ЖИТЕЛИ НА БИВШИЯ "СОЦ", С "БРОЙЛЕРНОТО МИСЛЕНЕ", ВЕЧНО ЧАКАТ, НЯКОЙ ДА СЕ ГРИЖИ ЗА ТЯХ!
ЩЕ ГО ПРЕЖИВЕЕТЕ......НЯКОИ -ДА,..... НЯКОИ-НЕ!!!!
НЯМА СТРАШНО -ТАКА БЕШЕ И СЛЕД 9.09.44-г.,!!!
ПРОМЯНАТА НА ПОЛИТИЧЕСКАТА И СОЦИАЛНАТА ПЛАТФОРМА В СТРАНАТА, ВИНАГИ Е СЪПРОВОДЕНА С ТРУСОВЕ!
СВИКВА СЕ!!!!....ПРОСТО ВИЕ ,НЕ СТЕ СВИКНАЛИ!
....НИЕ, ВСИЧКИ ...ОЦЕЛЕЛИТЕ ОТ "КОЛЕКТИВИЗАЦИЯТА" НА БКП, СЕ СЕ СПРАВЯМЕ ЗНАЧИТЕЛНО ,ПО-ДОБРЕ!!!!
ЗНАЕТЕ ЛИ ЗАЩО?
ПРОСТО НЕ ВЯРВАМЕ НА "ЧЕРВЕНИТЕ НЕГОДНИЦИ" ....ЯЛИ СМЕ ИМ ПОПАРАТА!
цитирайАБЕ ДРИСЛЬО, ТИ ПО-ДАЛЕЧЕ ОТ БУСМАНЦИ ,МАЙ НЕ СИ ХОДИЛ.......
ЖИВОТА СИ ВЪРВИ И СИ СВИРКА....А ТОВА ,ЧЕ ТИ И ТАКИВА КАТО ТЕБ, НЕ
МОГАТ ДА СЕ ОПРАВЯТ И ВЕЧНО ЧАКАТ НА ПАРТИЯТА И ДЪРЖАВАТА ДА ГИ НАХРАНИ ,НАПОИ И ДА ИМ ИЗБЪРШЕ ЗАДНИКА.....Е СЪВСЕМ ДРУГ ПРОБЛЕМ!!!!
ТАКА СА ВСИЧКИ ЖИТЕЛИ НА БИВШИЯ "СОЦ", С "БРОЙЛЕРНОТО МИСЛЕНЕ", ВЕЧНО ЧАКАТ, НЯКОЙ ДА СЕ ГРИЖИ ЗА ТЯХ!
ЩЕ ГО ПРЕЖИВЕЕТЕ......НЯКОИ -ДА,..... НЯКОИ-НЕ!!!!
НЯМА СТРАШНО -ТАКА БЕШЕ И СЛЕД 9.09.44-г.,!!!
ПРОМЯНАТА НА ПОЛИТИЧЕСКАТА И СОЦИАЛНАТА ПЛАТФОРМА В СТРАНАТА, ВИНАГИ Е СЪПРОВОДЕНА С ТРУСОВЕ!
СВИКВА СЕ!!!!....ПРОСТО ВИЕ ,НЕ СТЕ СВИКНАЛИ!
....НИЕ, ВСИЧКИ ...ОЦЕЛЕЛИТЕ ОТ "КОЛЕКТИВИЗАЦИЯТА" НА БКП, СЕ СЕ СПРАВЯМЕ ЗНАЧИТЕЛНО ,ПО-ДОБРЕ!!!!
ЗНАЕТЕ ЛИ ЗАЩО?
ПРОСТО НЕ ВЯРВАМЕ НА "ЧЕРВЕНИТЕ НЕГОДНИЦИ" ....ЯЛИ СМЕ ИМ ПОПАРАТА!
"Ние не живеем живота си, за да създаваме или да властваме. Живеем, за да реализираме себе си"
Реализирайки се, ние не създаваме ли?!!
цитирайРеализирайки се, ние не създаваме ли?!!
118.
chara -
istinalie Не само New Age и Nuovos Ordo се коментира и то отдавна, но ...
29.06.2010 12:23
29.06.2010 12:23
нашият свят сякаш е "пощаден" от подобни терзания.
Не знам само за добро или за лошо е това.
:)
цитирайНе знам само за добро или за лошо е това.
:)
Почвайте да учите китайски от сега!
bin do hai sai sau gaan? =къде е тоалетната?
цитирайbin do hai sai sau gaan? =къде е тоалетната?
120.
анонимен -
на къде
29.06.2010 12:53
29.06.2010 12:53
Боли ме фара :) Всеки за себе си
цитирай
121.
ran -
моля за извинение,
29.06.2010 12:56
29.06.2010 12:56
но Асен Игнатов го е казал по-добре от мен :)
"Един от фундаменталните митове, чрез които може да бъде обхванат от една страна светът, а от друга – действието, е митът за разрушението и съграждането, за свещеното убийство, за ритуалната жертва, без което раждането е невъзможно, за спасителната катастрофа.
...
Вярата в свещената роля на бъркотията, в спасителния хаос е твърде фундаментална, твърде дълбоко свързана с екзистенциалната драма на човека, за да изчезне. Отново и отново ще избликва надеждата за една благословена катастрофа, след която всичко ще започва съвсем отново и ще тръгне добре. Вярата в един подобен катарзис, в едно оздравяване на обществото чрез пълно унищожение и разрушение изглежда неизкоренима..."
http://publicistika.blogspot.com/2010/06/blog-post_28.html
Разпадането на познатите системи не е края на света, дори не е края на самите системи. Те продължават да си съществуват, малко по-различни, или много по-различни, но се стремят да заемат равновесно положение спрямо силите, които им въздействат.
Изглежда логично, че липсата на пазарна икономика определя липса и на гражданско общество. Тогава малкото на брой граждански притеснения за визия, приоритети и проактивност, показват посоката на свиване на системите - икономика, политика, образование, осигуряване ... Какво идва на тяхно място е ясно :(
Посоката може да се обърне при "повече пазар". Т.е. при свиване на кланово-партийната система. Въпросът е кое може да й въздейства? По-скоро, има ли тя естествен враг?
цитирай"Един от фундаменталните митове, чрез които може да бъде обхванат от една страна светът, а от друга – действието, е митът за разрушението и съграждането, за свещеното убийство, за ритуалната жертва, без което раждането е невъзможно, за спасителната катастрофа.
...
Вярата в свещената роля на бъркотията, в спасителния хаос е твърде фундаментална, твърде дълбоко свързана с екзистенциалната драма на човека, за да изчезне. Отново и отново ще избликва надеждата за една благословена катастрофа, след която всичко ще започва съвсем отново и ще тръгне добре. Вярата в един подобен катарзис, в едно оздравяване на обществото чрез пълно унищожение и разрушение изглежда неизкоренима..."
http://publicistika.blogspot.com/2010/06/blog-post_28.html
Разпадането на познатите системи не е края на света, дори не е края на самите системи. Те продължават да си съществуват, малко по-различни, или много по-различни, но се стремят да заемат равновесно положение спрямо силите, които им въздействат.
Изглежда логично, че липсата на пазарна икономика определя липса и на гражданско общество. Тогава малкото на брой граждански притеснения за визия, приоритети и проактивност, показват посоката на свиване на системите - икономика, политика, образование, осигуряване ... Какво идва на тяхно място е ясно :(
Посоката може да се обърне при "повече пазар". Т.е. при свиване на кланово-партийната система. Въпросът е кое може да й въздейства? По-скоро, има ли тя естествен враг?
122.
chara -
ran "Въпросът е кое може да й въздейства? По-скоро, има ли тя естествен враг?"
29.06.2010 13:00
29.06.2010 13:00
Браво за този въпрос!
Особено съотнесен към нашенските си условия, митове, деформации, народопсихологични черти и прочие!
цитирайОсобено съотнесен към нашенските си условия, митове, деформации, народопсихологични черти и прочие!
2012 е след 2 години.
цитирай
124.
анонимен -
Голям смях
29.06.2010 13:24
29.06.2010 13:24
пада като ви гледам как се тръшкате и проявявате фалшива заинтересованост! :)))
цитирай:)))
цитирай
126.
анонимен -
.
29.06.2010 14:05
29.06.2010 14:05
baimomchil написа:
2012 е след 2 години.
После ги взимаме по нашия календар
Да таке е ,в Испания се живее трудно!и всичко описано е вярно!хехе
цитирай
128.
анонимен -
За 123...
29.06.2010 14:44
29.06.2010 14:44
"КЛАНОВО -ПАРТИЙНАТА СИСТЕМА" ИМА СТРАХОТЕН ВРАГ....!
ИСТИНАТА,ЕДИНСТВЕНО ИСТИНАТА И САМО ИСТИНАТА.....
"ЧЕРВЕНИТЕ ПАРТИЙНИ КЛАНОВЕ"--НЯМАТ НИЩО ОБЩО СЪС СЪЗДАВАНЕТО НА "СОЦИАЛНАТА МРЕЖА", СЪЗДАВАНА В ДЕМОКРАТИЧНИТЕ ОБЩЕСТВА ЗА
ПОДДЪРЖАНЕТО НА ЕКЗИСТЕНЦ-МИНИМУМА , НА ХОРА НУЖДАЕЩИ СЕ ПРЯКО ОТ НЕЯ!
"ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ", СЪЗДАДЕНА НА РОДОВО-КЛАНОВ ПРИНЦИП,Е НАЧИН ЗА ЗАБОГАТЯВАНЕ НА НЕЙНИТЕ ЧЛЕНОВЕ И ОРГАНИЗАЦИЯ, ЧРЕЗ ОТНЕМАНЕ/ЕКСПРОПРИАЦИЯ/,НА СРЕДСТВАТА ЗА ПРОИЗВОДСТВО ОТ НАРОДА И
ПРЕВРЪЩАНЕТО МУ, /САМИЯ НЕГО/ В "СРЕДСТВО" ЗА ЗАБОГАТЯВАНЕ НА ПАРТИЙНАТА ОЛИГАРХИЧНА ВЪРХУШКА!!!
ОСНОВНИЯ НАЧИН ЗА БОРБА С ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ Е ---СПИРАНЕТО НА СИСТЕМАТА НА "ДЪРЖАВНО ФИНАНСИРАНЕ",ЗА РЪКОВОДНОТО И ТЯЛО И НЕЙНИТЕ ЧЛЕНОВЕ!
В МОМЕНТА ,ЗА ВСЕКИ ДЕПУТАТ ОТ НС, СЕ ПЛАЩАТ ВСЕКИ МЕСЕЦ ПО 15,000-лв./мес., ОТ БЮДЖЕТА НА ДЪРЖАВАТА!/ВАШИТЕ ПАРИ/
ВРЕМЕ Е :
ПАРТИЙНАТА ВЪРХУШКА И ЦЯЛАТА ЧЛЕНСКА МАСА ДА МИНАТ НА САМОИЗДРЪЖКА!
СЪДЕБНАТА СИСТЕМА -СЪЩО, СЛЕД КАТО Е НЕЗАВИСИМА!!!
НЕЗАВИСИМОСТ---ЗНАЧИ И НЕЗАВИСИМО ФОРМИРАНЕ НА СОБСТВЕНАТА ИЗДРЪЖКА И БЮДЖЕТ!!!!
