Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
28.08.2016 00:45 - Христо Стоичков наби журналисти. Пак!
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 4729 Коментари: 12 Гласове:
11

Последна промяна: 28.08.2016 00:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image Как Христо Стоичков наби отново журналисти, потвърждавайки мнението на много хора, че е неповторима селска пръчка. Как в бедната ни страна такива хора са по върховете, вместо всеки да бяга от тях като от прокажени. За моралът на обществото ни и т.н. мои разсъждения...

Прочети нататък >



Гласувай:
11



1. anonymous1212 - Сватбата става в РИУ до "ез...
28.08.2016 01:24
Сватбата става в РИУ до "езерото" край Правец.

Стоичков взима пример от приятеля си и знае, че тук побойниците не се осъждат!

http://www.bg-voice/articles/view/sudut_valyo_zlatev_e_napulno_nevinen/6065/

Нека да повторим една стара истина
" БЕЗНАКАЗАНОСТТА ВОДИ ДО РЕЦИДИВ!
цитирай
2. getmans1 - Мамкаму, прав си таланта си е т...
28.08.2016 01:34
Мамкаму, прав си
таланта си е талант, простащината си е простащина ... ами ако простака е предупредил да не му снимат простащитините!?

Само питам, заради жълтаците от които ни е писнало не заради клюките а заради внушенията.

Личното ми мнение е, че Стоичков за мен е грешник за това което правят с ЦСКА.
цитирай
3. yoan2015 - Не виждам какво те учудва, ако този ...
28.08.2016 15:45
Не виждам какво те учудва, ако този интелектуалец можеше да вирее в друга държава, въобще нямаше да е тука, но навън тези номерца не минават, нищо чудно и някой от тукашните да те упрекне, че се опитваш да го обезличиш, има и такива блогови авторитети.
цитирай
4. vencivaleri1951 - Първите седем години са за цял живот
28.08.2016 16:11
Това което ти ,а и много други не могат да схванат е че ако Ицо бе с друг характер едва ли щеше някой да знае за него.
И не е вярно че не си е платил от характера . Изрита съдия и не игра ъ
6 месеца. Понесе се с Ван Гал , напусна Барселона. Понесе се с Б Михайлов, плати си и за това- В Мексико има място за него, но тук не.
Агресивен, първичен,невъзпитен ,но обикновено прав да се възмути.
Той не получи максимума за ритника защото на разбора се вижда че съдията тенденциозно реже Барса. Ван Гал който и гранд да хване го разсипва,а за Михайлов всичко е ясно- копаем дъното.
-Да снимаш Стоичков в личен момент е все едно да размахаш червено на бик. Правил го е и тук и в чужбина. Кой журналист не знае това и не знае за суеверията му?
Не го оправдавам, но и на мен ми е идвало да завра микрофона в някое от отверстията на много журналисти които злоупотребяват с професията си и буквално изтезават хората в различни ситуации- след смърт, присъда....
Не си прав че само у нас е така. В цял свят папараците ядът бой - при това и от високо образовани представители на интелектуалния или артистичния свят.
Във футболния свят Ицо е "блед юноша " в тези си изпълнения пред покойния Бест, пред Кантона, Марадона, пред Руни дори
Ние с теб не знаем какво е непрекъснато да те щракат, но мисля си ,че всеки има нужда от лично пространство.
Аз бих озаглавил материала така.
Агресивен баща заедно с нахални папараци опропасти сватбата на дъщеря си.
цитирай
5. анонимен - Бях се заклела
28.08.2016 20:37
да не пиша в това пространство, но в случая не мога да остана безучастна.
Подминавам личността Стоичков и никак не съм фен на поведението му. И футболът е последното нещо, което ме интересува.
Предполагам обаче, че ти също си баща. Както и аз съм майка. И ако някакъв навлек ми се натресе да снима празника на детето ми, след като съм уведомила, че това е частно парти, лично аз ще го удуша. Защото държавата не ти защитава правото на лично пространство по никакъв начин.
Ти също си журналист. Кажи ми, свършиха ли сериозните проблеми в държавата, че някой опира дори не до самата звезда, а до дъщерята на тази звезда?
цитирай
6. анонимен - Юри,
28.08.2016 21:33
сериозно помисли и ако можеш, абстрахирай се от личността на Стоичков, как ти би реагирал в подобен случай.
Защото има момент, в който личността няма значение. Детето ти обаче винаги има, независимо дали с теб пълнят страниците.
цитирай
7. rosiela - Браво, че сте описали
28.08.2016 22:31
реалния образ на "Доктор простако - побойник кауза". И титла му дадоха на този примитив пълен.
цитирай
8. yoan2015 - Има си регламент, след като партито ...
28.08.2016 22:34
Има си регламент, след като партито е частно има екип или персонал които се грижат за сигурността на поканените, маркира се определен периметър и т. н. Ако има нарушители се задържат и се предават на съответните органи. Саморазправи не може да има, затова са законите.
Ако нещо не е ясно бай Венци ще обясни по - подробно.
цитирай
9. анонимен - реалния образ на "Доктор п...
28.08.2016 22:36
rosiela написа:
реалния образ на "Доктор простако - побойник кауза". И титла му дадоха на този примитив пълен.

Нека правим разликата - титлата не му е дадена от България.
Лично за мен Стоичков е един добър ритнитопковец, другото е отделен въпрос. И аз не харесвам публичните му изяви.
Но ако някой ми каже, че няма право да си защити детето по време на най-хубавия му празник, тогава просто ще отговоря, че сме загубили и най-човешката черта в себе си.
цитирай
10. wasp - "журналистите "
28.08.2016 22:51
много добре са знаели какво ще стане и според мен умишлено са провокирали първосигналния "доктор", търсейки ефтина сензация...трябва да се преживява.
цитирай
11. анонимен - И още нещо, Юрий,
28.08.2016 23:12
много те уважавам, но в случая директно ти казвам, че не си обективен.
Защото поста ти защитава само едната страна.
цитирай
12. podvodni - Когато бяхме малки (трябва да е било ...
28.08.2016 23:20
Когато бяхме малки (трябва да е било около неолита), в детската градина играехме на една интересна игра - Развален телефон. В днешно време тази игра може спокойно да се назове разавалена медия.
От няколко дни чета за случката между Стоичков и ............. шофьора на журналиста.
Ами да, битият е най-обикновен шофьор, а фотографина (да го наречем журналист) се е разминал само със словестна закана - Ще ти вгорча живота- и то според неговите показания.
Момичета, вземете си оправете телефоните, пък и е добре да се чете внимателно текста под провокативно заглавие !
А и мисленето не е никак болезнен процес, уверявам ви !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9470403
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол