Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2018 12:50 - В очи на бухал провидях се
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 6232 Коментари: 10 Гласове:
10

Последна промяна: 06.12.2018 15:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image


 



Тагове:   бухал проумях се,


Гласувай:
13



1. benelina - Страхотна идея от тази снимка
06.12.2018 13:02
Така добре си представил думите си....чувството!
Човешкото съзнание е проекция на отсятото и преглътнатото, но да го визуализират са способни единици!
Хубав ден , Лекси!
цитирай
2. lexparsy - Хей Бенелина, радвам се че се зарадва на бухалското ми утро :-)
06.12.2018 13:41
benelina написа:
Страхотна идея от тази снимка
Така добре си представил думите си....чувството!
Човешкото съзнание е проекция на отсятото и преглътнатото, но да го визуализират са способни единици!
Хубав ден , Лекси!

  Абе да ти кажа честно… като започнах да чета хубава поезия изразена с въображение в облаците, се засрамих и си написах спонтанно едно стихче дет‘ почва така:
      Не, не поет съм, нит съм прозаител,
      аз просто съм си бухалски мислител… :-)))
  Всъщност под хубава поезия визирам и твоята.
  И така ми се прииска и аз да пиша така, че започнах да се упражнявам на снимки… и глей само к‘ви ги ръся :-)))
  Имай си все така поетично тичащ и усмихнат ден.
цитирай
3. vesever - Хах, това е сладурско, и колажът е ...
06.12.2018 14:02
Хах, това е сладурско, и колажът е идеен...
Поздрави и от мен в този забързан ден...
Музика, музика да има, в тази зла и люта зима )))
цитирай
4. missana - Отличен колаж, Лекс,
06.12.2018 14:09
подкрепящ стиха ти. Тези бухали са силно провокативни. Може би, защото са нощни птици и заспиват чак призори. Освен това се хранят и с врабчета. Но бухалът си е бухал! Окото му е различно и особено, и сякаш е ковчежник на Тайна. Поздравление за стиха ти! И честит Никулден /бухал риба яде ли, когато се събужда до жена си? Или направо изяжда жената...?/!
цитирай
5. lexparsy - Здравей Веси, бухала го приспах….
06.12.2018 14:26
vesever написа:
Хах, това е сладурско, и колажът е идеен...
Поздрави и от мен в този забързан ден...
Музика, музика да има, в тази зла и люта зима )))

Бухала го приспах в тоз‘ забързан ден, че му идва много на бухалските асоциации :-)
Довечера кат се събуди ще му пусна музика разбира се и ще го питам какво е видял през очите ми… Винаги е смешно :-)))
цитирай
6. lexparsy - Абеее това не е колаж а нещо като интерполация на Лагранж бе Младене…
06.12.2018 14:38
missana написа:
Отличен колаж, Лекс,
подкрепящ стиха ти. Тези бухали са силно провокативни. Може би, защото са нощни птици и заспиват чак призори. Освен това се хранят и с врабчета. Но бухалът си е бухал! Окото му е различно и особено, и сякаш е ковчежник на Тайна. Поздравление за стиха ти! И честит Никулден /бухал риба яде ли, когато се събужда до жена си? Или направо изяжда жената...?/!

  Той бухала ги знае тез‘ неща ама ги споделя само нощем… и винаги знае к‘во съм правил през деня бе… с какви бухалски технологии разполага не знам… ковчежни тайни му били…
  А какво яде не ща и да го гледам даже… да си яде врабчета и риби колкот‘ ще бе… Ама защо изяде и жена ми бухляка му гаден :-)))
цитирай
7. missana - А де! Иди, че го разбери тоз бухал, защо изял жената.
06.12.2018 15:04
Ами предполагам, че е препил с кафе Мока и не е могъл да заспи на сутринта, а като е гладен, логично изяжда най-близко стоящото до него...
цитирай
8. lexparsy - :-) не ми разбра алегорията май Младен :-)
06.12.2018 15:21
missana написа:
А де! Иди, че го разбери тоз бухал, защо изял жената.
Ами предполагам, че е препил с кафе Мока и не е могъл да заспи на сутринта, а като е гладен, логично изяжда най-близко стоящото до него...

Ами бухала изяжда вдъхновените мисли на жената, че да ми ги преразказва после ...и докат го слушам, нея я нема... и за това си мисля че и нея я е изял бе човеко... по логиката на "Бръснача на Окъм" ...
цитирай
9. vesever - Ами да, както се казва: Светът е о...
07.12.2018 10:06
Ами да, както се казва: Светът е оцелял, защото се смял...
цитирай
10. lexparsy - Ами да Веси !
07.12.2018 10:46
vesever написа:
Ами да, както се казва: Светът е оцелял, защото се смял...

  Аз така ги разпознавам „мъртвите души“. Те като им се пошегуваш те гледат като олигофрен брат си… защото е много загрижен за тебе :-)))
  Ами трябва да се проверява, преди да си имаш работа някой… А особено преди да сключиш граждански брак… Щото после си оставаш фатално бракуван бе Веси :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363521
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375