Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
20.08.2015 20:45 - В грозния кафез на политиката
Автор: chara Категория: Политика   
Прочетен: 15218 Коментари: 38 Гласове:
53


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     "Мило дете, върни "наградата", изригна в социалните мрежи Александър Йорданов, бивш син депутат, бивш посланик на България в Полша и Прибалтика и Македония. Поводът е спечеленото от Крисия второ място в конкурса "Нова вълна", проведен в Крим.

      И защо детето да връща наградата?

    Понеже видите ли Крим бил "окупирана от руските агресори територия", според Йорданов. Понеже, пак според него, да пееш пред "окупатори" е "недостойно, антихуманно". И най-накрая, защото тази награда "не й е нужна". Всичкото това заявено от "висотата" на самопровъзгласена менторска непогрешимост, разпознаваща света единствено като черно-бял. Като наши и ваши. Като добри и лоши. НАТО и ЕС - добрите, Русия - лошите, а от тях Путин най-лош, разбира се. Пък САЩ и Барак Обама целите в бяло, например.

       Някои хора неистово страдат, когато са извън властта и светлината на прожекторите. И много, ама много им личи.

     Г-н Йорданов макар и възпитаник на педагогически институт, загърби основни правила в педагогиката - да подкрепяме децата, да ги поощряваме и окуражаваме в онова, което правят. За таланта няма граници и предел. Пред него можем само да сведем глава и да му се радваме, не да го вкарваме насила в грозния кафез на политиката или да го пренасяме в жертва на прозрачни щения за пиар и реклама на собствената си значимост.

      Крисия не бива да връща нищо. Наградата е за таланта й на изпълнител. Всеки творец се "зарежда" с любовта на публиката и с наградите - признания за дарбата си. Не с политика и не от менторския тон на пишман политици.

Светла Василева


duma.bg



Гласувай:
56



1. theeconomist - Явно дебелият мазник Ал е и
20.08.2015 21:08
педофил / съжалявам за констатацията, но това е най мекото което мога да кажа за него, започващо с "п" /
цитирай
2. apostapostoloff - Всички награди на Крисия са
20.08.2015 21:14
безполезни. Само Н. В. Пазарът определя кое е стойностно и кое не. Когато Крисия започне да продава плочи на световния пазар, ще се разбере колко пари чини.
цитирай
3. kvg55 - Правилно. Заради "реклама на ...
20.08.2015 21:16
Правилно. Заради "реклама на собствената си значимост"
Йорданов иска да отнеме радостта на детето от заслужено
спечелената награда. Пълен мизерник.
цитирай
4. chara - Апостол, добре, че не всичко се е определяло от пазара, човече!
20.08.2015 21:29
Днес нямаше да имаме Сиксинската капела, изрисувана от Микеланджело, нито картините на Ван Гог, Клод Моне, Пол Сезан.