цитирайИСТИНАТА,ЕДИНСТВЕНО ИСТИНАТА И САМО ИСТИНАТА.....
"ЧЕРВЕНИТЕ ПАРТИЙНИ КЛАНОВЕ"--НЯМАТ НИЩО ОБЩО СЪС СЪЗДАВАНЕТО НА "СОЦИАЛНАТА МРЕЖА", СЪЗДАВАНА В ДЕМОКРАТИЧНИТЕ ОБЩЕСТВА ЗА
ПОДДЪРЖАНЕТО НА ЕКЗИСТЕНЦ-МИНИМУМА , НА ХОРА НУЖДАЕЩИ СЕ ПРЯКО ОТ НЕЯ!
"ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ", СЪЗДАДЕНА НА РОДОВО-КЛАНОВ ПРИНЦИП,Е НАЧИН ЗА ЗАБОГАТЯВАНЕ НА НЕЙНИТЕ ЧЛЕНОВЕ И ОРГАНИЗАЦИЯ, ЧРЕЗ ОТНЕМАНЕ/ЕКСПРОПРИАЦИЯ/,НА СРЕДСТВАТА ЗА ПРОИЗВОДСТВО ОТ НАРОДА И
ПРЕВРЪЩАНЕТО МУ, /САМИЯ НЕГО/ В "СРЕДСТВО" ЗА ЗАБОГАТЯВАНЕ НА ПАРТИЙНАТА ОЛИГАРХИЧНА ВЪРХУШКА!!!
ОСНОВНИЯ НАЧИН ЗА БОРБА С ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ Е ---СПИРАНЕТО НА СИСТЕМАТА НА "ДЪРЖАВНО ФИНАНСИРАНЕ",ЗА РЪКОВОДНОТО И ТЯЛО И НЕЙНИТЕ ЧЛЕНОВЕ!
В МОМЕНТА ,ЗА ВСЕКИ ДЕПУТАТ ОТ НС, СЕ ПЛАЩАТ ВСЕКИ МЕСЕЦ ПО 15,000-лв./мес., ОТ БЮДЖЕТА НА ДЪРЖАВАТА!/ВАШИТЕ ПАРИ/
ВРЕМЕ Е :
ПАРТИЙНАТА ВЪРХУШКА И ЦЯЛАТА ЧЛЕНСКА МАСА ДА МИНАТ НА САМОИЗДРЪЖКА!
СЪДЕБНАТА СИСТЕМА -СЪЩО, СЛЕД КАТО Е НЕЗАВИСИМА!!!
НЕЗАВИСИМОСТ---ЗНАЧИ И НЕЗАВИСИМО ФОРМИРАНЕ НА СОБСТВЕНАТА ИЗДРЪЖКА И БЮДЖЕТ!!!!
chara написа:
С риск да те разгневя от сутринта, ще кажа, че тук пазарна икономика НЯМА!
Ти къде го виждаш пазара?!!
Ние не живеем в пазарна среда.
Ти къде го виждаш пазара?!!
Ние не живеем в пазарна среда.
А как ще я има тази пазарна икономика, като непрекъснато я "строим" по тертипа на централно - дирижираната икономика? Правителствата тук са дори по-малкия проблем от начина, по който реагираме на решенията им. Погледни и кажи не е ли вярно: Данъците ни едни от най-ниските, ние ревем, че са съсипващи. Образованието ни е най-евтино, ние крещим, че го орязват допълнително. Храната ни е най-евтина, приритваме, че мрем от глад. Говоря за масовите нагласи, естествено, не за хората, които имат реални основания да приритват. Нима ще заработи икономиката, ако намаляването на данъците не се възприема от никого като възможност за инициатива, а единствено като възможност за нататъшното им намаляване? Ако бедните студенти веднага ще реализират повишените стипендии в брой закупени бутилки, а не в книги. Ако поевтиняването на храната ще се оползотвори в кьорсофри, вместо в инвестиции? Ако създаваш благоприятен финансов инвестиционен климат, плащаш го с малките приходи за държавата, но инвеститорите бъдат посрещнати с убеждението, че са дошли да грабят и трябва да им бъде даден решителен отпор по всички възможни и невъзможни, мислими и немислими начини?
Да продължавам ли, списъка е безкраен, навлезем ли в "технологията" на участието ни в пазара, става мътна и кървава...
Пазар на електроенергия - няма!
Пазар на газ - няма!
Това глобално в държавата.
Отделно по общини чрез ЗОП и НВМОП знаеш какво се случва с публичните средства.
С инвеститорите, онези, които идват с намерения да работят и т.н., ако не са в добри отношения със съответната община - ще ти дам примери какво им се случва. Не е за вярване!
Но има и други инвеститори, за които се създадоха специални условия (визирам ЕРП), а сега се чудим какво става и защо!
Наистина да не "навлизаме" в технологията, защото може да изпишем страници.
Въпросът е къде грешим?
цитирайПазар на газ - няма!
Това глобално в държавата.
Отделно по общини чрез ЗОП и НВМОП знаеш какво се случва с публичните средства.
С инвеститорите, онези, които идват с намерения да работят и т.н., ако не са в добри отношения със съответната община - ще ти дам примери какво им се случва. Не е за вярване!
Но има и други инвеститори, за които се създадоха специални условия (визирам ЕРП), а сега се чудим какво става и защо!
Наистина да не "навлизаме" в технологията, защото може да изпишем страници.
Въпросът е къде грешим?
chara написа:
Въпросът е къде грешим?
Въпросът е къде грешим?
