Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2017 19:44 - ВЕЛИКИЯТ АЛХИМИК СЕ РАЗВИХРЯ. НОВИ ПОТРЕСАВАЩИ ОТКРИТИЯ
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 5073 Коментари: 11 Гласове:
-1

Последна промяна: 21.04.2017 19:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Сега, известно е, че на основа своя научен метод, наречен "логическа история", Великият Алхимик успя да докаже, че одрисите и мирмидонците са едно и също нещо. За българи става въпрос?!!! Нашият човек смело прекрачи Рубикона на "най-новата история" и посегна на....?!!! На историята на Америка. За САЩ става въпрос.

Накратко, Ванката Симеонов измисли....нов президент на Щатите. За президент става въпрос.
*********

Рокфелер!!!?? Това е положението!!!!

image



А после реве, че срещнал феномен!!! За критици и оценители става въпрос.


ПП  Ванката роди нов "хит". След мишената "бягащ елен", "президентът Рокфелер" е като един чист диамант на глупостта!!!!

ППП Ванка, президентът е Форд...Чу ли? Форд!



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - лелеей, русти, честито, и минус имаш, френд..
21.04.2017 20:50
но да се обзаложим/аз черпя,както казваше Гого..
„моята“ шматка е 3 нива над „твоята “..
Тя не знае Буда кой е, и р.Марица ,къде е..
да не говорим за Мистър Сенко и Планета Пайнер..
и при това не живее в Канада..
аре, познай Я...
а ..Президента е ..Харисън Форд, гепи.)))
цитирай
2. blackpredator - и ти к'во сега?
21.04.2017 20:53
поставяш под въпрос твърдението му?!
човекът има оценка от зам директор, академик
и още куп директори
цитирай
3. rustam - Ай, стига бе!
21.04.2017 21:04
katara написа:
но да се обзаложим/аз черпя,както казваше Гого..
„моята“ шматка е 3 нива над „твоята “..
Тя не знае Буда кой е, и р.Марица ,къде е..
да не говорим за Мистър Сенко и Планета Пайнер..
и при това не живее в Канада..
аре, познай Я...
а ..Президента е ..Харисън Форд, гепи.)))


Коя е таз?
цитирай
4. rustam - Блеки, много изперкал народ се навъди....
21.04.2017 21:07
blackpredator написа:
поставяш под въпрос твърдението му?!
човекът има оценка от зам директор, академик
и още куп директори


направо е страшно. Иначе, както ти си имаш гетю, аз си имам един Ванката!
цитирай
5. apostapostoloff - Най- готини са тези
22.04.2017 06:10
нашенски интелектуалци, които 5 пари не дават за пунктуацията. Тук- таме турят по някоя запетая за разкош, ама точки не поставят. Много е шик, нали? Много е джони, много е бийтълс.
цитирай
6. nalia - Обаче не е Харисън Форд, а ....Хенри Форд:))
22.04.2017 08:14
Да се знае!
цитирай
7. milady - Дa:)))) аз съм Юлия, а не..веселудка, да се помни...
22.04.2017 08:26
nalia написа:
Да се знае!


веселудка е „моята“ любима шматка..бел.авт.
цитирай
8. rustam - Естествено!
22.04.2017 09:00
Обаче не е Харисън Форд, а ....Хенри Форд:))
nalia написа:
Да се знае!


ако е Форд, то ще е или Харисън, или Хенри!
цитирай
9. rustam - Ааааааа, ясно!
22.04.2017 09:02
milady написа:
nalia написа:
Да се знае!


веселудка е „моята“ любима шматка..бел.авт.


Сетих се! Там имаше някаква история с кашони гранитогрес, Лични съобщения от Панагюрище и още нещо.
цитирай
10. rustam - Важно е мисълта да тече като поток!
22.04.2017 09:03
apostapostoloff написа:
нашенски интелектуалци, които 5 пари не дават за пунктуацията. Тук- таме турят по някоя запетая за разкош, ама точки не поставят. Много е шик, нали? Много е джони, много е бийтълс.

и да се лее! За глупостта става въпрос!
цитирай
11. rustam - Симеонов,
22.04.2017 09:08
leonleonovpom2 написа:
Да, Форд е!
Сбъркал съм в бълрзината Но това не променя фактологията
С твое разрешение ще поправя, имаш ли нещо против?!
И престани с глупостта " велик алхимик"! Обяснил съм и то няколко пъти, защо е глупост Това ли е върхът на творчеството ти!?

За одрисите не съм коментирал какви са, но дори и да съм коментирал, ти какво мнение имаш за тях ?
Да не е е от рода ,- Не знам, но не е това?!
Хайде да коментираме нормално, без обиди
Как ти се струват имена от рода на Подарк/ Приам/, Милий, Хромий, Брезеида, ,Еней, към кой език са най - близкостоящи? Ами на фригийския цар Гордий!?
Съвпадения?! Може, но не са ли прекалено много
Ако искаш и търсиш нормален диалог, нямам нищо против Не съм безгрешен, ето ,признавам си, не съм бог
Не съм поклонник на обидите и омаскаряването, пазя достойнството на опонента Не се бъркам в семейство, това е връх на пошлостта, така ,че ако спазваш бон тон, няма проблеми, дори и да си ми пълен опонент
До истината се стига със спор!
Лъжата не ми е оръжие, за сведение
Защото ако беше, на съвестта ми щяха да тежат отнети животи В замяна имам благодарствени писма Това е най- голямото възнаграждение за труда ми и за безсънните нощи
Че някой се подиграл с това, приемам го като проява на лош вкус
Както и да се ровя в чужди писания
Ако видиш някога цитат в мой постинг, не само от твой, разрешавам ти , да ме заплюеш


дрънкаш празни приказки и лъжи. Ти въобще не си толерантен и блогороден човек, а самовлюбен пуяк, за когото е важно винаги да е най! последният, който си "изпати", беше блогърът kalabak. Човекът възпитано и културно ти обясняваше глупостите, които си позволяваш да пишеш, а ти какво направи? Изтри му коментарите и му заяви, че нямало повече да го пуЩаш при теб.

ПП Предупреждавам те, че те почвам да те дялкам! И научи я таз дума бе - пускам. Спри да се изпуЩаш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3808848
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив