Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
01.08.2011 11:30 - Валентин Златев и ЛУКойл – технология на властта и собствеността
Автор: chara Категория: Политика   
Прочетен: 18677 Коментари: 50 Гласове:
94

Последна промяна: 04.08.2011 17:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Как властта на сина на бивш дългогодишен правешки кмет и приближен на Тодор Живков придоби чудовищни размери и парализира съпротивителните сили на жизненоважни системи на обществото ни?      Как се превзема МВР отвътре?      Как се приглушава гласа на журналисти и медии?      Как се отглеждат “хора-пешки” и начин на употребата им?      Колко е голяма крачката от частен град към частна държава?      Какъв е размера на бедствието с марка “Златев”?        Поради огромния интерес и обществена значимост на събитията от последната седмица, свързани с нефтената компания ЛУКойл и нейното доверено лице в България -  Валентин Златев, Сдружението за насърчаване на гражданската активност - Правец, издател на книгата “ПРАВЕЦ. ХРОНИКИТЕ НА ЧАСТНИЯ ГРАД” я предоставя на свободен достъп за всички, които си задават въпроса: Как стана така, че дори и след 22 години демокрация България все се командва от Правец.           Това са местата, от които може да се тегли книгата в pdf формат:

1. Изтеглете книгата ПРАВЕЦ. ХРОНИКИТЕ НА ЧАСТНИЯ ГРАД безплатно от Еврочикаго. Промоцията е в сила до поставянето на измервателни устройства в Бургаската рафинерия

2. Радио Отзвук

3. Правец.орг

4. Позиции.нет

5. Биволъ.бг




     



Гласувай:
94



1. анонимен - "Лукойл" ще се пост...
01.08.2011 11:33
"Лукойл" ще се постарае да ускори монтирането на измервателни уреди на данъчния си склад в България, както изискват българските власти. Това заяви представител на руската компания, цитиран от ИТАР-ТАСС. Той увери, че се предприемат, цитирам, "всички възможни мерки" за да се възобнови "възможно най-бързо" работата на нефтопреработвателния завод в Бургас".
С тази новина, изчетена в ефира на "Хоризонт" в 11 часа, която и аз ще повторя сега в бюлетина, поздравявам тези, които обявиха Светла Василева за червена след интервюто й по "Хоризонт"...
цитирай
2. ivanna4ev - Благодаря ти много!
01.08.2011 11:35
Благодаря ти много!
цитирай
3. chara - Смятахме да предоставим свободен достъп до книгата през м. септември, но
01.08.2011 11:39
предвид актуалността и значимостта на събитията с ЛУКойл, решихме че всеки има правото да знае и да бъде информиран.

Онова, което се случва в Правец, се случва и с цялата държава. Схемите са едни и същи, а размера на бедствието е по-голям отколкото можем да признаем, а и да понесем.

цитирай
4. chara - angpiskova Ани, успех!
01.08.2011 11:40
Благодаря за подкрепата!

Виж и този аспект на отношенията ЛУКойл - Златев (няма да го публикувам в блог.бг)

Безхаберието на Валентин Златев прецака ЛУКойл
http://pozicii.net/2011/07/bezhaberieto-na-valentin-zlatev-pretsaka-lukoyl/

:)))
цитирай
5. haralanov - Как така стана ли?
01.08.2011 11:46
Простичко е.Просто фамилия Златеви са успели да си издействат протекцията на най-близките до Москва тук в България.С пари и влияние Златев може да си купи,когото си поиска.Включително разбира се и Гоце и Боко!
цитирай
6. chara - Минчо, знаеш ли кое е най-циничното в случая?!!
01.08.2011 11:51
Че с парите на ЛУКойл (чужда компания, регистрирана в Холандия с основен акционер от Австрия) се "пазарува" и търгува влияние, печели се медиен комфорт по отношение на незаконни престъпни действия на Златев, извършени в негова частна полза.
цитирай
7. mt46 - Поздрав, Светла!
01.08.2011 12:30
Мафиотите отдавна владеят държавата... Няма спасение...
цитирай
8. chara - mt46 Приятно четене!
01.08.2011 12:35
:)
цитирай
9. monaliza121 - Привет!
01.08.2011 12:45
Благодаря за тази възможност!
Както казва Марин, няма спасение...
цитирай
10. chara - monaliza121 Е, надеждата умирала последна, казват!
01.08.2011 12:49
Радвам се, че мога да съм полезна с инфото, събрано в книгата!
цитирай
11. анонимен - Абе то има спасение ама е много зловещо
01.08.2011 13:03
Един български Брайвик за точно определени хора!
цитирай
12. chara - А това наистина е зловещо!
01.08.2011 13:20
анонимен написа:
Един български Брайвик за точно определени хора!