И т.н.
цитирай
5. aboychev - НА ВИЕ ПОЗНАВАТЕ
20.08.2015 22:15
Микеланджело, Ван Гог, Клод Моне, Пол Сезан.
ИМЕННО ОТ И ПОРАДИ ПАЗАРА
цитирай
6. leonleonovpom2 - Поздрави Светла, чудесно заглавие!
20.08.2015 22:20
Точно така е, кафезът на политиката е тесен за таланта!
Ал. Йорданов има отработен убедителен тон и покрай него и казаното изглежда убедително
Дали е прав ,че Русия е агресор?
Крим е руски от векове
Хрушчов прави административна реформа и прехвърля Крим в Украйна Това в СССР е символично, не е свързано с реални държавни граници
Грешката е,че тези граници са възприети при реалното отделяне на републиките
Но референдумът , а и историята показват, че няма агресия, само възстановяване на статуквото!
цитирай
7. aboychev - КРИМ МНОГО ПОВЕЧЕ
20.08.2015 22:29
ВЕКОВЕ Е БИЛ БЪЛГАРСКИ
КАКТО И ИЗТОЧНА УКРАЙНА И ЗАПОРОЖИЕТО
ТАКА ЧЕ ЗА ДА НЯМА АГРЕСИЯ
И ПРОДЪЛЖИ ПУТИНСКОТО СЪТРУДНИЧЕСТВО С БЪЛГАРИЯ
РУСИЯ ТРЯБВА ДА НАПУСНЕ КРИМ
ДА СЕ ОТКАЖЕ ОТ ПРЕТЕНЦИИ ЗА НЯКАКВА НОВОРУСИЯ В
ЗЕМЯТА НА СТАРОБЪЛГАРИЯ
И ДА ПРЕДОСТАВИ ЗАПОРОЖИЕТО
ЗА ДА СЕ ВЪЗСТАНОВИ СТАТУКВОТА НА
СТАРА ВЕЛИКА БЪЛГАРИЯ
В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ РУСИЯ Е И ИСТОРИЧЕСКИ АГРЕСОР
цитирай
8. chara - Г-н Бойчев, преди познаването има създаване, творчески акт. Ако го няма, няма и
20.08.2015 22:32
какво да познаваме. Та онова, което е създадено някога е станало без наличие на пазар. Това имах предвид.
цитирай
9. chavdar01 - ПО ДОБРЕ АЛ.ЙОРДАНОВ ДА ВЗЕМЕ ДА СИ ПЛАТИ ДДС-ТО ЗА КАРТОФИТЕ КОИТО ВКАРВАШЕ ОТ ПОЛША!
21.08.2015 01:17
БЕЗ НИКАКВИ ДАНАЦИ И СЪСИПА БЪЛГАРСКИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ НА КАРТОФИ С ТАКА ОБРАЗУВАНИТЕ НИСКИ ЦЕНИ,ВМЕСТО ДА РАЗДАВА "СЪВЕТИ ЗА ДОМАКИНЯТА"!
АКО СЕ ПРОВЕРЯТ ДОКУМЕНТИТЕ МУ ЩЕ СЕ ВИДИ ЧЕ Е ВКАРВАЛ КАРТОФИ ОТ ПОЛША НА ЦЕНИ ПО 7 СТОТИНКИ ЗА КИЛОГРАМ?!!!
МАЗЕН ДОЛЕН ПЕСТЪПНИК!!!
цитирай
10. jelezov - Ще засегна два проблема. Първият се ...
21.08.2015 02:34
Ще засегна два проблема.
Първият се отнася до персоната Александър Йорданов. Когато след време историците ще изследват сегашния етап от развитието на България, между многото съществени определения, които ще му дадат, ще бъде и определението „победа на агресивната посредственост”. На Сашко може и да му провърви. Има, макар и малка, вероятност да остане в Историята като персонификация на агресивната посредственост. Не му завиждам!
Вторият третира проблема „анексия на Крим”. На любопитните и можещи да ползват руски език препоръчвам да прочетат в портала „АКАДЕМИЯ ТРИНИТАРИЗМА” статията КТО НА САМОМ ДЕЛЕ АНЕКСИРОВАЛ КРыМ
Кирилл Воронков
27. 07. 2015 http://www/rus/doc/0012/001d/00123896
Там с факти и документи се доказва, че не Русия, а Украйна е анексирала Крим и то няколкократно. Обяснимо и простимо е те да са неизвестни за широката публика. Но, ако „дипломат от кариерата” като г-н Йорданов не ги познава, меко казано, е смешно и срамно. А ако ги знае и смята, че РФ е анексирала Крим, това ще е абсолютно доказателство или за интелектуална недостатъчност, или за нравствена нечистоплътност, или и за двете заедно.
цитирай
11. kbalenciaga - Доказали ли ви, че българите сте Роби? Доказа ви!
21.08.2015 08:38