Да, пазар (за каквото и да се сетиш) - няма. Кое пречи учители, медицински работници, ключови специалисти и т.н. да нямат пазарна оценка на труда си - предубежденията, които дават предимство и "право" на наглите тапири да дават оценка на работата им. Хората на изкуството - без доходи, когато парите отидат в търгашите и чалгарите. Как ще има приходи от авторски права, като се възхваляват кражбата и тарикатрлъка като върховни качества дори, когато се присвояват видими материални активи, камо ли идеални такива? Патенти - че кой развива индустрия и технологии, а печалбата чрез ДДС, акцизи и "конкуренция" под масата, достойна за светналия поглед на "ценителите". Или фондова борса, котировките на която трябваше да включват капитализацията на дивидентите или решенията на общите събрания на акционерите, а в действителност, котировките лудват след полунощни бизнес - предложения, на които не може да се откаже...
И кажи сега, че причината за всичко това не са неадекватните ни очаквания към пазарната икономика и към държавата, така добре дирижирани зад претекста за критичност и загриженост..
chara написа:
Икономистите твърдат, че тя трае 20-25 г ...
Но пък Симеон Дянков каза, че аха-аха и вече с единия крак сме отвъд кризата!
Знае ли човек на кого да вярва?!!
:)
Но пък Симеон Дянков каза, че аха-аха и вече с единия крак сме отвъд кризата!
Знае ли човек на кого да вярва?!!
:)
На Данков разбира се. Той вече е излязал от кризата и сега е в депресията.
статистики, данни и прочие неща ...
Какво да го коментирам!
От там - моделиране и конфигуриране на нагласи, създаване на потребности и т.н.
все неща, които се ни се случиха и се случват, за разлика от други, които ... не ги виждам как ще станат в обозримо бъдеще.
Да вземем например цената на труда на лекарите и мед. сестри ...
:(
цитирайКакво да го коментирам!
От там - моделиране и конфигуриране на нагласи, създаване на потребности и т.н.
все неща, които се ни се случиха и се случват, за разлика от други, които ... не ги виждам как ще станат в обозримо бъдеще.
Да вземем например цената на труда на лекарите и мед. сестри ...
:(
Като екзотична птица, попаднала незнайно как по тези земи!
Мисля, че няма да е далеч денят, в който ще забравим за него.
Е, всъщност, това с пицата ... не се забравя така бързо!
:)
цитирайМисля, че няма да е далеч денят, в който ще забравим за него.
Е, всъщност, това с пицата ... не се забравя така бързо!
:)
135.
анонимен -
ВЕНИ
29.06.2010 21:00
29.06.2010 21:00
МОВЕКЪТ СЕ РАЖДА С АГРЕСИВНИЯ НАГОН,А В ПОЛИТИКАТА ТАКИВА ПРОГРЕСИРАТ. КАК СИ ПРЕДСТАВЯТЕ ЧЕСТЕН ЧОВЕК ДА СЕ ИЗДИГНЕ ИЛИ ПОПУЛИЗИРА,ЗА ДА ГО ИЗБЕРЕМ ТОЗИ "СПАСИТЕЛ".ПЪК И ДА СЕ СЛУЧИ, СИСТЕМАТА ЩЕ ГО СМАЖЕ-КАКТО ЦАРЯТ НАПРИМЕР...СЛЕД ТАЗИ КРИЗА ЩЕ СЕ ПОЛУЧИ ПОСЛОВИЦАТА:"ПАРИ,ПРИ ПАРИ ОТИВАТ".И В СВЕТА НЕ Е ПО- РАЗЛИЧНО-СПОМНЕТЕ СИ СПЕКУЛАЦИИТЕ С ПТИЧИЯ И СВИНСКИЯ ГРИП.
цитирайsled nas i potop
цитирайchara написа:
Знаеш, че уважавам всяко мнение!
Особено когато е с аргументи!
:)))
Особено когато е с аргументи!
:)))
не ти ли хареса моето сравнение с хиспания?твоя пост се отнася с пълна сила за тази държава ,корупция,неграмотност,задебеляване,гмо,цигани,дрога,мафии,малтретиране на жени,расизъм,тероризъм,полицейщина,пирамидаални структури,рекет,построяване на градове фантазми и т.н.
при една действаща демокрация би било нормално в Барселона (примерно)да си отвориш бинго
как мислиш дали би успял някой?
(всички които функционират в момента са на един собственик)
un saludo!
За теб-изтънчена, езикова закачка.
Но знай, за тях е ежедневие!
Тя, кризата, отдавна ги "закачи".
Влачат я, като хомот на шия.
Въпрос на навик- Белчо и Сивушка.
Напред си теглиш и бразда ореш.
Зад теб се сменя- оня с камшика.
Спреш ли, ще го отнесеш!
Народът на браздата, неуморно.
В студ и зной е, ден и нощ!
Не се уплаши от времето сурово.
Труд го чака, а не молитви още!
Криза ли? Попитай сиромаха.
Какво е това? Но право, в лице!
Уморен потта, с ръкави,ще обърше.
А после ще се смее от сърце!
"Дори с дявола, съдружници ще станем.
Ще сляза в Ада, ако ще...
Но криза няма, в душата чиста.
И браздата, ще се изоре!"
Следва, любимото ми парче!
"Keep the masses deluded with fabricated dreams!
цитирайНо знай, за тях е ежедневие!
Тя, кризата, отдавна ги "закачи".
Влачат я, като хомот на шия.
Въпрос на навик- Белчо и Сивушка.
Напред си теглиш и бразда ореш.
Зад теб се сменя- оня с камшика.
Спреш ли, ще го отнесеш!
Народът на браздата, неуморно.
В студ и зной е, ден и нощ!
Не се уплаши от времето сурово.
Труд го чака, а не молитви още!
Криза ли? Попитай сиромаха.
Какво е това? Но право, в лице!
Уморен потта, с ръкави,ще обърше.
А после ще се смее от сърце!
"Дори с дявола, съдружници ще станем.
Ще сляза в Ада, ако ще...
Но криза няма, в душата чиста.
И браздата, ще се изоре!"
Следва, любимото ми парче!
"Keep the masses deluded with fabricated dreams!
време е да се смени тази подредба на света, тези ценности с други и не икономиката да е мотора на човечеството, а духовността!
цитирайТе вероятно могат да дадат разумен отговор на въпроса ти:
"при една действаща демокрация би било нормално в Барселона (примерно)да си отвориш бинго".
Ако правилно те разбирам, ти казваш, че не само у нас ситуацията е лоша. И ... какво следва?!!
Защо да се сравняваме и успокояваме все с лошото?
Защо да не гледаме натам, където е добре - една Дания, например?
цитирай"при една действаща демокрация би било нормално в Барселона (примерно)да си отвориш бинго".
Ако правилно те разбирам, ти казваш, че не само у нас ситуацията е лоша. И ... какво следва?!!
Защо да се сравняваме и успокояваме все с лошото?
Защо да не гледаме натам, където е добре - една Дания, например?
kontra написа:
време е да се смени тази подредба на света, тези ценности с други и не икономиката да е мотора на човечеството, а духовността!
:)
цитирайЕволюцията не спира и един ден ще стигнем и до там, дори и сега да не виждаме начина за това. Атеизма и материализма са основните врагове на обществото!
цитирайchara написа:
Те вероятно могат да дадат разумен отговор на въпроса ти:
"при една действаща демокрация би било нормално в Барселона (примерно)да си отвориш бинго".
Ако правилно те разбирам, ти казваш, че не само у нас ситуацията е лоша. И ... какво следва?!!
Защо да се сравняваме и успокояваме все с лошото?
Защо да не гледаме натам, където е добре - една Дания, например?
"при една действаща демокрация би било нормално в Барселона (примерно)да си отвориш бинго".
Ако правилно те разбирам, ти казваш, че не само у нас ситуацията е лоша. И ... какво следва?!!
Защо да се сравняваме и успокояваме все с лошото?
Защо да не гледаме натам, където е добре - една Дания, например?
Разбира се ,че трябва да гледаме позитивно!
Но от поста ти блика една катастрофа хехе и един край на България и на българите!
за това се обадих иначе нещата са същите в испания с една единствена разлика -най ниското ниво на корупция е елиминирано силово от ЕС със законите и това лека по лека ще се случи уи в България!
Другото е от Нечестивия!хехе
поздрав
и не толкова черногледо има и по зле!
важно е да си в хармония със себе си и после общото
п.п.има много разбирачи(писачи) които идват за една сдмица и описват някакви райски градини и реки от млека и мед ....
vmir написа:
Да, пазар (за каквото и да се сетиш) - няма. Кое пречи учители, медицински работници, ключови специалисти и т.н. да нямат пазарна оценка на труда си - предубежденията, които дават предимство и "право" на наглите тапири да дават оценка на работата им. Хората на изкуството - без доходи, когато парите отидат в търгашите и чалгарите. Как ще има приходи от авторски права, като се възхваляват кражбата и тарикатрлъка като върховни качества дори, когато се присвояват видими материални активи, камо ли идеални такива? Патенти - че кой развива индустрия и технологии, а печалбата чрез ДДС, акцизи и "конкуренция" под масата, достойна за светналия поглед на "ценителите". Или фондова борса, котировките на която трябваше да включват капитализацията на дивидентите или решенията на общите събрания на акционерите, а в действителност, котировките лудват след полунощни бизнес - предложения, на които не може да се откаже...
И кажи сега, че причината за всичко това не са неадекватните ни очаквания към пазарната икономика и към държавата, така добре дирижирани зад претекста за критичност и загриженост..
chara написа:
Въпросът е къде грешим?
Въпросът е къде грешим?
Да, пазар (за каквото и да се сетиш) - няма. Кое пречи учители, медицински работници, ключови специалисти и т.н. да нямат пазарна оценка на труда си - предубежденията, които дават предимство и "право" на наглите тапири да дават оценка на работата им. Хората на изкуството - без доходи, когато парите отидат в търгашите и чалгарите. Как ще има приходи от авторски права, като се възхваляват кражбата и тарикатрлъка като върховни качества дори, когато се присвояват видими материални активи, камо ли идеални такива? Патенти - че кой развива индустрия и технологии, а печалбата чрез ДДС, акцизи и "конкуренция" под масата, достойна за светналия поглед на "ценителите". Или фондова борса, котировките на която трябваше да включват капитализацията на дивидентите или решенията на общите събрания на акционерите, а в действителност, котировките лудват след полунощни бизнес - предложения, на които не може да се откаже...
И кажи сега, че причината за всичко това не са неадекватните ни очаквания към пазарната икономика и към държавата, така добре дирижирани зад претекста за критичност и загриженост..
Ако една операция в България струва точно толкова колкото в Италия, това означава, че могат да си я позволят 10 пъти по-малко хора. тогава какво правят останалите? Вероятно отговорът е: работят повече и изкарват толкова, че да си я позволят. Като си вързан осем часа на едно място не можеш да изкарваш повече от него. Не можеш да работиш за два часа нещо друго така, че да ти качи осезаемо дохода. Колкото и да повишаваш качеството на продукта, който даваш не можеш да го продадеш кой знае колко по-скъпо от общата цена. Не можеш да изтеглиш кредит с ниска лихва. Не можеш да си позволиш да плащаш увеличаваща се кредитна лихва при условие, че не можеш да си докараш увеличаващ се доход. Ако примерът с операцията не е удачен, то този с цената на горивото и газа е.