... и прилича на саморазправа!
цитирай
13. анонимен - Един български Брайвик за точно ...
01.08.2011 13:54
chara написа:
анонимен написа:
Един български Брайвик за точно определени хора!


... и прилича на саморазправа!

И не само че не решава нищо, а създава океани от проблеми. Допълнително!
цитирай
14. bovari - Хубаво е това решение за достъпа.
01.08.2011 14:11
Само с повече истина може да се победи Злото.

Както впрочем и в Норвегия - "само с повече демокрация и откритост"
последното прочетох в един блог тук, сега ще го потърся, за да сложа връзка -
http://zemaria.blog.bg/politika/2011/07/24/za-poukite-ot-tragediiata-v-oslo-i-cyrvulite.789143

Поздрави на всички от Сдружението за насърчаване на гражданската активност - Правец!
цитирай
15. tili - Очаквах този
01.08.2011 14:13
постинг. Сега трябва да се чете. Не че нещо ще се промени!
Привет и благодаря!:)
цитирай
16. cornflower - видях клиповете
01.08.2011 14:46
моите поздравления, Светла!
цитирай
17. chara - bovari Благодаря!
01.08.2011 15:21
Това за истината съм съгласна. Само се чудя, колко останаха четящите ...
цитирай
18. chara - tili Ами знам ли. Може и да се промени. Някога.
01.08.2011 15:22
Когато количествените натрупвания прескочат границата!
Дано го доживеем!
:)
цитирай
19. chara - cornflower Благодаря!
01.08.2011 15:23
Както напоследък обичам да казвам - няма да се отказваме!
:)
цитирай
20. chara - Съгласна.
01.08.2011 15:24
angpiskova написа:
chara написа:
анонимен написа:
Един български Брайвик за точно определени хора!


... и прилича на саморазправа!

И не само че не решава нищо, а създава океани от проблеми. Допълнително!

цитирай
21. rustam - Ще я изтегля и ще я прочета с интерес,
01.08.2011 15:51
но ми се иска да кажа и това:
За да има "приватизация" на Правец са необходими и капитали, които идват не от другаде, а основно от обикновени кражби в Лукойл-Нефтохим.
Точно така - освен, че компанията е най-сериозният контрабандист в държавата, след извеждането на "Ипон" от рафинерията и създаванетно на собствена охранителна фирма "Лукома" бяха създадени условия за обикновено крадене на продукти в особено големи размери. Нефактурирани "сделки", парите, от които отиват в личния джоб.
Не че в Москва не знаят, че ги крадат. Знаят, но им е удобно, защото чрез "нашия човек" се решават проблеми на по-високо ниво. Например корумпиране на вишси държавници.

В същото време МВР отчита като огромни успехи хващането на 5-6 бандити, които са пробили тръбите из горите.
цитирай
22. born - Последните новини от Софийски а...
01.08.2011 16:32
Последните новини от Софийски апелативен съд потвърждават Вашата теза и я трансформират- като че ли и държавата е частна, а не само Правец. Поздравления за позицията !
цитирай
23. evrazol - Ужас! Толкова много алчност и простотия, че не остава място за здрав разум.
01.08.2011 16:48
Не, уважаеми, криза с горивата няма да има. И отнемането на лиценза не е театър, както твърдят зомбираните червени. И не е война с монопола, както твърдят зомбираните сини. И не е борба за законността, както твърдят зомбираните гербери.

Нещо друго е!

И понеже разкашканите ви мозъци не могат да мислят за нищо извън клишето за криза и далавера, се налага да ви светна лампата.

