Постинг
24.07.2008 08:05 -
НЕВИННИТЕ ...


В България всеки е невинен до доказване на противното … Невинен,
невинни … А виновни има ли … Не! В България днес всички сме невинни!.. Защо тогава е звучния шамар от Европа, от който “пищят” ушите – пред всички, показно, явно и неприкрито? Пляяяяс!.. Плющят докладите на ОЛАФ и Еврокомисията. За несправяне с корупцията, организираната престъпност, за работата на съдебната система, за злоупотребите със средства – преведено на български: измами и кражби от предприсъединителните фондове, програмите ФАР, ИСПА, САПАРД, пътния фонд, за липсата на административен капацитет, лош и занижен контрол и т.н. и т.н. Ние всички обаче сме … невинни! Невинни до доказване на противното. Така е записано в Нашите закони. Спокойно, невинни сме! Средствата, които получаваме от Европа обаче, се усвояват по Техните закони. Техните закони днес санкционираха нашите действия и бездействия - поведението, което е … невинно, според нас! Невинен е Президента. Той има невинни съветници … онези другите ги поубиха … Невинни приятели от бизнеса, чиито имена се цитират тук-там в доклади на ОЛАФ. Някои от тях невинно са попадали и зад решетките, невинно са финансирали кампанията му и също така невинно са “усвоявали” парички от еврофондовете. Други, използвайки сянката на чадъра му, невинно търгуват с влияние и смело кадруват на всички нива в държавата, нагло използвайки височайшата политическа протекция, недосегаеми за закона. Нашия закон. Президента днес е … невинен! До доказване на противното. Невинно е правителството, положило “неимоверни” усилия да спази изискванията към членовете в клуба на избраните. Нищо, че невинно пропусна доста срокове за предоставяне на информация и национални планове пред еврокомисията. Може би от претовареност или разсеяност, но все пак невинно, не отговори на поставени въпроси, игнорира предупреждения, отправени от еврочиновници. Невинно спести на обществото не малко информация за случващото се. В състава му присъстваха членове, битуващи невинно с по две имена /нещо като раздвоение на личността, ама не съвсем/. Други бяха отстранени заради подозрения в участия и съучастия, но в крайна сметка … невинни. Невинни, но въпреки това отстранени от постовете им. Невинно е и съотношението 8:5:3. Е, ако не невинно, поне е удобно … за размиване и прехвърляне на отговорностите. Невинни директори на Агенции бяха сменени, някои дори подадоха оставки. Макар и невинни … Промени в състава на правителството не се предвиждат. То днес също е … невинно! До доказване на противното! Невинни са съда, прокуратурата, полицията, ДАНС, комисията “Кушлев”. Прокурори и съдии невинно забавят/забравят дела и преписки, невинно изтичат срокове, невинно се връщат случаи за доразследване. Някои оперативно интересни лица невинно са охранявани неправомерно от държавни органи, с други невинно се среща самия министър. Прокурори и съдии многократно са хващани при получаване на невинни пари. Всичко е … невинно! До доказване на противното … Политиците в България днес също са невинни. При това всичките. И онези управляващите и другите в опозиция и третите извън парламента. И настоящите и предишните. Нищо, че периодично едните обвиняват другите във виновност. Вината се доказва в съда, нали така! Осъден политик … такава екзотика просто не съществува! Партиите тайно, но невинно са финансирани. Не споделят от къде. Политиката е невинно занимание. Гласуването с чужди карти е невинно. Законодателстването в частен интерес, перманентните промени, хаоса в нормативната уредба, противоречията в процедурите, некомпетентността, безотговорността … всичко е невинно. Също така невинно държавата няма национална доктрина, няма енергийна стратегия, няма визия за развитие на сектори като здравеопазване и образование и още ред други Нямания. Лумпен политици правят лумпен политика с лумпен перспектива – ден за ден… Предават избирателите си, сменяйки политическа принадлежност и позиции. И въпреки това те са … невинни. До доказване на противното. Невинна е администрацията. Данъчната, митническата, общинската, тази в министерствата. На едно гише, на много гишета. Администрация, невинно негодуваща от количеството справки, доклади, информации, искани ежедневно от евроинституции. Администрация с невинно липсващ административен капацитет. До доказване на противното. Толкова много невинни… Защо така плющят шамарите тогава? Пляяяс! Има ли въобще някой виновен?!! Кой е виновен за неразкритите 150 поръчкови показни брутални убийства? Кой е виновен за отклонените средства от еврофондовете? Кой е виновен за занижения контрол или липсата на такъв? Кой е виновен за пропуснатите ползи, а за нанесените вреди – материални и морални? Кой е виновен за негативната визия на държавата след няколко унищожителни доклада от евроинституции? Кой е виновен за ширещата се корупция, необезпокояваната организирана престъпност, политическите чадъри, “търговията” с политическо влияние, “пазаруването” на гласове и т.н и т.н. Кой в крайна сметка не си свърши работата, отказа се от правомощията си, скри бездействието, безотговорността, безпомощността, страха си зад празни фрази, кухи обещания и оправдания и днес нагло пледира: НЕВИНЕН!
невинни … А виновни има ли … Не! В България днес всички сме невинни!.. Защо тогава е звучния шамар от Европа, от който “пищят” ушите – пред всички, показно, явно и неприкрито? Пляяяяс!.. Плющят докладите на ОЛАФ и Еврокомисията. За несправяне с корупцията, организираната престъпност, за работата на съдебната система, за злоупотребите със средства – преведено на български: измами и кражби от предприсъединителните фондове, програмите ФАР, ИСПА, САПАРД, пътния фонд, за липсата на административен капацитет, лош и занижен контрол и т.н. и т.н. Ние всички обаче сме … невинни! Невинни до доказване на противното. Така е записано в Нашите закони. Спокойно, невинни сме! Средствата, които получаваме от Европа обаче, се усвояват по Техните закони. Техните закони днес санкционираха нашите действия и бездействия - поведението, което е … невинно, според нас! Невинен е Президента. Той има невинни съветници … онези другите ги поубиха … Невинни приятели от бизнеса, чиито имена се цитират тук-там в доклади на ОЛАФ. Някои от тях невинно са попадали и зад решетките, невинно са финансирали кампанията му и също така невинно са “усвоявали” парички от еврофондовете. Други, използвайки сянката на чадъра му, невинно търгуват с влияние и смело кадруват на всички нива в държавата, нагло използвайки височайшата политическа протекция, недосегаеми за закона. Нашия закон. Президента днес е … невинен! До доказване на противното. Невинно е правителството, положило “неимоверни” усилия да спази изискванията към членовете в клуба на избраните. Нищо, че невинно пропусна доста срокове за предоставяне на информация и национални планове пред еврокомисията. Може би от претовареност или разсеяност, но все пак невинно, не отговори на поставени въпроси, игнорира предупреждения, отправени от еврочиновници. Невинно спести на обществото не малко информация за случващото се. В състава му присъстваха членове, битуващи невинно с по две имена /нещо като раздвоение на личността, ама не съвсем/. Други бяха отстранени заради подозрения в участия и съучастия, но в крайна сметка … невинни. Невинни, но въпреки това отстранени от постовете им. Невинно е и съотношението 8:5:3. Е, ако не невинно, поне е удобно … за размиване и прехвърляне на отговорностите. Невинни директори на Агенции бяха сменени, някои дори подадоха оставки. Макар и невинни … Промени в състава на правителството не се предвиждат. То днес също е … невинно! До доказване на противното! Невинни са съда, прокуратурата, полицията, ДАНС, комисията “Кушлев”. Прокурори и съдии невинно забавят/забравят дела и преписки, невинно изтичат срокове, невинно се връщат случаи за доразследване. Някои оперативно интересни лица невинно са охранявани неправомерно от държавни органи, с други невинно се среща самия министър. Прокурори и съдии многократно са хващани при получаване на невинни пари. Всичко е … невинно! До доказване на противното … Политиците в България днес също са невинни. При това всичките. И онези управляващите и другите в опозиция и третите извън парламента. И настоящите и предишните. Нищо, че периодично едните обвиняват другите във виновност. Вината се доказва в съда, нали така! Осъден политик … такава екзотика просто не съществува! Партиите тайно, но невинно са финансирани. Не споделят от къде. Политиката е невинно занимание. Гласуването с чужди карти е невинно. Законодателстването в частен интерес, перманентните промени, хаоса в нормативната уредба, противоречията в процедурите, некомпетентността, безотговорността … всичко е невинно. Също така невинно държавата няма национална доктрина, няма енергийна стратегия, няма визия за развитие на сектори като здравеопазване и образование и още ред други Нямания. Лумпен политици правят лумпен политика с лумпен перспектива – ден за ден… Предават избирателите си, сменяйки политическа принадлежност и позиции. И въпреки това те са … невинни. До доказване на противното. Невинна е администрацията. Данъчната, митническата, общинската, тази в министерствата. На едно гише, на много гишета. Администрация, невинно негодуваща от количеството справки, доклади, информации, искани ежедневно от евроинституции. Администрация с невинно липсващ административен капацитет. До доказване на противното. Толкова много невинни… Защо така плющят шамарите тогава? Пляяяс! Има ли въобще някой виновен?!! Кой е виновен за неразкритите 150 поръчкови показни брутални убийства? Кой е виновен за отклонените средства от еврофондовете? Кой е виновен за занижения контрол или липсата на такъв? Кой е виновен за пропуснатите ползи, а за нанесените вреди – материални и морални? Кой е виновен за негативната визия на държавата след няколко унищожителни доклада от евроинституции? Кой е виновен за ширещата се корупция, необезпокояваната организирана престъпност, политическите чадъри, “търговията” с политическо влияние, “пазаруването” на гласове и т.н и т.н. Кой в крайна сметка не си свърши работата, отказа се от правомощията си, скри бездействието, безотговорността, безпомощността, страха си зад празни фрази, кухи обещания и оправдания и днес нагло пледира: НЕВИНЕН!