"Ако не знаем накъде сме тръгнали, нищо чудно да се окажем на място, на което не искаме да бъдем…"
ЩЕ ОТИДЕМ НА ПО ДОБРО МЯСТО, АКО ТРЪГНЕМ, НО НИЕ СТОИМ!
цитирайЩЕ ОТИДЕМ НА ПО ДОБРО МЯСТО, АКО ТРЪГНЕМ, НО НИЕ СТОИМ!
147.
chara -
solinvictus Знам, че винаги може да е и по-зле! Ако само за миг помислим, че
30.06.2010 21:08
30.06.2010 21:08
сме на предела, значи - нещо пропускаме!
:)))
Благодаря за коментара!
Беше ми интересно!
цитирай:)))
Благодаря за коментара!
Беше ми интересно!
148.
chara -
zaw12929 Стоим - права си! Обаче защо и кое е онова, което парализира волята за
30.06.2010 21:12
30.06.2010 21:12
действие и порива за нещо по-добро?
Нима е само страха?
Непукизма?
Друг да оправя кривия свят?
Или от всичко по малко и още толкова ...
цитирайНима е само страха?
Непукизма?
Друг да оправя кривия свят?
Или от всичко по малко и още толкова ...
Много малко стига до публичното пространство обаче. Не знам за щастие или за съжаление ...
цитирай
150.
анонимен -
България е прекрасна страна...
30.06.2010 21:29
30.06.2010 21:29
за съжаление опоскана и разграбена от кредитни милионери, изцедена от партийни лидери, разсипана от рекетьори и нагли мутрагенфактори, разкъсвана между чалгата и кича, заровила изкуството си някъде на бунището...
А иначе- за разлика от действителността, Животът е прекрасен...
цитирайА иначе- за разлика от действителността, Животът е прекрасен...
България е прекрасна страна... дойдоха новите "варвари" и виж в какво я превърнаха!
Въпросът е - можехме ли, можем ли да ги спрем?
цитирайВъпросът е - можехме ли, можем ли да ги спрем?
Думи, Думи, Думи!
Дум-дум.
Дим.
Дим Дуков.
Дондуков.
Додук.
До тук.
цитирайДум-дум.
Дим.
Дим Дуков.
Дондуков.
Додук.
До тук.
Ами към църквите! Има статистика,че където църквите са пълни ,затворите са празни!Във Швеция, например е имало период,когато не е имало един затворник,но църквите са били пълни!Лошо е когато няма страх от Бог,но така или иначе рано или късно се плаща!Поздрави!
цитирайтова внушение да имаш страх от Бога е най голямата тъпня създадена от Институцията Църква и няма нищо общо с ДухЪт!
Духът е свободен и трябва да се рее!
Тези попски простотии наложени политически и с насилие в продължение на векове нямат нищо общо със Духовността!
мдаа още Дарии го е казал ,изчукал го е на един камън!
хехе
цитирайДухът е свободен и трябва да се рее!
Тези попски простотии наложени политически и с насилие в продължение на векове нямат нищо общо със Духовността!
мдаа още Дарии го е казал ,изчукал го е на един камън!
хехе
155.
анонимен -
ВЕНИ -до 23:32
01.07.2010 22:55
01.07.2010 22:55
всички нобелови лауреати в областа на физиката и особенно квантовата ,твърдят че има бог.а 10-те заповеди са синтез на социална хармония.не ви съдя,защото не сте го проумели,но ще дойде този ден.
цитирайУважаема Chara!
Много плахо надниквате в мои блогове. оставам с впечатлението, че сте много грамотен човек, който се интересува от сериозни проблеми. Вероятно моите блогове и постинги са скучни и безинтересни, след като не отразявате вашето мнение!?. А в моите блогове и постинги има трактуwащи проблеми в съзвучие с вашите интереси; и в управлението, и в науката(БАН и ВУЗ), образованието. проблеми в енергетиката и възобновяемите енергийни източници, проблеми в машиностроенето, някои чисто научни проблеми свързани с конкретни области в науката, екологични, много други, дори история и поезия. Пожелавам ви все така упорито да отразявате проблемите на нашия живот и ежедневие. Проблемите, които поставяте обобщяено се свеждат до проблеми на капитализма, като социално икономическа система и устройство на обществото. Лично моето мнение е, че капитализмът, с неговата дива форма на изява у нас, е хищнически строй, и че на него съгласно икономическите закони са присъщи кризите, които се проявяват циклично. Подем- застой- упадък-криза. Първата и втората световна войни са възникнали като резултат от подобни кризи. Тези войни са възникнали като резултат от необходимостта за търсене на пазари. Тези пазари са завоювани със сила. Третата световна ' т.н. " нежна революция" имаше същата цел -завоюване на нови пазари с нежни стредства, под прикритието на глобуляризирането. Според мен човечеството не избра най-правилния път на развитие след 1989., и убеден съм бъдещето и историята ще го докажат. По-правилния път според мен би бил, да се приеме разработената от западните идеолози теория за конвергенцията..... Така че да се обвиняват левите правителстава (както правят Б. Борисов и С. Дянков), че те предизвикват кризи, а десните правителства ги решават , т.е оправят е смехотворно и е в пълен противовес със законите за общеествено икономическото развитие на капитализма, които някога аз (и моето поколение) сме изучавали, а сега се убедихме че практиката потвърждава теорията. Като пияа това не означава , че съм комунист. Аз съм безпартиен и се старая да гледам на нещата обективно, макар че не съм застрахован им от неправилни възгледи.
Поздравления за постингите Ви!
http://www.youtube.com/watch?v=khHvMdzsW2c&feature=rel
с поздрав, уважение и най-добри пожелания.
www.vestnitcibogomil.blog.bg
www.nautchnitrudove.blog.bg
www.bogomil.blog.bg
www.metaloved.blog.bg
www.istoriabogomil.blog.bg
www.bg.netlog.com/b_v_kolev
цитирайМного плахо надниквате в мои блогове. оставам с впечатлението, че сте много грамотен човек, който се интересува от сериозни проблеми. Вероятно моите блогове и постинги са скучни и безинтересни, след като не отразявате вашето мнение!?. А в моите блогове и постинги има трактуwащи проблеми в съзвучие с вашите интереси; и в управлението, и в науката(БАН и ВУЗ), образованието. проблеми в енергетиката и възобновяемите енергийни източници, проблеми в машиностроенето, някои чисто научни проблеми свързани с конкретни области в науката, екологични, много други, дори история и поезия. Пожелавам ви все така упорито да отразявате проблемите на нашия живот и ежедневие. Проблемите, които поставяте обобщяено се свеждат до проблеми на капитализма, като социално икономическа система и устройство на обществото. Лично моето мнение е, че капитализмът, с неговата дива форма на изява у нас, е хищнически строй, и че на него съгласно икономическите закони са присъщи кризите, които се проявяват циклично. Подем- застой- упадък-криза. Първата и втората световна войни са възникнали като резултат от подобни кризи. Тези войни са възникнали като резултат от необходимостта за търсене на пазари. Тези пазари са завоювани със сила. Третата световна ' т.н. " нежна революция" имаше същата цел -завоюване на нови пазари с нежни стредства, под прикритието на глобуляризирането. Според мен човечеството не избра най-правилния път на развитие след 1989., и убеден съм бъдещето и историята ще го докажат. По-правилния път според мен би бил, да се приеме разработената от западните идеолози теория за конвергенцията..... Така че да се обвиняват левите правителстава (както правят Б. Борисов и С. Дянков), че те предизвикват кризи, а десните правителства ги решават , т.е оправят е смехотворно и е в пълен противовес със законите за общеествено икономическото развитие на капитализма, които някога аз (и моето поколение) сме изучавали, а сега се убедихме че практиката потвърждава теорията. Като пияа това не означава , че съм комунист. Аз съм безпартиен и се старая да гледам на нещата обективно, макар че не съм застрахован им от неправилни възгледи.
Поздравления за постингите Ви!
http://www.youtube.com/watch?v=khHvMdzsW2c&feature=rel
с поздрав, уважение и най-добри пожелания.
www.vestnitcibogomil.blog.bg
www.nautchnitrudove.blog.bg
www.bogomil.blog.bg
www.metaloved.blog.bg
www.istoriabogomil.blog.bg
www.bg.netlog.com/b_v_kolev
анонимен написа:
всички нобелови лауреати в областа на физиката и особенно квантовата ,твърдят че има бог.а 10-те заповеди са синтез на социална хармония.не ви съдя,защото не сте го проумели,но ще дойде този ден.
Отричането на Бог се дължи на доста примитивна представа за света. На каквото и равнище да се разглежда материята, проявленията й изобилстват с примери за планомерност, но е необходимо определено равнище на аналитична или верска култура, за да бъде възприето това, без да бъде свеждано до обяснението, че някакво мистично хитро старче движи, ръчка и подбутва всичко това навсякъде, за да го видим по този начин.
моята Община е фалирала, защото има огромен дълг пред държавата. Но нито едно тъпо комунистче от непроменяемо-невменяемата администрация не си е отишло. Папкат си човечетата на наш гръб, самоизяждаме се, самоизяждаме, хора...
Къде ви е, г-н министър-прнедседател прокуратурата - що схеми за източване на пари виждам само аз...
Я, вземете да се поразровите по-надолу...че да разберете защо гние дървото...
цитирайКъде ви е, г-н министър-прнедседател прокуратурата - що схеми за източване на пари виждам само аз...
Я, вземете да се поразровите по-надолу...че да разберете защо гние дървото...
Ако някои се намери да каже коя група от хора или сектор на икономиката в БГ може да отбележи ръст до края на този мандат, да каже на Дянков. А на къде след кризата зависи от кой край ще излезем. Може би на изток, или на запад? Според мен 40-50 градуса на юг.
цитирай:)
цитирайТак е по-удобно и лесно!
Виновни за всичко си има "назначени"!
:(
цитирайВиновни за всичко си има "назначени"!
:(
Нека накрая да обобщим /след дълбоко смислената дискусия/, ние никога няма да излезем от кризата или от криза... :)))
цитирайsolinvictus, Страшно е да нямаш страх от Бога!Такива хора са опасни!А реещия се дух,не е доказарелство за духовност!Освен това ,не е важно какво е казал Дарии, а какво казва Божието слово -Библията!Аз черпя мъдрост от там.Не може да се каже ,че Библията е простотия!
цитирайКак накъде?
Ще се появи нов светъл образ ,като тези които си отидоха или ще си отминат.
А нас може би няма да ни има -естественият отбор е влязъл в действие след падането на соца.Богатите държави имат опит за тези неща.
Външните врагове са далече ,а и армия си нямаме Правителството се готви за кръгова отбрана на светлите завоевания на капитализма -имаме си полиция по- голяма от войската.Не се ли досещате ?
Без криза с какво ще ни залъгват властниците?
цитирайЩе се появи нов светъл образ ,като тези които си отидоха или ще си отминат.
А нас може би няма да ни има -естественият отбор е влязъл в действие след падането на соца.Богатите държави имат опит за тези неща.
Външните врагове са далече ,а и армия си нямаме Правителството се готви за кръгова отбрана на светлите завоевания на капитализма -имаме си полиция по- голяма от войската.Не се ли досещате ?
Без криза с какво ще ни залъгват властниците?
165.
анонимен -
Аз ще задам следните въпроси :
07.07.2010 11:25
07.07.2010 11:25
Знаем ли НАИСТИНА ТОЧНО КЪДЕ СЕ НАМИРАМЕ ?
Знаем ли НАИСТИНА В МОМЕНТА КОЙ - КОЙ Е ?
Знаем ли доколко "ИСТИНИТЕ", КОИТО НИ СЕ " ПОДНАСЯТ" ОТ ВСИЧКИ СТРАНИ СА И С Т И Н А ?
И ОЩЕ, И ОЩЕ .....
КАТЕГОРИЧНО Н Е !
ДОКАТО НЕ ПОЛУЧИМ ОТГОВОРИТЕ И НЕ ГИ ОСМИСЛИМ , ЩЕ БЪДЕМ ВОДЕНИ КАТО ОВЦЕ И ЩЕ ВЪРВИМ ЦЕЛЕУСТРЕМЕНО КЪМ НИКЪДЕ !
цитирайЗнаем ли НАИСТИНА В МОМЕНТА КОЙ - КОЙ Е ?
Знаем ли доколко "ИСТИНИТЕ", КОИТО НИ СЕ " ПОДНАСЯТ" ОТ ВСИЧКИ СТРАНИ СА И С Т И Н А ?
И ОЩЕ, И ОЩЕ .....
КАТЕГОРИЧНО Н Е !
ДОКАТО НЕ ПОЛУЧИМ ОТГОВОРИТЕ И НЕ ГИ ОСМИСЛИМ , ЩЕ БЪДЕМ ВОДЕНИ КАТО ОВЦЕ И ЩЕ ВЪРВИМ ЦЕЛЕУСТРЕМЕНО КЪМ НИКЪДЕ !
166.
анонимен -
наникъде
11.07.2010 13:38
11.07.2010 13:38
ами нямаме икономика ,нямаме идеали,нямаме и бъдеще,защото когато няма образовани хора няма как да има и бъдеще а образованите хора в българия намаляват ,създават се хора които не могат да разсъждават и да мислят,сравнете като качество примерно великото народно събрание и сегашното ...
цитирайНо "на никъде" не е отговор.
Какво казвате, че оставаме на същото място или ... още по-назад, регрес?
цитирайКакво казвате, че оставаме на същото място или ... още по-назад, регрес?
168.
анонимен -
След 10години който още е жив или не е ...
14.07.2010 03:57
14.07.2010 03:57
След 10години който още е жив или не е избягал ще живее сред изпражнения! С извинение но това е бъдещето на страната. Циганите ще са на всяка крачка и страната ще заприлича на сметище. Виждали ли сте цигански блок и околното му пространство? Преставете си сега цялата страна ще е такава.Възрастните хора ще са измрели. По младите забегнали навън. Тук който издържи ще е много озъбен. Няма въобще да е човек а полу-животно което ще се пази от дивите цигански тумби навън. Ще се чува предимно циганска реч по улиците.Може да забравим дори да говорим.Вече няма да се оплаква никой.Всеки ще се примирили и тогава ,защо ни е да говорим нали така? Какъв е смисъла да говориш с някой който гази в изпръжнения и те уверява ,че това е постижение на неговото правителство!Остава и да му ръкопляскате ли? Просто ще си тъпчете в мизерията и така на отживяване ,докато изчезне напълно България.Малко е бързо но още 20години е нереално да се издъжи по същият начин.Което имаше за унищожаване се унищожи. Което беше за разграбване се разграби. Какво имат да оглозгат за още 20г не остана.Така ,че 10г са си възможния предел да я има България.мислите ,че съм черноглед песимист ....о не не аз винаги съм бил реалист човек!
цитирайМоже и да греша, но ...
Прогнозата ви е дистанцирана, цинична (под цинизъм в случая разбирам виждане/разбиране на действителността такава каквато е, а не каквато би ни се искало да бъде) и безпощадна. Не допускате дори грам илюзорен шанс за нащо по-добро.
Аз все още си мисля, че има такъв ...
цитирайПрогнозата ви е дистанцирана, цинична (под цинизъм в случая разбирам виждане/разбиране на действителността такава каквато е, а не каквато би ни се искало да бъде) и безпощадна. Не допускате дори грам илюзорен шанс за нащо по-добро.
Аз все още си мисля, че има такъв ...
170.
anlov -
Добре е, когато някой задава такива въпроси от позицията на своята осъзната гражданска отговорност.
17.07.2010 10:24
17.07.2010 10:24
Значи шансът все още го има - и аз мисля така. Циниците и безпардонниците винаги ще изхрачват своите апокалиптични диагнози, а други - тихо и незабележимо може би, ще заставят битието да се промени.
цитирайОтлично - въпросите не отстъпват на тези в моя постинг ! Така и трябва - истините да се кажат ! Една добра позиция !
цитирай:)
цитирай"позиция" е хубава дума...
дали стига, за някъде?
цитирайдали стига, за някъде?
174.
razkazvachka -
след началото на кризата - към средата, а после - към следващото дъно
19.07.2010 21:31
19.07.2010 21:31
докато свърши въздухът
цитирайако не намерим себе си.
цитирайОсновният проблем според мен е, че не вървим в една посока. Нашата държава е като орел, рак и щука. Дойде едно правителство сключи едни договори, приема едни закони, дойде друго смени законите, отмени сделките. Когато опозицията предложи нещо разумно то не се приема само защото го е предложила опозицията. Докато не се обединим за общи цели няма да тръгнем напред, а ще се движим само по спирала надолу. Трябва всички да го осъзнаем и тогава, ако имаме общи цели и приоритети след още 20 или 30 години можем да станем подредена среноевропейска държава.
цитирайТърсене