Борбата е за властта. А тя не е нито криза, нито далавера, нито законност. Това е власт!

Прочетете поста на chara. Ама не целия, че си губите мисловната линия. Дори и това ясно /и сдъвкано, готово за гълтане/ резюме ви е прекалено дълго, та кълвете ОКОЛО темата. Не четете целия пост, а само това:

Как се превзема МВР отвътре?
Как се приглушава гласа на журналисти и медии?
Как се отглеждат “хора-пешки” и начин на употребата им?
Колко е голяма крачката от частен град към частна държава?
Какъв е размера на бедствието с марка “Златев”?

Е, срещу това е войната.

Колкото и да не харесвам Бойко, не мога да не му сваля шапка.

Защото под идеята за лиценза и нарушенията стои една много брилянтна идея, дето се оказа трудничка за птичи мозък. И тя е: Зададените от Чара въпроси да получат отговори.

Нарушена е законността. Дори и Уго Чавес не би приел това. Самия Путин /поради липса на друга възможност/ подкрепи Бойко. Брюксел също.
Алекперов е бесен. Но не на Бойко. На Златев. Защо? - Вижте последния коментар на предишния ми пост.
ЕС декларира, че ще ни помогне, ако настъпи криза.

Ще го отнесе олигарха. Всичко друго си остава по старо му.

Дори Ал. Петров, видите ли, се загрижил за отношенията между Златев и Бойко. Защо ли?

Защото мафията ще трябва да си търси спешно сериозни източници на доходи и лоби.

А олигарха е пътник. Той Правешкия "хотел Калифорния" вече прие един бирен бос. Защо да не приеме и един нефтен.

Алекперов ще си намери мениджър. Путин има и други лостове и "консултанти". Лукойл ще си върне лиценза. Горивото няма да свърши.

Червената мафия ще загуби основа, а това ще развърже ръцете Бойкови. Сините, както обикновено, ще подсмърчат отстрани.

А какво ще стане по-нататък, ще разберете в следващия епизод /избори/

Анадънму?
цитирай
24. rustam - evrazol
01.08.2011 17:01
Всъщност, "борбата", както казваш ти, почна още с отстраняванета на шефа на Гранична полиция и главния секретар на МВР, въпреки, че е било обещано да останат.

По принцип си прав - борбата е за власт, но капката, която е преляла чашата, мисля, е финаснирането на Кунева...
цитирай
25. dedenze - Поздрави за написаното и книгата.
01.08.2011 17:15
Сигурен съм, че тези процеси започнаха още след 1986 г., бяха подробно и щателно замислени и проведени. За тях единствен само бай Тошо не знаеше, не би и одобрил. Т.н. български "елит" на прехода е само от ръководните среди на БКП. С малки изключения те и владеят днешна България икономически !
цитирай
26. chara - rustam Прав си за Лукома. И нещата са подкепени от много високо ниво на Русия.
01.08.2011 17:15
И колкото и да е странно са ... законни.

Руската държава прие закон, с който препоръчва охраната на руски стратегически (критични) инфраструктури да се извършва от руснаци.
Няма да обяснявам какво означава това.
Само се чудя нашите служби за национална сигурност имат ли вече становище по този акт.
цитирай
27. chara - born Миналия четвъртък гостувах на 12+3 в БНР по покана на Ани Пискова.
01.08.2011 17:20
Там коментирахме отнемането на лиценза и аз казах, че нищо страшно не се е случило т.к. е отнет лиценза на Лукойл Нефтохим, а не на Лукойл България, чийто директор е Златев, както и че рафинерията може да протестира акта в съда, като изложи доводи за това, че са единствено предприятие, структороопределящо и от значение за националната сигурност, пък съда може да уважи претенцията им!

Запис на предаването (около 10 минутки е) има на сайта Еврочикаго ето тук:
http://www.eurochicago.com/2011/07/zakon-ili-teatar/
цитирай
28. chara - Евгени, ще ми се да си прав. От 2006 г слушам как олигарха си отива. Ама не ...
01.08.2011 17:33
Като си отиде тая пешка, за нейното място ще се кандидатират 10 нови.
Нали виждаш какъв наплив за постове е в държавичката!