Да се опитаме да защитим невинните
Невинните неистини в кандидатпрезидентск...
България - страната на невинните
Невинните неистини в кандидатпрезидентск...
България - страната на невинните
Следващ постинг
Предишен постинг
Така е записано и в Техните закони. :)
Те - и техните и нашите закони - не са ни виновни, че ние сме нефелни да потърсим сметка от тези, които - определено успешно - ни правят на маймуни.
А пък в подкрепа на твоята теза за невиновността леко перифразирах народната мъдрост: Невинен е този, който яде зелника. Виновен е, който му го дава! :)
цитирайТе - и техните и нашите закони - не са ни виновни, че ние сме нефелни да потърсим сметка от тези, които - определено успешно - ни правят на маймуни.
А пък в подкрепа на твоята теза за невиновността леко перифразирах народната мъдрост: Невинен е този, който яде зелника. Виновен е, който му го дава! :)
Никой от нас, днес,
не може да пледира: НЕВИНЕН!
цитирайне може да пледира: НЕВИНЕН!
Май наистина трябва да почакаме да се извървят поколенията...
цитирайИма виновни и други които прикриват виновните. Законът за запазването на масата и енергията важи и в този случай. Щом има беля накой я е свършил. Факта ,че виновните са се скрили прави виновни тези които са преки началници защото или началнците ги прикриват или началниците са невероятно тъпи. Факта ,че очевидно има виновен, но той е невидим и това е официално потвърдено, вкарва цялата верига от най -големия шеф -до преките изпълнители на конкретните деиствия в едно и също положение. От проявата на солидрност между сгазилите лука и техните началници следва и необходимостта от солидарно носене на отговорност!
цитирайе мръсна дума
цитирайзаради мълчанието и овчедушието с което търпим тези "невинни"!
Май е време от думи, да се премини към дела!
Страхотен постинг!
цитирайМай е време от думи, да се премини към дела!
Страхотен постинг!
7.
анонимен -
много въпроси chara
24.07.2008 09:34
24.07.2008 09:34
...много питаш...много питаш...любопитството не е особенно здравословно в наши дни ще я видим ния тая работа...един така ,като теб питал питал и кво.....сега вече не пита ....нещо се позагуби...така...че питай си ама не толкова много и не събирай аудитория,защото е анти....държавно.....то не че има държава но все пак...:-)))
цитирайАко нещо се опитвате да ми кажете идентифицирайте се по някакъв начин!
цитирай
9.
анонимен -
Истата слика
24.07.2008 09:48
24.07.2008 09:48
Си дозволив да те прераскажам и на мојот блог :) Адресата до постот: http://strumjan.blog.com.mk/node/171482
цитирайса много повече от самите виновни
и са по-виновни от тях!
цитирайи са по-виновни от тях!
видно виновните се обявяват за невинни, тогава вината е много дълбока и обща.
Хубаво написано и води след себе си тъжни прозрения
цитирайХубаво написано и води след себе си тъжни прозрения
странно ми звучи в твоя вариант, но ... добър рефлекс
браво!
цитирайбраво!
13.
анонимен -
рефлекс
24.07.2008 09:59
24.07.2008 09:59
Намерно се изоставени некои делови за да асоцира и на состојбата во мојата земја :)
цитирайлошото е че който трябва да асоциира се прави, че не е чул, видял, разбрал, прочел ...
останалите - асоциират-да, от което не им става по-леко ...
цитирайостаналите - асоциират-да, от което не им става по-леко ...
15.
анонимен -
Кой?
24.07.2008 10:05
24.07.2008 10:05
Кой е виновен?
Виновен е този, който търпи "невинните".
Освен Римското право и юридическите закони, има нравствени закони, има морал.
цитирайВиновен е този, който търпи "невинните".
Освен Римското право и юридическите закони, има нравствени закони, има морал.
че днес НЯМА НЕВИННИ!
независимо харесва ли ни или не,
съзнаваме го или не,
приемаме го или не ...
цитирайнезависимо харесва ли ни или не,
съзнаваме го или не,
приемаме го или не ...
едно от огромните недоразумения в нашето общество е заблудата, че всеки може да съди всеки и да го обявява за виновен или невинен. НЕ СТАВА ТАКА. даже в най-мрачните времена на комунизма май за тази цел е била нужна поне тричленка.
въпросът, който наистина трябва да се постави, е за ОТГОВОРНОСТТА - защото всеки възрастен човек и всеки работещ човек са отговорни пред себе си на първо място, и след това пред останалите, а ако са политици - пред цялото общество.
правилният въпрос е кой НОСИ ОТГОВОРНОСТТА за сегашното състояние и какви стъпки следва да бъдат предприети.
цитирайвъпросът, който наистина трябва да се постави, е за ОТГОВОРНОСТТА - защото всеки възрастен човек и всеки работещ човек са отговорни пред себе си на първо място, и след това пред останалите, а ако са политици - пред цялото общество.
правилният въпрос е кой НОСИ ОТГОВОРНОСТТА за сегашното състояние и какви стъпки следва да бъдат предприети.
Я питайте Калфин, за него са си чисти милувки, толкова го кефят, че колкото бузи има толкова предлага.
цитирайСпоред мен смесвате две понятия, които по подразбиране би следвало да се припокриват. Те са законност и справедливост. Лъжа е че законите са справедливи. Вменяването на вина, че ние всички днес сме виновни за не справедливите закони е неточно. Както се казва молките камъни обръщат колата, но това са подробности, нали?
цитирайаз гледах и слушах изявления от кого ли не, политици имам предвид.
Думите, с които заливаха ефира всъщност казваха едно: има там едни доклади, те всъщност не са чак толкова критични, споко, няма нужда от промени, ние сме невинни ...
цитирайДумите, с които заливаха ефира всъщност казваха едно: има там едни доклади, те всъщност не са чак толкова критични, споко, няма нужда от промени, ние сме невинни ...
цели 19 години. минахме пубертета.
време е вече като общество да правим разлика между "вина" и "отговорност".
вината се доказва само и единствено от съда.
отговорността се поема от отговорните индивиди и се търси от тези, които я носят. често чрез съда.
цитирайвреме е вече като общество да правим разлика между "вина" и "отговорност".
вината се доказва само и единствено от съда.
отговорността се поема от отговорните индивиди и се търси от тези, които я носят. често чрез съда.
а ако за нещо всичко сме виновни, то е за това, че в името на собственото си спокойствие, кариера, удобство ... и т.н. често си затваряме очите за безобразията, повтаряйки си "това не ме интересува",
доброволно се отказваме от правата си, които са ни дадени по конституция и по закон - правото на достъп до информация, правото на глас, правото свободно да изразяваме мнението си и т.н.
цитирайдоброволно се отказваме от правата си, които са ни дадени по конституция и по закон - правото на достъп до информация, правото на глас, правото свободно да изразяваме мнението си и т.н.
О, аз не мисля, че лесно се отказваме от правото си на мнение и от това свободно да го изразяваме, от правото си на достъп до информация или правото на глас. Въпросът за личната отговорност трябва да се поставя все по-настоятелно. Ако държим да сме част от общоевропейското общество на гражданите то сме длъжни да се държим като такива. Това го разбирам, от друга страна не можем да се месим в живота на никого и да го принуждаваме да действа насила - да гласува или да ходи за гъби. Това, което правиш тук е много полезно и те поздравявам. Трябва да се създаде обществена нетърпимост към липсата на лична гражданска отговорност. От тази гледна точка - да виновни сме, че не сме я създали, че сме се примирили, че мълчим когато трябва да викаме под нечии прозорци. Но съгласи се, че преди викането трябва всеки сам да се убеди защо трябва да е там и да го направи доброволно. Иначе крачката през манипулация до авторитаризъм и тирания е много малка. Желая ти успех в "ръчкането с остена"! Опитвам се да помагам в това.
цитирайне разбирам множественото число, наистина, както и употребата на "всички".
ако искаш да споделиш нещо за себе си или конкретни хора, които познаваш - О.К., направи го.
аз лично не приемам безличната отговорност. и се възмущавам, когато на едно цяло общество се вменява така наречената тук "вина". на какво основание? от кого? от други негови членове, които са решили да говорят за всички или от името на всички.
е, аз не делегирам така лесно правото някой друг да говори от мое име.
цитирайако искаш да споделиш нещо за себе си или конкретни хора, които познаваш - О.К., направи го.
аз лично не приемам безличната отговорност. и се възмущавам, когато на едно цяло общество се вменява така наречената тук "вина". на какво основание? от кого? от други негови членове, които са решили да говорят за всички или от името на всички.
е, аз не делегирам така лесно правото някой друг да говори от мое име.
"Това е тотална власт. Власт, за която НЕ гласуваме. Власт, която НЕ легитимираме чрез вота и избора си."- Другата власт на България - паралелната, това е от chara. Не става въпрос за делегиране на права лично от теб на някого. Тази власт въобще няма нужда от това. Няма значение дали го правиш лесно или трудно, дали се възмущаваш или не. Сега, в България това няма значение. Опитваме се кой както може утре обаче да има.
цитирайно аз за опитно зайче не съм се предлагала на никого и твърдо не приемам изказвания от името на "всички" - все едно от кого.
защото точно с подобни обобщения се легитимира беззаконието, и то от хора, които заявяват обратното.
думите носят значение; подлогът - това е "кой върши действието"; "всички" дишат, пият вода, хранят се и т.н. но "всички" НЕ са "виновни" - колкото и това да е изгодно като теза на управляващите. явно, и на други... не разбирам защо.
цитирайзащото точно с подобни обобщения се легитимира беззаконието, и то от хора, които заявяват обратното.
думите носят значение; подлогът - това е "кой върши действието"; "всички" дишат, пият вода, хранят се и т.н. но "всички" НЕ са "виновни" - колкото и това да е изгодно като теза на управляващите. явно, и на други... не разбирам защо.
Индивидуализмът Ви е заразителен. Бойкостта Ви - необходима. Сигурна ли сте, че никой не може да Ви използва?
цитирайслагам линк към написаното от теб, то е нещо като другата страна на медала:
http://logo.blog.bg/viewpost.php?id=215510
цитирайhttp://logo.blog.bg/viewpost.php?id=215510
с тезата си, chara също.
защото, ако някой се чувства виновен за нещо - да си признае, и ще му олекне. :-)
а не да се опитва да разпредели вината, която носи, върху всички - че да му тежи по-малко.
така не става :-)
а и да става, не бива.
цитирайзащото, ако някой се чувства виновен за нещо - да си признае, и ще му олекне. :-)
а не да се опитва да разпредели вината, която носи, върху всички - че да му тежи по-малко.
така не става :-)
а и да става, не бива.
че думите на политиците, говорили вчера, а и тази сутрин, внушаваха от ефира, че са ... невинни ...
Ако те са невинни, кой е виновен за констатациите в докладите?
цитирайАко те са невинни, кой е виновен за констатациите в докладите?
Мен повече ме интересува какво да се направи, как да се направи и кой да го направи, за да не се чувствам виновен за ситуацията в която съм. Въпреки че не съм политик, въпреки че съм недоволен, въпреки че се опитвам да бъда добре информиран, да изразявам мнението си, да употребявам правото си на глас убедено, пак се чувствам виновен. rummi, това не те задължава и ти да се чувстваш така.
цитирайтрябва да се зададе правилен въпрос.
инерцията е полезна в някои случаи, но дългото вървене по инерция вреди в много отношения.
да, правим голяма услуга на управляващите, като поемаме вината. и не само - мисля, забелязваме, че освен това поемаме и плащанията на сметките за лошо управление.
в тази връзка призовавам flyco да се отърси от чувството на вина, още повече недефинирана - вината наистина се доказва само от съд, защото отговорността за подобно решение, вярвай ми, е твърде тежка и не може да се поеме само от един. нещо повече - превръщането на когото и да било, дори и на себе си, в "козел опущения" не само не върши никаква работа, а и доста обезсилва субекта, който извършва действието, откъм градивна енергия и мотивация.
да, flyco, и аз се интересувам от въпросите какво, как и кой. поемам личната си отговорност за решенията които взимам и действията, които извършвам - така съм устроена.
и наистина се интересувам от механизмите, по които един гражданин може да потърси отговорност от онези, на които е гласувал правото да взимат решения от мое име.
цитирайинерцията е полезна в някои случаи, но дългото вървене по инерция вреди в много отношения.
да, правим голяма услуга на управляващите, като поемаме вината. и не само - мисля, забелязваме, че освен това поемаме и плащанията на сметките за лошо управление.
в тази връзка призовавам flyco да се отърси от чувството на вина, още повече недефинирана - вината наистина се доказва само от съд, защото отговорността за подобно решение, вярвай ми, е твърде тежка и не може да се поеме само от един. нещо повече - превръщането на когото и да било, дори и на себе си, в "козел опущения" не само не върши никаква работа, а и доста обезсилва субекта, който извършва действието, откъм градивна енергия и мотивация.
да, flyco, и аз се интересувам от въпросите какво, как и кой. поемам личната си отговорност за решенията които взимам и действията, които извършвам - така съм устроена.
и наистина се интересувам от механизмите, по които един гражданин може да потърси отговорност от онези, на които е гласувал правото да взимат решения от мое име.
"...време, някои хора в тази власт да ударят по масата и да употребят правомощията си, които са им делегирани чрез нашия вот:)"
И какво, chara, удариха ли по масата? :)
Без да правя съмнителни обобщения, струва ми се, че виновните и невинните можем да ги разделим на два класа: 1)псевдо виновни и псевдо невинни и 2)истински виновни и истински невинни. По принцип само съдът може да реши кого да причисли към 2-я клас. Трагичното е, както писах в един мой пост, че независимата и безпристрастна българска Темида си е сложила черна, но с дупчици превръзка на очите...поради щото класовете май са размити.
цитирайИ какво, chara, удариха ли по масата? :)
Без да правя съмнителни обобщения, струва ми се, че виновните и невинните можем да ги разделим на два класа: 1)псевдо виновни и псевдо невинни и 2)истински виновни и истински невинни. По принцип само съдът може да реши кого да причисли към 2-я клас. Трагичното е, както писах в един мой пост, че независимата и безпристрастна българска Темида си е сложила черна, но с дупчици превръзка на очите...поради щото класовете май са размити.
Мисля че въпроса не е отправен към мен, :) но аз пак да си кажа .Това което ни трябва на българите е да сме зорки когато ни прецакват и да действаме заедно срещу тези които действат или бездействат против нас. Трябва ни гражданско движение което е достатъчно многобройно и организирано та когато реши да говори не само да го чуват хората които управляват държавата а да имат към думите му съответния респект. Не стои въпросът за нова политика или политическо движение . Въпроса е българите да са господари в родината си и да могат да се противопоставят на всеки които не уважи това им право.
цитирайи нямам отговор защо ...
що се отнася до произнасяне на присъди за виновност/невинност от съда ... след около 5-6 години може би, при тези темпове на съдебния процес ... а и в случай, че съдът допусне, че има правни основания за подобни искове
цитирайщо се отнася до произнасяне на присъди за виновност/невинност от съда ... след около 5-6 години може би, при тези темпове на съдебния процес ... а и в случай, че съдът допусне, че има правни основания за подобни искове
Виновен най-вече за това, че позволих на наивността ми за по-добър живот да измести трезвия ми разум в преценката му за настоящето.
Виновен, за това че съм гласувал.
Виновен, за това че съм пасувал.
Виновен, за това че бях за гъби, когато трябваше да пребия "избранниците" ми с камъни.
Да ги пребия за настоящите, миналите и бъдещите им грешки, които пак аз ще плащам.
Виновен, за това че не искам да убия никой, а само ми се ще да го направя.
Виновен, за това че все още имам надежда, че нещата могат да се оправят, колкото и трудно и невъзможно да изглежда това.
Виновен във вярата си, че Човещината е по-силна от Простотията ни.
Виновен до момента на смъртта си.
А после нека да ме съдят според вината ми - свикнал съм да живея с нея :)
цитирайВиновен, за това че съм гласувал.
Виновен, за това че съм пасувал.
Виновен, за това че бях за гъби, когато трябваше да пребия "избранниците" ми с камъни.
Да ги пребия за настоящите, миналите и бъдещите им грешки, които пак аз ще плащам.
Виновен, за това че не искам да убия никой, а само ми се ще да го направя.
Виновен, за това че все още имам надежда, че нещата могат да се оправят, колкото и трудно и невъзможно да изглежда това.
Виновен във вярата си, че Човещината е по-силна от Простотията ни.
Виновен до момента на смъртта си.
А после нека да ме съдят според вината ми - свикнал съм да живея с нея :)
Гражданските движения възникват спонтанно по конкретен проблем, те се самоорганизират. Нужно е нещо много много малко - свободни граждани.
цитирайСъздавай свободни граждани тогава!:)
цитирайУспех и на теб! :)
цитирайда ги оставим все така невинни, нехайно лежерно безотговорни ....
цитирайРиторични въпроси задаваш, защото знаеш че тези, които трябва да отговорят не са в ясно съзнание!
Тази сутрин ме впечатли(опечали) изявата на небезизвестните "братя Галеви" , които споделят:
-" Преди време НИЕ ХОДИХМЕ при Елиана Масева, вкъщи, неведнъж, дори дъщеря й познаваме. И свидетели може да кажат! Сега да не се правят, че не е било!" Това са заключителните им реплики от интервюто на Бареков, разбира се.
-Скоро ПРИ ТЯХ, "НА КРАК" ИМ ОТИДЕ самият екс вътрешен министър РУМЕН ПЕТКОВ!
Но това,разбира се, не бе акцент!
- Сега бъдещият "силен на деня" им праща Цяла телевизия, да подгрее почвата за бъдещо сътрудничество!
Това ако не е развитие, здраве му кажи!
Поздрави:)))
цитирайТази сутрин ме впечатли(опечали) изявата на небезизвестните "братя Галеви" , които споделят:
-" Преди време НИЕ ХОДИХМЕ при Елиана Масева, вкъщи, неведнъж, дори дъщеря й познаваме. И свидетели може да кажат! Сега да не се правят, че не е било!" Това са заключителните им реплики от интервюто на Бареков, разбира се.
-Скоро ПРИ ТЯХ, "НА КРАК" ИМ ОТИДЕ самият екс вътрешен министър РУМЕН ПЕТКОВ!
Но това,разбира се, не бе акцент!
- Сега бъдещият "силен на деня" им праща Цяла телевизия, да подгрее почвата за бъдещо сътрудничество!
Това ако не е развитие, здраве му кажи!
Поздрави:)))
Е недей така, не може за всичко да сте виновен:)
Остави нещо и за истински виновните:)
цитирайОстави нещо и за истински виновните:)
както и кой е в съзнание и кой в безсъзнание:)
но, че нещата са извън нашия контрол - това е нещо, което виждам, а братята, министъра - и те са от невинните ... до доказване на противното
цитирайно, че нещата са извън нашия контрол - това е нещо, което виждам, а братята, министъра - и те са от невинните ... до доказване на противното
Кандидати за екзекутори много, и помагачи.
И с това варварско мислене- само заради него трябва да ни спрат парите.
Май и затова го спират - щото какво всъщност искаме ние? И защо ще режем глави?
Защото искаме ПАРИ,много пари, и то подарък, а посредника "Станишев &" ни го обеща - ама не свърши работа. Гангстерския закон повелява - СМЪРТ.
:)))
цитирайИ с това варварско мислене- само заради него трябва да ни спрат парите.
Май и затова го спират - щото какво всъщност искаме ние? И защо ще режем глави?
Защото искаме ПАРИ,много пари, и то подарък, а посредника "Станишев &" ни го обеща - ама не свърши работа. Гангстерския закон повелява - СМЪРТ.
:)))
Смъртното наказание отдавна не вирее по нашите земи. Когато един човек има такава роля в една държава когато я вкара в беля ,хиленето и думи като "в процес на обучение съм..." ... . Човек който се поставя в защита на хората които са я окрали, той ли трябва да ни води? Наистина ли парите са в дъното на гнева които изпитва народа? Наистина ли проблемът е неизпълнено обещание? Колкото до "подарените пари" , ако имате предвид крадливите, лакоми, политици съм съгласен с вас. За народа тези пари не само не са подарени, солената лихва я плащаме още преди да сме помирисали парите, които са за оцеляването на икономиката ни.
цитирайискам да питам нещо, дано да не е извън темата и ако е, дано chara ме извини.
понеже постинга и коментарите са на хора с гражданска позиция, бих искала да попитам - във връзка с търсенето на отговорност от управляващите, какво е отношението ви към задаващите се наесен протести на транспортните работници и личните лекари?
цитирайпонеже постинга и коментарите са на хора с гражданска позиция, бих искала да попитам - във връзка с търсенето на отговорност от управляващите, какво е отношението ви към задаващите се наесен протести на транспортните работници и личните лекари?
не съм много в час за какво точно ще протестират транспортните работници, що се отнася до GP, бих разбрала протест на медицински сестри например, защото съм наясно какво се случва, особено в болници извън София
цитирайВсички сме виновни, защото мълчим и търпим.
цитирайЗащо се учудвате?
Съжалявам, че се заравям в тема от миналото, но си мисля че тя е актуална и днес.
Задавали ли сте си въпроса кой са точно и конкретно днешните постоянно невинни? Ей така, да сте се запитвали те какви са били преди и от къде са се пръкнали?
Нас все още си ни управляват хора завършили АОНСУ, кадри от бившето ДС, възпитаници на партийната школа на БКП, и синове и дъщери на изброените до тук. Кои се занимават с политика, кои участваха като приватизатори и сега са „българските бизнесмени”?
Лично съм останал с впечатлението, че нищо важно за тази страна не излиза от „семейството”. Закони, организация на управление, държавни и обществени поръчки, правоприлагане … всичко си е от тях и в техен интерес. „Ако не е наш човека работата няма да стане.” Софра.
Мислите ли, че тия хора биха запазили позициите си при правна и обществена система в държави като Германия, Франция, Англия, САЩ, Дания, Холандия, Австрия, Канада, … И те не мислят, че биха успели, та за туй сега се гърчат и вкопчват в презумпцията за невинност.
От 18 години в съд, следствие, прокуратура и МВР си играят на реформи, като сменят имената на една или друга длъжност, но всичко си е както и преди това – на пряко подчинение „отгоре”, а хората са си едни и същи(е случва се да влезе и някой нов, но без да е намерен начин как да му се сложи „юзда” не става) и колелото си се върти все в коловоза от управлението на БКП. Вие да си спомняте навремето някой „наш” човек да е бил осъден за нещо?
цитирайСъжалявам, че се заравям в тема от миналото, но си мисля че тя е актуална и днес.
Задавали ли сте си въпроса кой са точно и конкретно днешните постоянно невинни? Ей така, да сте се запитвали те какви са били преди и от къде са се пръкнали?
Нас все още си ни управляват хора завършили АОНСУ, кадри от бившето ДС, възпитаници на партийната школа на БКП, и синове и дъщери на изброените до тук. Кои се занимават с политика, кои участваха като приватизатори и сега са „българските бизнесмени”?
Лично съм останал с впечатлението, че нищо важно за тази страна не излиза от „семейството”. Закони, организация на управление, държавни и обществени поръчки, правоприлагане … всичко си е от тях и в техен интерес. „Ако не е наш човека работата няма да стане.” Софра.
Мислите ли, че тия хора биха запазили позициите си при правна и обществена система в държави като Германия, Франция, Англия, САЩ, Дания, Холандия, Австрия, Канада, … И те не мислят, че биха успели, та за туй сега се гърчат и вкопчват в презумпцията за невинност.
От 18 години в съд, следствие, прокуратура и МВР си играят на реформи, като сменят имената на една или друга длъжност, но всичко си е както и преди това – на пряко подчинение „отгоре”, а хората са си едни и същи(е случва се да влезе и някой нов, но без да е намерен начин как да му се сложи „юзда” не става) и колелото си се върти все в коловоза от управлението на БКП. Вие да си спомняте навремето някой „наш” човек да е бил осъден за нещо?
но политиката е развратница и се храни от своите подпръдващи членове. много се извинявам за този израз, но тя ми спомня на азис, хем е циганин, хем не е мъж, а пък си удължава мандата
цитирайе че гевара на блога!
цитирайнямам аргументи срещу това, което пишете
65 години само невинност ...
цитирай65 години само невинност ...
и който се е хванал да я играе, трябва да си е давал сметка за това,
но пък аз не съм чула някой от играчите да се оплаква:)
цитирайно пък аз не съм чула някой от играчите да се оплаква:)
Капиталист е не по малко мръсна дума!
Може да спечелиш само ако излъжеш!
цитирайМоже да спечелиш само ако излъжеш!
Андрешко и бай Ганю са живи и до днес.
По-страшното е че не се мисли рационално - как да се промени всичко това което се случва днес.Българина само се интересува кой е виновен, кой е осрал работата, и чия глава да отреже.Сякаш ако падне министър или правителство, нещата ще се оправят.В крайна сметка мелницата се върти по вятъра, и една ъ съща лопата пак идва най-отгоре.
цитирайПо-страшното е че не се мисли рационално - как да се промени всичко това което се случва днес.Българина само се интересува кой е виновен, кой е осрал работата, и чия глава да отреже.Сякаш ако падне министър или правителство, нещата ще се оправят.В крайна сметка мелницата се върти по вятъра, и една ъ съща лопата пак идва най-отгоре.
За парите е думата, но целия въпрос е зле поставен. Проблема, който всички визирате е спирането на субсидиите. Проблема който реално трябва да се разглежда е защо търпяхме корупцията. Щяхме ли да обсъждаме "невинните" ако не бяха наложени санкции? Щяхме да си ги оставим да крадат тъпите европейци. Не че сега нещо ще направим. Просто ще инкасираме загубите, вместо да изхвърлим правителството. И естествено всички ще сме виновни.
цитирайпри оповестени два доклада пред света, политиците да заливат ефира с думи, внушаващи невинност и омаловажаващи случващото се ...
Аз винаги си задавам въпроса: какво следва от това
Отговора е пред всички нас: НИЩО, абсолютно нищо ...
А въпроса как да се промени статуквото и какъв да е механизма за ефективен контрол върху овластените и оправомощени от нас наистина е нещото, върху което можем и трябва да разсъждаваме:)
цитирайАз винаги си задавам въпроса: какво следва от това
Отговора е пред всички нас: НИЩО, абсолютно нищо ...
А въпроса как да се промени статуквото и какъв да е механизма за ефективен контрол върху овластените и оправомощени от нас наистина е нещото, върху което можем и трябва да разсъждаваме:)
много добър въпрос ...
много ...
всеки да отговаря сам за себе си, предлагам аз
цитираймного ...
всеки да отговаря сам за себе си, предлагам аз
59.
анонимен -
Виновни са тези които ги избраха! Те ...
25.07.2008 23:27
25.07.2008 23:27
Виновни са тези които ги избраха! Те бяха по малко от 50% от имощите право на глас .Ако пресметнем с какъв % се настаниха по върховете ще излезе че няма да са избрани и 30 % от гласовете на избирателите Кой е прав и кой е крив ?Не е редно придемокрация едно малцинство да командва мнозинството ида се лупа по гърдите ,че е законно избрано сволята на народа.Ама вие пак тичайте - за да имате право да ги критикувате.Будали!
цитирайРазсъждения върху вината, като изключва себе си от стадото.Но определено е еволюция спрямо Янчеффф, който директно обвинява изживявайки се като пророк, заливащ париите с прокоби ;-)
Chara - гледах преди време снимки на копривщенци, и си мислех тия па обикновенни хорица, едва-едва умеещи да пишат, тръгнали да събарят такава империя с няколко смотани пушки.Какво ли ги е накарало се питах.И мисля че са вкусили свободата, затова са поставили живота си под правото си да живеят свободно.Харесало им е.Може би и при нас трябва да стане така - имам много познати учили в чужбина, които донесоха много от тамошния манталитет със себе си.Но това е работа за няколко поколения, поне по този начин.А политиците ни нямат друг избор просто, така или иначе това им е последен мандат в този им състав като правителство.