Ето Александър Йорданов за пореден път доказа, че българите сте роби.
За разлика от Османското владичество, където българите са се противопоставяли, чрез хайдути, четници и т.н на такива като него.
А тук какво се вижда.
Боли ли ви от това, което е направил срещу вас с този акт Александър Йорданов?
Боли ви.
Значи той е Насилник!
Освен това включвайки и това с Крисия, вече се Гаври с вас!
Въпроса е защо си позволява това?
Логично, защото Вие сте роби, и той е наясно, че няма да последва никаква реакция, от ваша страна, за тези му действия.
Да сте чули някой политик, през целия преход, да е отнесъл поне един шамар, за всичките подобни насилия и Гаври, които са правили през последните 26г.???
Не?
Еми ето 100% доказателство, че Вие сте Роби!
Ама сте писали и тук и на други места, платените дезинформатори и те писали теми, възмущения, и тук и на други места.
Е и?!
Това ваше писане, прави ли ви по малко Роби?
цитирай
12. alibaba2 - Тебе преди
21.08.2015 09:05
време те нарекоха стожер на тъмните сили.
Меко е, да знайш дописничке на Дума-та!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Опасен спор се разпалва!
21.08.2015 09:27
Александър Йорданов беше демократ, нали така
Какво значи демокрация?
Власт на народа Ами и при социализма имаше власт на народа
Друг е въпросът ,че реално никъде я няма, особено пък сега Ако е мутрокрация- точно е!

Да, по стечение на обстоятелствата и"дипломат", Ал . Йорданов трябва да е наясно как Крим е станал Украински И каква държава е Украйна
Но основната му работа е манипулатор на наивни и добри хора
Това е печеливши И за него
За сведение, бил съм симпатизант само- на СДС Което предадоха такива като него
цитирай
14. chara - Аз не знам що за самочувствие трябва да има човек, че да заяви претенция
21.08.2015 09:43
да определя живота на другите.

Как може да си помисли, че дори и да каже публично: "тази награда не й е нужна".

Хайде бе! Той ли я спечели?
Той родител/настойник ли е на това дете,
за да решава кое за него е нужно и кое не.
Едно време Държавата/Партията лимитираше всичко.
Сега уж било демокрация.
Да, ама в много глави още дрънчи член Първи, нищо, че се самопровъзгласиха за демократи.
цитирай
15. aboychev - РАЗБРАХ
21.08.2015 10:17
УКРАЙНА Е АНЕКСИРАЛА СРИМ НЯКОРКО ПЪТИ
А РУСИЯ САМО ДВА
САМО НИЕ НЕ СМЕ ГО АНЕКСИРАЛИ
И ОСМАНСКАТА ИМПЕРИЯ
ДА ЖИВЕЕ ПОСЛЕДНИЯТ АНЕКСИСТ
УРА ЗА ПУТИН ОТ ПУТИНЯЦИТЕ
цитирай
16. injir - Никой не се е оплакал от окупацията в ...
21.08.2015 10:47
Никой не се е оплакал от окупацията в Крим. И никой даже не бяга.
цитирай
17. kbalenciaga - chara, тук не става на въпрос за самочувствие
21.08.2015 11:46
А за тотално чувство на БЕЗНАКАЗАНОСТ!
Каквото и да направят с българския народ политиците, каквито и да е Ограбвания, Измами, Гаври.
НЯМА НИКАКВИ ПОСЛЕДСТВИЯ ЗА ТЯХ!
Това е положението.

И естествено ще продължават по същия начин.
До като българите не започнат да се самозащитават от такива Насилници като въпросния Александър Йорданов.

За сега търпят...
цитирай
18. aboychev - АМИ ТО КЪДЕ ДА БЯГА
21.08.2015 12:01
В МОРЕТО
ИЛИ В СИБИР
ТАВРИЙСКИТЕ БЪЛГАРИ БЯГАХА КЪМ БЪЛГАРИЯ
И ГИ ИЗДАВЯХА, ИЗБИВАХА И ИЗСЕЛВАХА В СИБИР
ОСВОБОДИТЕЛИТЕ НА СТАЛИН
СТАЛИН КУМИРЪТ НА ПУТИН
МАСОВИЯТ УБИЕЦ НА ДЕЦА ОТ БЕСЛАН
И ВЪЗРАСТНИ И НА ДРУГИ МЕСТА
НЕКА ДА МУ ПОПЕЕ ДЕТЕТО
БЕЛКИМ ГО УМИЛОСТИВИ
СЕРВИЛНИТЕ БУКЛУЦИ ТАКА ПОСТЪПВАТ
ДЕЦАТА ОТПРЕД
МАЙКИТЕ ЗАД ТЯХ
А ЗАД ГЪРБЪТ ИМ "МЪЖЕТЕ"
РАБОЛЕПНИЦИ РУСОЛИЗЦИ
цитирай
19. oia - Що за безумие трябва да притежава ...
21.08.2015 12:22
Що за безумие трябва да притежава този, който си е позволил да иска от едно дете да си изхвърли радостта. Такива като него по- добре да не се появяват в пространството. Много ми се иска да обясни с негови думи, що е демокрация?
За справедливост няма да питам, защото там яко ще зацикли. Ами я негово внуче да получи награда, и такива като него, да го накарат да я върне. И този ни е представял, като дипломат и е защитавал интересите на държавата?
цитирай
20. aboychev - ВСИЧКИ ТРЯБВА ДА СМЕ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО РАДОСТНИ
21.08.2015 12:34
ПУТИН Е ДАЛ ВТОРО МЯСТО НА КРИСИЯ
А НЕ Е ПОСТЪПИЛ КАКТО С БЪЛГАРСКИТЕ ХРАНИ
МОЖЕЛ Е ПРОСТО
ДА МИНЕ С БУЛДОЗЕР ОТГОРЕ Й.
ТОВА ВЕЧЕ Е ДОСТАТЪЧНО ДОКАЗАТЕЛСТВО
ЧЕ ТОЙ Е ХУМАНИСТ
А НИЕ Е СЛЕДВА ДА ИЗГРАДИМ
ЮЖЕН ПОТОК В ЗНАК НА БЛАГОДАРНОСТ
ДА ЖИВЕЕЯТ
ПОЛИТИЦИТЕ
СЛАВИ ТРИФОНОВ
БОЙКО БОРИСОВ
И ВСИЧКИ ОТ СИСТЕМНИТЕ ПАРТИИ
"СМЪРТ" НА ПРЕЗИДЕНТА
РОСЕН ПЛЕВНЕЛИЕВ И ДЕТЕТО МУ
КОЛКО ЧАРОВНО
ОТ ЧАРА И "ДУМА"ТА
цитирай
21. martito - Подкрепям думите ти! Поздрав!
21.08.2015 13:11
Подкрепям думите ти!
Поздрав!
цитирай
22. kbalenciaga - Обаче се замислих и за нещо друго
21.08.2015 13:11
За Голям сценарий.
Крисия е намерена и лансирана от Слави Трифонов.
Участвала е доста и в неговото предаване.
А в последно време се шуми, как Слави Трифонов иска да влезе в политиката.
Така, нищо чудно това изказване на Александър Йорданов да не е спонтанно(политик от такъв ранг едва ли би направил това по емоционални подбуди), а да е платено, и той да участва в Големия сценарий.
Сценарий, според който сега следва Слави Трифонов(като закрилник на Крисия) да направи едно предаване. В което да седнат с неговите сценаристи, и да коментират тази постъпка на Александър Йорданов.
Да кажат там, колко той и такива като него са лоши, и подобни.
След което Слави Трифонов да се покаже колко е възмутен, и да пита сценаристите какво трябва да се направи.
А те да му кажат, да ги поведе.
И така той ще се направи на Рицаря на белия кон, който ще поведе българите, борейки се срещу неправдите и Злото, като влезе в политиката.
Вероятно като кандидат за Президент.

Как мислите, възможен ли е този сценарий?
цитирай
23. alibaba2 - Светло
21.08.2015 13:23
барем ти вдене циментирания мозАк чи не детИту е виновно а такива като теб!
цитирай
24. milady - такъв грозен трол ,като теб не се среща често ..Импотентна подлога...
21.08.2015 13:45
alibaba2 написа:
барем ти вдене циментирания мозАк чи не детИту е виновно а такива като теб!



