Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2013 22:34 - Това, което не успяха да направят троловете в блог.бг, го правят "проповедниците"
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 6428 Коментари: 19 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Наблюдаваме напоследък една много жалка картинка в блог.бг, а именно цунамито от разни "проповедници", които ни заливат с праведности, истини, светлина и пр. Не ги слагам последните в кавички, защото по принцип са си нормални понятия, стига да не ни удавят в последно време и да не можем направо дъх да си поемем от толкова "положителности".

Тук май се превърна блога на нещо като сцена на сайта "феноменално" и разни други разновидности за извънземни, илюминати, репатрили и т.н.

Когато започна тази офанзива преди време от една галатея, нео, универсални и др., приех го като някакъв екзотичен привкус в блога, въпреки че броя на прочитите на тези "четива" беше доста голям. На мен ми приличаше на една поредица "детско-юношеска фантастика" и не му обърнах голямо внимание. Ами има си явно хора, които още са си в детско-юношеска възраст и са им необходими подобни четива.

Обаче се оказва, че тези последователи са много напористи и продуктивни!
В последните дни бълват постове като за последно. Не знам дали чакаме нещо като Страшния съд или Армагедон, че толкова са активизирали, но това веч" не се трае!

Толкова ни заливат с доброта и положителности, че направо да му се придрайфа на човек!

Айде, свети прповедници, пощадете ни сега по празниците и вземете мирясайте с глупотевините си!

Писна ми на феса, калпака, борсалиното, шапката, бонето  и каквото друго се сетите...!

Не ми обяснявайте, моля, как ме залива злоба и съм много нещастна, каквито са обичайните ви лафове.

Много съм си добре и злоба не тая, затова ви казвам, че сте адски досадни и вече прекалихте с тъпотиите си.

И накрая - наистина сте по-гадни от троловете, защото се маскирате зад някаква си там привидна доброта, за да ни досаждате до безкрай с глупостите си!





Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hoho22hoho22 - ще им мине времето
21.12.2013 23:09
и на тях...
цитирай
2. alchemist - Ще те помислят за хейтърка, злоб...
21.12.2013 23:21
Ще те помислят за хейтърка, злобарка, отрицателен човек отклоняващ хората от "спасението" и т.н.
Който ти проповядва доброта и разни положителни глупости, да знаеш, че е вълк в овча кожа. В библията, корана и тем подобни, да не говорим за разните сектантски книги и писания мислени в днешно време силно се изкористяват. Да не кажа - извращават до неузнаваемост.
цитирай
3. tera - @1
21.12.2013 23:23
да, ще им мине, но защо пък да ги търпим дотогава?

цитирай
4. tera - @2
21.12.2013 23:25
За какво ще ме помислят си е техен проблем.
Каквото мисля съм го казала, интерпретациите после не ме вълнуват.
Тука е пълно с откачалки, но все пак трябва да има някаква граница, когато прекаляват.
цитирай
5. tit - палче, Тера, десето!:))
22.12.2013 00:37
струва ми се, че повечето нормални блогъри така ги завъртя живота, че нямат много време за "творчество"
но и да влезе човек - хваща се за главата!:))
този сайт е все по-далеч от и реалността, и от изкуството...
цитирай
6. joysii - Да, бе супер досада са тия. Светл...
22.12.2013 10:38
Да, бе супер досада са тия.
Светлината и добротата всеки човек носи в сърцето си и ги проявява когато той сам реши. В думите и проповедите на тукашните плямпала се вижда единствено поза и лицемерие. Нищо друго.
Те да се грижат за собствената си душа и поведение. Няма нужда да надуват главите на всички ни с дрън-дрън.
Поздрави,Тера.
цитирай
7. freeoldmen - Абсолютно точно определение!
22.12.2013 12:28
"наистина сте по-гадни от троловете, защото се маскирате зад някаква си там привидна доброта, за да ни досаждате до безкрай с глупостите си!"

И на мен троловете са ми по- симпатични, светлите са оперирани от чувство за хумор, което ги прави безкрайно скучни...
Ако са повече от един де...:-)))
цитирай
8. tera - Изтрих един анонимен коментар сигурно от някоя "светла" личност
22.12.2013 14:32
Всъщност не го прочетох внимателно, само го мернах по диагонал. Така че не се хабете да ми пишете анонимни коментари, които и без това съм забранила.