цитирайChara - гледах преди време снимки на копривщенци, и си мислех тия па обикновенни хорица, едва-едва умеещи да пишат, тръгнали да събарят такава империя с няколко смотани пушки.Какво ли ги е накарало се питах.И мисля че са вкусили свободата, затова са поставили живота си под правото си да живеят свободно.Харесало им е.Може би и при нас трябва да стане така - имам много познати учили в чужбина, които донесоха много от тамошния манталитет със себе си.Но това е работа за няколко поколения, поне по този начин.А политиците ни нямат друг избор просто, така или иначе това им е последен мандат в този им състав като правителство.
Но и на мен, както и на тебе ми трябва някой, който да е първи, та аз да съм втори.
Българщинка!
цитирайБългарщинка!
миличките ...
Много ми е чудно какво толкова страшно има в един жест като подаване на оставка, например?
Имам усещането, че понятие като "достойнство" е нещо абсолютно непонятно и игнорирано в политическия живот по тези земи.
цитирайМного ми е чудно какво толкова страшно има в един жест като подаване на оставка, например?
Имам усещането, че понятие като "достойнство" е нещо абсолютно непонятно и игнорирано в политическия живот по тези земи.
63.
анонимен -
От части за nakom
26.07.2008 09:41
26.07.2008 09:41
Копривщенци ги е движела идеята ,че могат да постигнат по- добър живот.Пита се за сметка на кого?
Тихата революция в близкото мниало беше подкрепена, по такива пичини.
Общото и в двата случая се крие в желанието на капитализма да изсмуче по пълно жизените сокове на хорат-н е е важно дали се казва социализъм, феодализъм или пазарно общество.Приказките за необходимостта от работа на няколко поколения е за приспиване на балъците.
Всички знаят как се печели бързо първият милион ,милиард в България .Но схемата е една и съща навсякъде по света - присвояване на овеществен общонароден труд.Добре ,че ве още не са измислили безсмъртието.
Стадо има когато равнището е еднакво- такъв е закона за ентропията.А тези които се поставят над стадото са просто въздухари - рано или по късно, ще паднат отново при стадото.Най -опасните въздухари са мислещите се за извънземни, поради наличие на откраднати пари или придобита власт.
Трябват механизми за ограничаване властта на извънземните с цел подобряване на живота на цялото стадо.
цитирайТихата революция в близкото мниало беше подкрепена, по такива пичини.
Общото и в двата случая се крие в желанието на капитализма да изсмуче по пълно жизените сокове на хорат-н е е важно дали се казва социализъм, феодализъм или пазарно общество.Приказките за необходимостта от работа на няколко поколения е за приспиване на балъците.
Всички знаят как се печели бързо първият милион ,милиард в България .Но схемата е една и съща навсякъде по света - присвояване на овеществен общонароден труд.Добре ,че ве още не са измислили безсмъртието.
Стадо има когато равнището е еднакво- такъв е закона за ентропията.А тези които се поставят над стадото са просто въздухари - рано или по късно, ще паднат отново при стадото.Най -опасните въздухари са мислещите се за извънземни, поради наличие на откраднати пари или придобита власт.
Трябват механизми за ограничаване властта на извънземните с цел подобряване на живота на цялото стадо.
Евразол - там ти е грешката, че искаш да си втори.И не познаваш тия които не гонят определено място в класацията, а им приписваш собствените си недостатъци.Това според психолозите не било на добре ;-).
Chara - е е много ясно че няма такова понятие като достойнство, не и по нашите ширини.Стига "събуждам се".Толкова се биха за този кокал, как да го пуснат.То ситуации за оставки колкото искаш, и не само в това правителство.Все трябва да има някой да си е подал оставката, ама не се сещам за примери.Политическата класа се изражда, и първи признак за това е наглоста.Овцете както и да гласуват, няма да излязат да скачат по площадите, а и да скачат - ще им мине.Ще си пишат по блогове итн.И Евразол да е, и той няма да си подаде оставката ;-)
Но пак подчертавам - една или две оставки няма да ни оправят бакиите.След тях ще дойде Бойко, а това не знам дали ще е по-добре.Така че трябва да се мисли за смяна на мисленето, а не за смяна на няколко марионетки.
цитирайChara - е е много ясно че няма такова понятие като достойнство, не и по нашите ширини.Стига "събуждам се".Толкова се биха за този кокал, как да го пуснат.То ситуации за оставки колкото искаш, и не само в това правителство.Все трябва да има някой да си е подал оставката, ама не се сещам за примери.Политическата класа се изражда, и първи признак за това е наглоста.Овцете както и да гласуват, няма да излязат да скачат по площадите, а и да скачат - ще им мине.Ще си пишат по блогове итн.И Евразол да е, и той няма да си подаде оставката ;-)
Но пак подчертавам - една или две оставки няма да ни оправят бакиите.След тях ще дойде Бойко, а това не знам дали ще е по-добре.Така че трябва да се мисли за смяна на мисленето, а не за смяна на няколко марионетки.
Ако еди народ те мисли за предател, гледа те както се гледа предател и умува как да ти ускубе перушинката . Този народ и дума да не обели със сънищата ти е свършено. Или греша?
Или може би усилията не си струват?
цитирайИли може би усилията не си струват?
За сравнение
"а им приписваш собствените си недостатъци.Това според психолозите не било на добре ;-).
И Евразол да е, и той няма да си подаде оставката ;-)"
Грешиш, чичо,
Ще си я подам. И то доста преди да ми наврат в лицето нещо подобно. Поради което и няма как да стигна до там където са важни оставките.
цитирай"а им приписваш собствените си недостатъци.Това според психолозите не било на добре ;-).
И Евразол да е, и той няма да си подаде оставката ;-)"
Грешиш, чичо,
Ще си я подам. И то доста преди да ми наврат в лицето нещо подобно. Поради което и няма как да стигна до там където са важни оставките.
Така разправяш сега.А защот не си стигнал - не знам.Вероятно си си подавал оставките.А кой от двама ни е чичо може да се поспори ;-).
цитирай@evrazol @nakom ако може без "кавги" в това пространство, понеже и двамата сте ми симпатични
какво делим всъщност???
няма нищо конструктивно в тези спорове ...
цитирайкакво делим всъщност???
няма нищо конструктивно в тези спорове ...
..и наглоста и м е безгранична......за какво става въпрос малко образно ще го кажа......Европа ни казва бъчвата(тоест държавата) ви се е разсъхнала и много тече ...не сме съгласни да наливате от нашите пари..позъкарпете я и тогава може...а нашите умници ....какво....ха...ами народе няма страшно не се бойте ...щом те не дават да наливаме техни ...ние ще наливаме от нашите имаме голям излишък спестен от вашите пенсии и социални ... ние много спестихме на ваш гръб и сега ще наливаме в бъчвата ...е нищо че тече ...къде ще изтече чрез наши хора и фирми пак при нас ..и агнето цяло и вълка сит...е това ако не е безумие .....това е официално изявление на правителството ,че ще използват пари от излишъка за спрените програми...представяте ли си......и как ще ги разпределят по същата корумпирана схема...
цитирай
70.
анонимен -
Тънката сметка на троиката е да д...
27.07.2008 17:34
27.07.2008 17:34
Тънката сметка на троиката е да дойдат западните хиени от одиторските къщи и св банка Хо хо Тогава до нас ще стигнат около 30% от обещаните пари ,но за сметка на това ще има комисионни под форма на добри хонорари за вече извршенаот нас работа.