пс. поздрави ,Светла , имаш право , и мнението ти го намирам
за професионално и...човешко.
цитирай
25. alibaba2 - барем ти вдене циментирания мозАк ...
21.08.2015 14:13
milady написа:
alibaba2 написа:
барем ти вдене циментирания мозАк чи не детИту е виновно а такива като теб!



пс. поздрави ,Светла , имаш право , и мнението ти го намирам
за професионално и...човешко.

Пфу Светла защитата на тази е още едно падение за теб но то не ти е от вчера душко!
цитирай
26. germantiger - ;)
21.08.2015 14:46
Разбира се, че НЕ става дума за наградата и детето, а при почти всеки писал (смея дори да съм убеден) иде реч за "сблъсъка" Изток - Запад. Много българи, прости българи разбират под изток, само Русия, а "под" запад всичко, което желаят да е под "русията им"...

Прости българи НЕ наричам чара или авторката на постинга, както и част от коментиралите тук.

И все пак - всеки повод за храчка по запада се ползва в блог.бг, всеки повод за храчка по изтока също (но в по-малка степен, защото масата българи са русолюбци).

НЕ ИДЕ РЕЧ ЗА КРИСИЯ И ЗА НАГРАДАТА - иде реч руското да е по-, а както беше писал един блогър - за русофилите българите са човеци от руски подвид, някаква "разновидност" на руснаци.

...

Лично аз съм ЗА детето да НЕ връща наградата, както и никоя друга, която получи, а хората които уреждат неговите участия да се замислят какво - къде, зщаото подозирам участието там е било замислено и премислено именно за да провокира.

Що иде реч до крим - ДЕСЕТКИ ВЕКОВЕ ТАМ Е НЯМАЛО НИТО РУСНАК, НИТО УКРАИНЕЦ, имало е елин, скит, гот, българин, татар, турчин и едва последните 3 века "славян' - факт!

КАТО НЕ ЗНАЕТЕ НЕЩО - ПИТАЙТЕ - НЕ Е СРАМНО
(това към незнаещите, не към знаещите... саакън, българите знаят всичко)
цитирай
27. kbalenciaga - Другото, което се наблюдава
21.08.2015 18:04

Което е фрапиращо, и което е толкова видно.
Как изведнъж днес Рязко се активираха платените дезинформатори!
Окупираха тотално Първа страница, и с теми, и с постове.
Говоря разбира се за платените дезинформатори, които тук играят едните Путинофили, другите Западнофили!
Или по скоро са Русиомрази и Западномрази.
И как в Цирка на Олигархията в стил "Разделяй и владей", се опитват да въвлекат хората по оста русофили срещу западнофили.
Просто е абсурдно, как може да им връзват на всичко това!
цитирай
28. apostapostoloff - ДНЕС ВСИЧКО
21.08.2015 18:31
се определя ЕДИНСТВЕНО И САМО от Н. В. Пазара! А не от субективните мнения на разни червени полуинтелигенти. И Ван Гог, и Моне, и Сезан са оценени от пазара на XX век, т. е. от съвремнния пазар. И то след смъртта им. А субективните мнения на техните съвременници са ги заклеймявали, унизявали и осмивали и пренебрегвали.

Та така стоят нещата и с Крисия. Някои глуповати жирналисти я хвалят, защото не разбират нищо от музика, от музикален бизнес. Не си дават сметка за това, че съвсем съзнателно се лишава едно дете от детството му- най- хубавия период от човешкия живот. Това детенце се подлага на неимоверни лишения и мъки, на чудовищен стрес в името на... На един хазартен опит. Ще стане ли нещо от нея, няма ли да стане?

Строго погледнато, всички музикални начинания са всъщност хазартни начинания. Аз знам какво говоря, защото от десетилетия се занимавам с музика и като малък бях тормозен по подобен начин.