На останалите - лек ден! :)
цитирай
9. apostapostoloff - Блогбегето бавно, но сигурно се
22.12.2013 15:50
превзема от експерти по параНЕнормални явления.
цитирай
10. balar - в днешно време
22.12.2013 18:13
говорят ли ти за богове имат предвид пари:)
цитирай
11. vesever - За всеки има място под слънцето и ...
22.12.2013 21:34
За всеки има място под слънцето и мисля, че в собствения си блог човек може да пише това, което смята за добро. Никой не кара никого насила да чете. Всеки има право да изрази вижданията си, още повече, както казах, в собствената си "територия". Ако някой дойде в твоя блог да ти досажда, тогава е друго, тогава имаш право да го "отрежеш".
цитирай
12. tera - vesever,
22.12.2013 22:04
знам ти мнението от коментарите при добромир, как човек е много щастлив, когато е сам, че ти си си напълно самодостатъчна и че твоето мнение е уникално и винаги различно от нормалното, упс, общоприетото.
В случая ми досаждаш в моя блог, ако не се сещаш.


цитирай
13. vesever - Това тук няма нищо общо, темата е ...
22.12.2013 22:29
Това тук няма нищо общо, темата е съвсем друга, мнението ми е за това, че всеки има право да пише в блога си каквото намери за добре. Естествено, стига да няма обиди, нападки и грозно отношение, тогава наистина е лошо и не би трябвало да се случва. Но, хора всякакви, всеки изразява себе си както намери за добре.
Ок, извинявам се за досаждането, просто изказах мнение. Бъди здрава :)
цитирай
14. seasonofthewitch - Тера,
22.12.2013 23:01
tera написа:
знам ти мнението от коментарите при добромир, как човек е много щастлив, когато е сам, че ти си си напълно самодостатъчна и че твоето мнение е уникално и винаги различно от нормалното, упс, общоприетото.
В случая ми досаждаш в моя блог, ако не се сещаш.
браво,че си успяла да прочетеш нейни коментари.Аз не се справих с нито един докрай:)))))))


цитирай
15. alexs - Какво ти пречат дразнят твоята с...
22.12.2013 23:56
Какво ти пречат дразнят твоята снобска душа ли ? Не ги чети тогава.
Лека вечер!
цитирай
16. tera - @14
23.12.2013 10:27
ами този коменатар се оказа кратичък, та затуй. :)
цитирай
17. tera - @15
23.12.2013 10:29
Май не само моята душа е снобска, след като и доста други души се дразнят от очевадни простотии.
Твоето изказване е просто "контра", както обикновено.
Всъщност защо сам не последваш съвета си и като не ти харесва какво пиша - не ме чети тогава.

Същото важи и за останалите критикари. Аз също не съм ги накарала насила да влизат тук и да четат, за да си изпускат нервите. Най-нервните съм ги изтрила, за да не ми цапат тука.
Айде споко и весели празници! :)

цитирай
18. ghostrider1 - Пълни глупости
24.12.2013 00:23
Пълни глупости всеки е свободен да си пуска,каквото намери за добре,разбира се,че ще има и нови потребители,какво си мислите,че само вие ли ще сте първи?
Събра ли сте се една групичка жалки злобари и си мислите,че ще командвате блога,ама не сте познали.Лайте си колкото си искате само това можете нищо повече. "Кучетата лаят кервана си върви" :) :) :)
цитирай
19. tera - Какъв керван, бе баце, на малоумниците ли? :)
24.12.2013 21:44
Ти си лай, както и всички копирачи наоколо, набарали сайтове за извънземни и прочее измишльотини.
Помпате се един друг и постоянно се коментирате взаимно, защото никой нормален няма да ви влезе в лудата задружка. Все едно си се самозадоволявате, то какво ли друго ви остава...

Щом това ви прави щастливи, копирайте сайтовете за извънземни истории и ги пляскайте тука, голям прас! Тъпанари! Само ви бива да копирате, една собствена мисъл не могат да ви родят постните и зомбирани мозъци, закърнели от неупотреба!
:)))


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4654014
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930