Костадин
цитирайКостадин
Ако протестират само транспортните работници и личните лекари протестите им ще са не успешни. Учителите не постигнаха нищо, въпреки че те можеха да мобилизират най-голяма обществена подкрепа. Мнението ми е, че ръководството на синдикатите ги предаде. Сега, при цялото ми уважение към канещите се да протестират, няма ка да се получи дори подобен на учителския протест. Разбира се че подкрепям всеки протест, който смятам за основателен. Но не искам да се чувствам използван или употребен за нечии цели. Преди да подкрепя каквото и да е протестно искане искам ясно да знам за какво е, кой го организира, колко и какви хора са засегнати, какви са причините и какви ще са последиците ако се изпълнят исканията или ако не се изпълнят. И още едно много малко искане: защо когато стачкуваха учителите тези същите дето се канят да стачкуват сега, тогава мълчаха? rummi, тези въпроси не са към теб, те са принципни. Ако един протест държи да постигне целите си то аз като не заинтересуван лично от него трябва все пак лесно да мога да се информирам и да получа отговор на тези въпроси от медиите.
цитирай
72.
анонимен -
flyco, flyco!
Късно е чадо даси ...
28.07.2008 13:03
28.07.2008 13:03
flyco,flyco!
Късно е чадо даси задаваш тези въпроси .Това е подготвено в годините преди 1986г.
Разделяй и владей.Ти просто виждаш последствията от приложениетона разработката-още потатово време
цитирайКъсно е чадо даси задаваш тези въпроси .Това е подготвено в годините преди 1986г.
Разделяй и владей.Ти просто виждаш последствията от приложениетона разработката-още потатово време
73.
анонимен -
До Флайко
28.07.2008 13:28
28.07.2008 13:28
Изказа мнение по тема която следях искъсо- учителската стачка. По време на тази стачка усилено подкрепях учителите,мислих си че тяхната битка ще бъде спечелена,но за съжаление съм грежал. Те загубиха много вместо да спечелят.
Сега пък Волен Сидорев прави подписка против правителството, мнението ми е че няма нищо да постигне. Най много да се стигне до сблъсаци с полицията като гледам предизвикателното му държание както и на доведения му син-Димитър Стоянов.
Видяло се е че ще продължим да гледам театъра който се играе пред очите ни на политическата сцена. Казах го вече многократно но бих искал пак да го повторя- не ни чака нищо по добро,някои хора са се хванали на надеждата че Б.Б като дойда не власт ще ни оправи гемиите като удавник за сламка!!! Мнението ми е че не ни чака нищо по добро,ако не и по лошо
цитирайСега пък Волен Сидорев прави подписка против правителството, мнението ми е че няма нищо да постигне. Най много да се стигне до сблъсаци с полицията като гледам предизвикателното му държание както и на доведения му син-Димитър Стоянов.
Видяло се е че ще продължим да гледам театъра който се играе пред очите ни на политическата сцена. Казах го вече многократно но бих искал пак да го повторя- не ни чака нищо по добро,някои хора са се хванали на надеждата че Б.Б като дойда не власт ще ни оправи гемиите като удавник за сламка!!! Мнението ми е че не ни чака нищо по добро,ако не и по лошо
И какво следва? Досега съм видял два пътя. Единият е да емигрираш навън. Другият е да се наведеш и да се затвориш в черупката си, като ще губиш поне да е по-малко. И двата не ми харесват. Има много месии, всеки от тях нещо си обещава като иска от мен единствено да му повярвам. Е, аз пък вече съм решил да не вярвам, а да се убедя. Искам преди да получавам обещания да получавам отговори, защото аз съм по-важният. А аз питам, навярвах се някак си вече. И още нещо, не смятам че светът е свършил или че утрешният ден ще е по-черен от днешния. Една къртица като излезе нощем от дупката си и и се струва, че е на светло :) Последно: Най-лесното нещо днес, а и по принцип в България е да си черноглед, няма как да не си прав, няма как да не познаеш, какъв обаче е смисълът от това? Има смисъл разбира се, за лично ползване.
цитирай
75.
анонимен -
Това да получиш отговор е най- ле...
28.07.2008 17:35
28.07.2008 17:35
Това да получиш отговор е най- лесното!
По делата им съди!
Но, ако искаш ъс сигурност да си цар на хиени и вълци трябвада си поне лъв.
цитирайПо делата им съди!
Но, ако искаш ъс сигурност да си цар на хиени и вълци трябвада си поне лъв.
76.
анонимен -
Флайко
28.07.2008 17:53
28.07.2008 17:53
Добре расъждаваш, склонен съм да се съглася с теб!!! И на мен не ми харесват тези два пътя- или да си затвориш очите или да бягаш панически от стараната където не те чака лек живот.
Искрено се надявам някой ден нещата да се подобрят,не ми се живее така- аз съм едва на 18 години и искам хубаво бъдеще но дали ще стане? Това предстоим да видим,за сега нещата не вървят на добре,но поне остава надеждата!!!
цитирайИскрено се надявам някой ден нещата да се подобрят,не ми се живее така- аз съм едва на 18 години и искам хубаво бъдеще но дали ще стане? Това предстоим да видим,за сега нещата не вървят на добре,но поне остава надеждата!!!
Ами то без надежда за къде сме? Виж, никой не иска от тебе или от мене да се правим на герои, защото не сме. Просто търси логични отговори. Така когато дойде момент да решаваш може би ще се чудиш по-малко или пък няма прекалено лесно да вярваш в думите на поредния месия.
цитирай
78.
анонимен -
Флайко
28.07.2008 18:24
28.07.2008 18:24
Без надежда сме загубени,народ без нанежда къкъв народ е!!! Лошото е че често тази надежда виждаме в някой нов месия както казваш ти,и сляпо му варвоме- както е случая с Б.Б. Но съм уверен че някой ден неговите защитници ще си сгубят косите ама ще е прекалено късно.
Радвам се че поспамихме,ти си доста интелигентен човек,и не само ти,болшинството коментари са насочени в правилната посока,дано да вървим все на там
цитирайРадвам се че поспамихме,ти си доста интелигентен човек,и не само ти,болшинството коментари са насочени в правилната посока,дано да вървим все на там
Дано не ви разочаровам, но нека бъдем
реалисти все пак
@flyco
@grobarq
Варианта с Б.Б. ще е нещо като "края на историята" /аналогия с Фукояма/
цитирайреалисти все пак
@flyco
@grobarq
Варианта с Б.Б. ще е нещо като "края на историята" /аналогия с Фукояма/
Няма да е края на историята, защото Б.Б. не е "последния човек", аз още не съм чул от него логичен отговор защо за лидер на партията МУ беше избран друг.
рр: поздравления за Фукуяма :)
цитирайрр: поздравления за Фукуяма :)
81.
анонимен -
Флайко
29.07.2008 13:43
29.07.2008 13:43
Дааа точно, никой нищо не казва защо Б.Б се нарича- "Неформален лидер", за мен той е Фолмарен лъжец и мутра от Банкя. Не искам да обиждам никой от Банкя,половината ми съученици и приятели са от там,но там има много като него. Този човек иска света вечно да се върти около него. Голямата му амбиция е власта и да вкара партийката си ГЕРБ в парламента.
До сега гледах шоуто наречено Парламент. От сутринта познатите ни лица от опозиция и правителство се обвиняха кой какъв е и защо такъв. Смешното в случая е че опозицията знайки че прави поредната глупост внася шестия вот на недоверие. По скоро наблягаха на личните нападки, господин Лъчезар мисля че беше Иванов си позволи да коментира мъртав човек- Николай Добрев пред сина му. Стискам ръка на Добрев младжи за това което каза и че се въздържа да не отиде на забие един тупаник в лицето на тая подлога на Б.Б заради това че споменава баща му.
Но както и да е- сеира си продължава,нападки-оправдания,оправдания-нападки. Едно и също,едно и също..... до бескрай!!!!