Няма нищо да излезе от тази работа, защото България няма поп музика поради липсата на композитори. Изпълнители дал Господ, но песньовката на Маестрото е примитивна, елементарна и кичозна. Като цялата българска поп музика. Ако се издаде на плоча ще се продадат само няколко бройки. И то най- вече у нас. И то най- вече от роднини, приятели и блзики.
цитирай
29. planinitenabulgaria - Я тоже работаю тролом Путина, дерзайте молодка!
21.08.2015 21:25
По начина на написване на статията преценявам, че Вие в момента на писането сте била разгонена. Никй мъж няма да предложи на жена, която пише за политика и като специалист по женска психика на жените в променливата възраст Ви казвам, че грешите. При това стечение на физилогиата на жената има други начини, които помагат веднага. Най-бързото е 10 капки бром с половин литър черна бира.
цитирай
30. chavdar01 - ПАРТИИТЕ НЯМАЛО ДА ИМАТ ТРОЛОВЕ?!
22.08.2015 01:51
ДА АМА НЕ!!!
ТУКА СЕ Е НАПЪЛНИЛО С ТРОЛОВЕ-ИЗМЕКЯРИ!
-Я БЪРЗО БЕГАЙТЕ В КЛУБА НА ГЕРБ,ЧЕ ВЕЧЕ РАЗДАВАТ ЗАПЛАТИТЕ!!!
ПО 30 СРЕБЪРНИКА НА ВСЕКИ!!!
цитирай
31. jelezov - apostapostoloff (29) отново ни ...
22.08.2015 11:38
apostapostoloff (29) отново ни доставя не пазарно удоволствие от запознаването с неговите "гениални" пазарни прозрения.
"ДНЕС ВСИЧКО се определя ЕДИНСТВЕНО И САМО от Н. В. Пазара! А не от субективните мнения на разни червени полуинтелигенти."
Цитираното съждение съдържа истина, която се превръща в ПОЛУистина от абсолютизацията (ВСИЧКО, ЕДИНСТВЕНО И САМО), авторът на която, в най-добрия случай, може да се определи като ПОЛУинтелигент. За мен въпросният господин не е полуинтелигент, а е парексаланс ПСЕВДОинтелигент. Основание за това нежно определение е терминът "червени". Интелектът на хората, които го употребяват в подобни случаи, не е много различен от интелекта на испанските бикове, участници в коридата.
В абзаца, започващ с "Та така стоят нещата и с Крисия.", също има истина, но тя се превръща в ПОЛУистина от неспособността на автора да възприема и осмисля нещата в тяхната противоречивост. Без случаи като този с Крисия, човечеството ще се превърне в огромна сива тълпа от апастоловски подобия.
цитирай
32. aboychev - ТЪКМО
22.08.2015 12:24
ЩЕ ИЗПЪКВАТ ЗЕЛЕНИТЕ ВИ ЧОРАПИ
И КАМУФЛАЖНИ ОБЛЕКЛА
цитирай
33. jelezov - В отговор на aboychev от гр. Ямбол.
22.08.2015 20:14