Материални момчета - бол. Пипалата така са се разпростряли и така са омотали всеки, до който са стигнали, превръщайки го в съучастник, толкова са многопосочни обвързаностите и взаимозависимостите, безгръбначието, послушанието и т.н. , че ...

А за тези от Правец ... това важи в още по-голяма степен т.к. има и историческа традиция и обусловеност.

Властта е по-силна зависимост от дрогата.

Особено за слабите, които нямат с какво друго да се захванат!
Уви!
цитирай
29. chara - dedenze Мдам.
01.08.2011 17:37
Щеше ми се да е различно, но не е.
цитирай
30. meto76 - http://svejo. net/1212547-bl...
01.08.2011 21:10
http://svejo.net/1212547-blogat-na-chara-valentin-zlatev-i-lukoyl-tehnologiya-na-vlastta-i-sobstvenostta
цитирай
31. chara - meto76 Благодаря, че си се сетил!
01.08.2011 21:39
:)
цитирай
32. bigbro - Отново поздравления за това което правиш!
01.08.2011 22:58
Разгледах набързо закона и наредбата към него. Според мен правителството ще загуби в съда. Бойко ще си прави PR, съда ще е отново лош. Нищо че последните 4 поправки в закона и самата Наредба са Бойкови. Накрая ще плащаме пак ние.
А Златев просто си яде зелника.
цитирай
33. lambo - Групата е не толкова на Правец, колкото на Яшар ( Т. Живков)
01.08.2011 23:28
Има снимки на Яшар с Първанов, с Доган, с Бойко Борисов, с Гриша Ганчев, със Соломон Паси и т.н.

Може да се изследва тази следа. Изообщо групата анти-българи оставени от Яшар, продължава да командва и да циганизира бившата вече България
цитирай
34. chara - bigbro Съдът решава по вътрешно убеждение, претегляйки аргументите на страните!
01.08.2011 23:30
Аз знам от личен опит, че лиценз лесно не се отнема. Преди година-две имаше стартирана процедура за отнемане лиценза на едно голямо газово дружество. Държавния регулатор имаше всички законни основания да отнеме лиценза. Не стана. Не стигнаха даже до съда. Защото аргументи като "задължения към обществото", "стратегически интерес", "национална сигурност" и прочие плюс щедри обещания на провинилите се, че ще се поправят ...

В случая с Лукойл, това което се случи днес в САС, го предвидих като възможност още миналия четвъртък, може да се чуе от архивния запис на БНР (по-горе дадох линк). Това е съвсем реална възможност, законна и няма компания, която да я пренебрегне. И аргументите на съда предвидих също.
Не че това променя нещо.

цитирай
35. chara - lambo О, те от Правец много "групи" са тръгнали ...
01.08.2011 23:35
Чак не ми се ще да вярвам.
За мен е по-интересна технологията, с която завземат територии - властови, икономически, политически, правоохранителни и т.н.
цитирай
36. анонимен - Защо нападате шеф на структуроо...
01.08.2011 23:58
Защо нападате шеф на структуроопределящо предприятие? С каква цел? Искате да навредите на националната сигурност ли?
цитирай
37. chara - Кой задава въпроса? Обозначете се и ще Ви отговоря по същество.
02.08.2011 07:40
анонимен написа:
Защо нападате шеф на структуроопределящо предприятие? С каква цел? Искате да навредите на националната сигурност ли?

цитирай
38. анонимен - Светле, здрасти!
02.08.2011 11:30
От кога се облизвам по книгата ти! Ееееееееее! Има за четене, .... много!
Аз все още си задавам въпроса /с гооолямо намигване/, как човек на една заплатица и с куп губещи фирми, може да е най-богатия човек в България. И това е едно от Божиите чудеса, нали? :-))))))))))))))) Всичките Доктори, Крокодили и прочее да се съберат на куп, не могат да конкурират контрабансата на едно предприятие, които държи основни отрасли.
След отнемането на лиценза и последващите писъци и вопли за криза, лъсна една истина.
В БЪЛГАРИЯ ИМА МОНОПОЛ И ТОЙ Е ПОД ДЪРЖАВНА ЗАЩИТА. Точка по въпроса.