цитирайДо сега гледах шоуто наречено Парламент. От сутринта познатите ни лица от опозиция и правителство се обвиняха кой какъв е и защо такъв. Смешното в случая е че опозицията знайки че прави поредната глупост внася шестия вот на недоверие. По скоро наблягаха на личните нападки, господин Лъчезар мисля че беше Иванов си позволи да коментира мъртав човек- Николай Добрев пред сина му. Стискам ръка на Добрев младжи за това което каза и че се въздържа да не отиде на забие един тупаник в лицето на тая подлога на Б.Б заради това че споменава баща му.
Но както и да е- сеира си продължава,нападки-оправдания,оправдания-нападки. Едно и също,едно и също..... до бескрай!!!!
82.
анонимен -
Ех бивши другари и настоящи г-даХа ...
29.07.2008 14:13
29.07.2008 14:13
Ех бивши другари и настоящи г-даХа ха
цитираймлад си още и ти е простено, ама ...
има време, ще научиш много неща, от които няма да ти стане по-лесно да живееш ...
хахаха:)))
цитирайима време, ще научиш много неща, от които няма да ти стане по-лесно да живееш ...
хахаха:)))
84.
анонимен -
Da chara prava si!!!!
30.07.2008 08:19
30.07.2008 08:19
Все оше съм млад и наистина не съм се сблъсквал с много неща. Това че,така се изказах за Добрев младжи не значи че подкрепям партията му. Заявявал съм го много пъти- не съм симпатизант на никоя партия. А що се отнася за миналото по добре да не говоря защото тук може да се поспори!!!
Поздрави!!!
цитирайПоздрави!!!
Опитът и знанието могат да доведат до цинично мълчание или лицемерно поведение. Но могат да се използват и в помощ на други - ако я желаят. Тежестта на осъзнатата отговорност разделя хората.
цитирайИначе всеки е свободен да подкрепя каквото и когото поиска ...
цитирай
87.
анонимен -
Да разбрах, не ти се сърдя за коме...
30.07.2008 12:45
30.07.2008 12:45
Да разбрах, не ти се сърдя за коментара ти към мен,напротив !!! Но както и да е,нека да не правим дискусия кой какъв е и защо такъв е.
Днескашния шести вот на недоверие е ясен,няма да го гледам защото знам че правителството остава. Но се завормя нов интересен казус свързан отново с Кремиковци!!!
цитирайДнескашния шести вот на недоверие е ясен,няма да го гледам защото знам че правителството остава. Но се завормя нов интересен казус свързан отново с Кремиковци!!!
в Кремиковци?
цитирай
89.
анонимен -
Незна дали си слушала новините, в ...
30.07.2008 13:03
30.07.2008 13:03
Незнам дали си слушала новините, в края на емисията по БТВ го казаха, работниците са заплашили че ако правителството не вземе решение какво ще става с металокомбината,дали ще бъде обявен в несъстоятелност или не,те сами ще спрат дейноста на комбината исключвайки мощностите му с риск за сериозна авария
цитирайтам има непрекъсваеми процеси, които ако бъдат преустановени, ще е почти невъзможно рестартиране поради специфика на технологията
А риск от авария действително има!
цитирайА риск от авария действително има!
91.
анонимен -
chara
30.07.2008 13:16
30.07.2008 13:16
Да знам,това е просто заплаха, надявам се нищо от това което казват и заплашват да не стане. Вчера гръмна новината че Кремиковци трябва да фалира за да бъде купено то Живаго и да го спаси. Но по къв начин трябва да стане. Надявам се пранителството да мисли по въпроса!!!
Подробнсти ще има довечера за тази новина,казаха я в последния момент.
Дай Боже да се намери решение което да е подходящо и преимливо за всички страни в случая
цитирайПодробнсти ще има довечера за тази новина,казаха я в последния момент.
Дай Боже да се намери решение което да е подходящо и преимливо за всички страни в случая
92.
анонимен -
До гробаря
30.07.2008 13:49
30.07.2008 13:49
Чара извинявай,надявам се че няма да ме истриеш искам да кажа нещо на гробаря,обещавам не е някоя глупост. Молба е
Гробар имам една молба към теб,знам че ти обичаш справедливоста,моля те хвърли едно око на блога на berlin и тези около обкръжението му. Гаврата с други блогари не спира. Разбрах че и теб са нарочили!!! Спри ги и внимавай!!!
цитирайГробар имам една молба към теб,знам че ти обичаш справедливоста,моля те хвърли едно око на блога на berlin и тези около обкръжението му. Гаврата с други блогари не спира. Разбрах че и теб са нарочили!!! Спри ги и внимавай!!!
ама защо все анонимно, така някак ...
не разбирам:)
цитирайне разбирам:)
94.
анонимен -
Анонимен
30.07.2008 13:57
30.07.2008 13:57
Пак ли този?!?! ААААА това вече е наглост!!!!
Благодаря за сигнала!!!!
цитирайБлагодаря за сигнала!!!!
Няма такова краткосрочно решение. Казано в контекста на сегашния момент - няма такова решение. Ако говорим по принцип, то решение има, но за "Кремиковци" не може да се говори "по принцип".
цитирай
96.
анонимен -
За Кремиковци, всичко е обмислено и ...
31.07.2008 09:38
31.07.2008 09:38
За Кремиковци ,всичко е обмислено и отработено много по- рано.Ще стане така,както са решили хората ,които казват колко парички да се печатят.
Костадин
цитирайКостадин
97.
анонимен -
F S V
31.07.2008 14:17
31.07.2008 14:17
Така първо да се прадставя, казвам се Владо с гробаря може би ще се сети за мен,засичали сме се и на други места.
Засегнахте много интересна тема- за Кремиковци, и аз смятам като анонимен 97.
Каквото ще става да става,стига само народа да не тегли.
Тук ми харесва засягат се интересни теми,надявам се да има и тема свързана с правосъдната система,там аз дейно ще се включа защото съм юрист по образование.
цитирайЗасегнахте много интересна тема- за Кремиковци, и аз смятам като анонимен 97.
Каквото ще става да става,стига само народа да не тегли.
Тук ми харесва засягат се интересни теми,надявам се да има и тема свързана с правосъдната система,там аз дейно ще се включа защото съм юрист по образование.
ама то такава система
ПРАВОСЪДНА
има ли в България:)
може би наистина си заслужава да кажа някои неща по темата ... тези дни!
цитирайПРАВОСЪДНА
има ли в България:)
може би наистина си заслужава да кажа някои неща по темата ... тези дни!
99.
анонимен -
Владо
31.07.2008 22:10
31.07.2008 22:10
Радвам се пишеш отново,добре дошъл,на мен сега не ми е много за политика защото колиги блогари петнят името ми,но се радвам че се появи
Поздрави
цитирайПоздрави
Народът ще тегли каквото и да става, защото кой друг може да тегли.
цитирай
101.
анонимен -
До Владо- радвам се че засягаш те...
01.08.2008 14:49
01.08.2008 14:49
До Владо- радвам се че засягаш темата за съдебната система,там може доста да се говори!!
До Флайко- прав си- единствения който тегли е народа,никой друг,но става въпрос не за"народа" с мангизите,а истинския- беден народ,който си брои стотинките за един хляб!!
Поздрави и на двамата както и на chara
цитирайДо Флайко- прав си- единствения който тегли е народа,никой друг,но става въпрос не за"народа" с мангизите,а истинския- беден народ,който си брои стотинките за един хляб!!
Поздрави и на двамата както и на chara
102.
анонимен -
думи ,думи почти всички верни но не достатъчно
18.08.2008 18:51
18.08.2008 18:51
Флико и Чара различни сте , много верни сте , много актуални. Ей вие двата субекта що не се обедините и да развивате заедно някакви теми , ще се получават още по страхотни неща . Ех как се радвам че ви има .В момента ви възприемам като необходим фитил , който скоро трябва ясно да определи рамките в които иска да ни разпалзва.
цитирайДа, винаги е въпрос на граници.
цитирайТърсене