Обичам Ямбол. През есента на 1962 г. пристигнах в града като старши лейтенант, облечен в бяла габардинена униформа на морски офицер. Заповедта на министъра на отбраната на НРБ предвиждаше да стана командир на взвод за управление на 5-а 122-милиметрова гаубична батарея на 20 ап (артилерийски полк). Докато се разхождах по улиците на града в морска униформа (около 2-3 месеца) се появиха разни слухове. Според един от тях, Варшавският договор планирал създаването на военна флотилия на р. Тунджа. След една година бях преназначен в новосъздадената Ракетна бригада, дислоцирана на летището между града и с. Кабиле. Многократно се влюбвах в изключително красивите ямболки, но, за съжаление, не успях да стана ямболски зет. Пиша всичко това, за да заинтригувам някой ямболец, който лично познава aboychev (Бойчев), да напише коментар тук или в моя блог, в който да ни осведоми, що за чудо е този архитект, който, освен всичко друго, няма и елементарни познания върху правописа и пунктуацията на литературния български език.
цитирай
34. aboychev - ЯМБОЛКИ СА НЕ САМО КРАСИВИ
22.08.2015 20:44
НО И УМНИ
ОЧЕВИДНО
БЯЛАТА ТИ УНИФОРМА
НЕ Е МОГЛА ДА ПРИКРИЕ НАЛИЧИЕТО
ЕДИНСТВЕНО И САМО
НА ЕЛЕМЕНТАРНИ ПОЗНАНИЯ
ПРАВОПИСА, ПУНКТУАЦИЯТА И МАШИНОПИСНИТЕ ГРЕШКИ
ОСТАВЯМ НА ТАКИВА КАТО ТЕБ
ДА ИМ РАЗДВИЖВАТ (без)МОЗЪЧНИТЕ ГЪНКИ
ЯВНО ПЛАНОВЕТЕ НА ВАРШАВСКИЯ ДОГОВОР СА СЕ
СЪСТАВЯЛИ НА БАЗАТА
НА ФЛОТИЛИЯ ОТ СкЛАВИЯНСКИ ЕДНОДРЪВКИ
ПРАВИЛНО СА ВИ ПРЕНАСОЧИЛИ В ГОРАТА НА ОРМАНА
ВИЕ ОТ КАБИЛЕ
КАГАТО ПО ВРЕМЕ НА УЧЕНИЕ
УЛУЧВАХТЕ С РУСКИТЕ РАКЕТИ
ЧЕРНО МОРЕ
ОТЧИТАХТЕ УСПЕШЕН ПУСК,
ОТЛИЧЕН В СТРЕЛКОВАТА ПОДГОТОВКА
И СИ ВЪОБРАЗЯВАХТЕ,
ЧЕ СТЕ ГОЛЕМИ СТРЕЛЦИ.
НО РАКЕТИТЕ ВИ ГИ НАРЯЗАХА.
ИМАШЕ ОПАСНОСТ
ЦЕЛЕЙКИ СЕ В ИСТАНБУЛ
ДА НЕ УСПЕЕТЕ ДА УЛУЧИТЕ ТУРЦИЯ
ТЪЙ ЧЕ НАПЪВАЙТЕ СЕ В ДИАЛЕКТИЧЕСКИЯ МАТЕРИАЛИЗЪМ И "ПРАВОСкЛАВЕН" АТЕИЗЪМ.
ЯМБОЛЛИИ, КОИТО ТРЯБВА ДА МЕ ПОЗНАВАТ
МЕ ПОЗНАВАТ
А ГАСТРОЛИРАЩИТЕ ФАТМАЦИ НЕ СА ОБЕКТ,
НИТО НА ИСТОРИЯТА, НИТО НА БЪДЕЩЕТО
цитирай
35. jelezov - Току що получих Лично съобщение от ...
23.08.2015 00:49
Току що получих Лично съобщение от ямболски колега, който ме уведомява, че в Ямбол няма архитект с такова име. Предполага, че aboychev е никнейм на ТРОЛ и то от класа на тъпите.
цитирай
36. aboychev - ТЪПАНАРИТЕ
23.08.2015 04:36
КОЛЕГИ НЯМАТ
ИМАТ
БРАТЯ ПО ОРЪЖИЕ
цитирай
37. staler - мило дете, кажи на тоя дебел, мазен, ...
24.08.2015 21:22
мило дете ,кажи на тоя дебел ,мазен,корумпиран плужек ,които цел живот се прехранва с идеологически абракадабри в услуга на властващите да си е-е ----ата маичина.
цитирай
38. jelezov - Изведнъж ме осени мисълта, че в п...
04.09.2015 23:43
Изведнъж ме осени мисълта, че в първото изречение на поста вместо думата "изригна", би било по-точно да се каже "се оригна". А за мощта на оригването може да се съди по зловонието, както и от обема където то се е генерирало.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: chara
Категория: Политика
Прочетен: 6424823
Постинги: 279
Коментари: 11520
Гласове: 89145
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031