цитирай
39. анонимен - Изби рибата! Златев да ни осигурява национално!
02.08.2011 11:34
анонимен написа:
Защо нападате шеф на структуроопределящо предприятие? С каква цел? Искате да навредите на националната сигурност ли?

Че той ще ме подари на руснаците срещу ситна комисионна, бре!
цитирай
40. dmv - Чакам да видя, как скалъпиха пор...
02.08.2011 14:04
Чакам да видя,как скалъпиха поредната "игра" за повишаване на цените...Лукойл са титани..Признавам ги всецяло,по-големи гадове от тях няма...Златеви са световни играчи,не местни и регионални:)ЗА пореден път се вижда в последната седмица,само се чудя - шапка ли да сваля за поредната добра карта,която вадят за себе си от колодата...или да псувам..за поредната лоша карата от другата колода,дето България и бг-гражданията ше теглят относно случката...
цитирай
41. harvi - Благодаря за възможността да изтеглим книгата!
03.08.2011 09:47
Ще я прочета с голям интерес! Дано са я чели вече и по върховете! Много интересен дебат в коментарите, поздрави за всички участващи. Аз не коментирам, защото нямам информация, но уважавам прозренията на другите. Дано в крайна сметка настъпи промяна към по-добро за държавата в сагата с Лукойл и Златев! Поздрави, Светле!
цитирай
42. анонимен - ot juli
03.08.2011 12:09
dran-dran! Pri4inata za sastoqnieto na BALGARIA ne e nito v zlatevci,nito v stani6evci,gocevci,lukanovci i razni svinari i v glupavi i nisko4eli oligarsi/za6to lukanov razdade parite na mutri i maloumnici ?/O6te predi 1000 godini e zapo4nala KRAJBATA na DUSHITE na BALGARITE,po moderno kazano ATEIZAM,ne slu4aino evreite sazdadoha i idiotskata sistema nare4ena komunizam,po gore izbroenite 4ove4enca sa prosto maloumni slugi na zloto,vseki edin BALGARIN trqbva da vidi sebe si v BOG i BOG v sebe si ili po prosto kazano da SI varnem BOG-tova e istinata,pak posle s NEGOVA pomo6t ,6te vidim kak BALGARIA otnovo 6te stane RAI na zemqta,a lo6ite? Prosto nqma da gi ima ! S usmivka i zdrave za vsi4ki ! juli
цитирай
43. babaelenica - Поздрави, Светле!
03.08.2011 12:23
Надявам се твоята гражданска съвест да пробуди повече спящи души.
Защото ние не сме хора, а зомбита.
Попиваме чужди и удобни за мафиотите внушения, без да познаваме процесите в дълбочина.
Иска ми се, макар и след години, да се осветлят деянията на комунистите, по-точно на тяхната върхушка.
цитирай
44. chara - katana И аз го задавам това въпросче, но никой не ще и да го чуе ...
05.08.2011 00:48
Пък който го е чул, вика: а, това не ме засяга!
:)
цитирай
45. chara - dmv Мдам.
05.08.2011 00:50
Това с картите ми хареса.
ЛУКойл го недолюбват и в Русия.
цитирай
46. chara - harvi Благодаря за милите думи!
05.08.2011 00:51
Книжката отдавна е раздадена "по върховете". Постарали сме се.
Обаче ... сама виждаш ситуацийката!
цитирай
47. chara - babaelenica Да, зомбират ни ежеминутно.
05.08.2011 00:56
Не без наше съдействие, разбира се. Достатъчно е да включим
телевизора...
Оруел ще вземе да се окаже зловещо прав!
цитирай
48. libertybell - chara,
08.08.2011 17:16
благодаря за линка!
цитирай
49. shtaparov - Браво,превъзходна си!
11.08.2011 23:41
Браво,превъзходна си!
цитирай
50. anonymous1212 - Павлин Цветков спечели дело срещу фамилия Златеви
12.12.2012 19:23
http://www.youtube.com/watch?v=-qOP5GCof6s
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: chara
Категория: Политика
Прочетен: 6425217
Постинги: 279
Коментари: 11520
Гласове: 89145
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031