Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2012 23:45 - http://www.youtube.com/watch?v=M7H3V00KsoU
Автор: anibel Категория: Поезия   
Прочетен: 5299 Коментари: 29 Гласове:
10

Последна промяна: 06.03.2012 01:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   Кръжиш, като пеперуда около свещта на 39 - ия си рожден ден... с някои се случва и по - рано... за добро. Обикаляш тортата и се чудиш да се радваш ли или да плачеш? Носил си маски през целия си живот... Е как защо?! Ами от суета, от егоизъм, от алчност, от болка, от комплекси... дълго е... От носене на маски, брат ми, забрави какво беше всъщност... Дори да срещнеш някое свежо парче, живяло зад някой ъгъл на живота... което да ти каже ,,Бъди себе си, моля те!,, ти ще крещиш от болка отново, защото вече си забравил кой си... А и май нищо не искаш вече ... отегчен и преситен  от ,,богатия си житейски опит,,    Но виж акъл да даваш можеш и още как... нали не е на твой гъз, тоягите все са малко упреците също. Ушите ми много мразят: ,, Няма я любовта. Хората
/независимо от пола/ не искат да се обвързват емоционално... защото ... /тук вкарваме малко наивинитет/... някой преди нас е скръшил крилата им...,,
Истината обаче е друга... знаеш го! Цял живот си живял, като всеки средно статистически българин... лъгал си, крал си, бил си алчен, егоист, надупвал си се, надупвал си, имал си и нямал си... раняван си, наранявал си ... списъка е дълъг, но все по - малко си бил човек в истинскя смисъл на думата... говоря за онази...  не смей да ме прекъсваш... човещина, от която, драги ми, ще ти разплачат и  бедната майка... за онази човещина, която я има... примерно в някой старец от някое забравено от Бога селце... проста, първична доброта, стопляш ли? Такава, от която лицето ти детонира в конвулсии от бликащи сълзи, от сълзи идващи от най-дълбокото поддъно на трънливото ти сърце..... Е, ква чиста любов, по - дяволите  искаш тогава? Ти, хубаво я искаш, ама какво ще й дадеш? Как ще я развиеш? Защото, нали знаеш, че една връзка, която тъпче било то и в градина от рози...  ще види Слънцето в магарешки трън... ако се успокоиш, че си хванал Господ за шлифера... Какво ще й дадеш ти, питам? Ти чист ли си? И кой е? Ти, който искаш Наоми К. с душа на прогимназистка... а си ветеран със счупен кран... примерно... Какво? Какво става после...   Кръвта ми кипва, повярвай ми... когато, като безплодна хранителна добавка към горното, чуя... ,, Ако ме обича и в колиба ще живее с мене...,, Ей такъв, направо го убивам с омраза! Ей, тоя същия искам да го питам... Когато скъпи ми романтичен, свърши забавения каданс в който си заседнал от първоначалния удар на любовта... и започнеш да виждаш, че тя, онази... най - най - най... във вся и все си бърше дупето с листа... че понамирисва вече на пот и че вече всичко сте си казали и направили...м? Ами, ако имате деца... и те те питат, защо нямам играчки, като еди кой си, защо нищо не ми купуваш, защо казваш все утре, тате? Да прибавя ли и малко сълзи в очичките? Тогава кво, драги ми? М? Да не говорим, ако не можеш да купиш лекарства или хубава храна, а пазаруваш само промоции от евтини магазини... Ама не можеш да искаш от любовта да е Рамбо, разбираш ли?  Да я срещнеш в прогимназията в лицето на някое скромо слънчице, с душа на ангел... Тя да е готова на всичко за теб... Да прави чудеса от храброст и да се връща за още... Да е умна, красива, в леглото врътлива, до печката Шива и т.н. може и богата, не на последно място, разбира се... А ти? Кво, правим с тебе? Ти какво си правил през всичкото това време, докато това ангелче се е запазило такова... Ако да речем съществува някъде?! :) Какво си правил ти? Икакво ще й дадеш ти?  КАК ЩЕ Я ЗАДЪРЖИШ???  Питам... И как ще я опазиш от мръсните лапи на живота... за да си остане такава... Не може само да искаш, без да се погледнеш, брат ми... Без да разровиш лайната от страх да не се удушиш от смрадта... И това е единия вариант, рядко срещания... Масовия е, да се мислим за идеални, а за грешките все някой друг е виновен... Любовта не е мехлем за комплекси, не е трамплин за лоясали, не е Рамбо за смачкани и тест не е, за каквото и да е там ... не ми се изрежда... Какво е тогава ? - ще ме прекъсне някой селянин... ... Нищо, което някой някога  ще може да  ти отговори... Получиш ли отговор на този въпрос или на ,, Защо ме обичаш?,, Бягай... По простата причина, че на тези въпроси не може да отговори, само този, който наистина истински обича ...  Та, мисълта ми, драги е, когато искаш нещо, независимо какво, първо се погледни в огледалото, като за начало... за отвътре може и да ти е по - сложно... Полуаваш това, което даваш... независимо какво искаш и на какъв се правиш... винаги идва Видов ден... И за да не звуча, като старомодна ощипана мома, спирам дотук... Ще кажа само, че това ми е първия пост от подобно естество... Допускам някъде да няма връзка едно с друго, допускам да греша или каквото и да е... всичко... Не е конкретно насочен към някого... макар, че имах от кого да се вдъхновя за начало... Благодаря, че прочетохте!






Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. turb04 - Леле, майко. . . дано не съм прово...
05.03.2012 23:54
Леле, майко... дано не съм провокирал това със стиха си...
цитирай
2. anibel - не е със него...
05.03.2012 23:58
а с поста си провокиран от филма ... love.net
цитирай
3. turb04 - хмм, аз май ти се явявам нещо като ...
05.03.2012 23:59
хмм, аз май ти се явявам нещо като мисловно-емоционален неразрешен стимулант :) Или поне е приятно да си го помисля :)
цитирай
4. anibel - така си беше
06.03.2012 00:02
не виждам причина да го крия...
но виж, дай малко пауза... някой ще те обвини, че с коментарите си ми правиш услуга..
цитирай
5. turb04 - Този някой може спокойно да си ме ...
06.03.2012 00:03
Този някой може спокойно да си ме обвинява - аз обръщам внимание на това, което аз мисля и считам за правилно :)
цитирай
6. anibel - Здравей, Стих!
06.03.2012 00:18
ами по горе в коментарите пише...
А ти кажи какво мислиш за поста ми, любопитна съм...
защото за първи път пиша подобно нещо...
цитирай
7. ka4ak - Благодаря,че го написа!
06.03.2012 01:52
импулс на усещане,таен в съкровенното място,което уж го няма...:)))
цитирай
8. anibel - Благодаря ти!
06.03.2012 01:54
Много!
Лека нощ.
цитирай
9. karaiany - Може и да е първият ти пост от подобно ...
06.03.2012 07:00
Може и да е първият ти пост от подобно естество , но е право в целта !
Право куме в Очи ...нали така беше приказката ?
цитирай
10. анонимен - Благодаря Ви, че сте споделили
06.03.2012 07:46

Събудих се тази сутрин и видях, че светлината проби облаците.
цитирай
11. stix - Изключителна си
06.03.2012 10:04
Толкова е емоционално, направо в червения сектор...
цитирай
12. anibel - karaiany, благодаря!
06.03.2012 13:38
Много се радвам, че ти е харесало!
анонимен, винаги съм се чудела как го правите тоя номер с анонимните коментари при модерация... но както и да е.. не ми пречи, не ме дразни... Но все пак исках да разбера кой стои зад този така приятен коментар оставен от Вас.
По- късно ще му отговоря, може би със стих.... но ще е доста по- късно в тъмните часове...
Стих, виждам, че ме четеше и преди, гласуваше само, ако нещо ти хареса... което мн ме изкефи в теб... Сега твоят коментар е истинска награда за мен. Много ти благодаря и страшно се радвам...
цитирай
13. ezra - Искате реципрочност доколкото ...
06.03.2012 14:19
Искате реципрочност доколкото разбирам. Ами...няма такава (хе ле пък в чувствата-дето все не сме разбрани).
Това с колибата е възможно ако в двамата има желание да я направят палат:). Вярно, че покрай това правене може да има спорадични конфликти, реплики"Ах, защо не се омъжих за Пища Хифнагел?!", опити за паралелен живот и т.н., НО не е невъзможно.
Баба Ви все в мезонети с изглед към морето е живяла.:)
цитирай
14. anibel - Здравей, Езра!
06.03.2012 17:15
Благодаря ти за коментара! До преди последното изречение... ок, но това последното разваля всичко...
Нима ме обвиняваш в материализъм?! Виж... никой според мен не иска и не обича двете крайности... Не иска да вижда в очите на децата си сълзи от това, че не може да ги нахрани, да им купи колело или лекарства.... Не иска и да тъне в разкош граничещ с подагра... Хубаво е да сме в някаква нормална златна среда... Явно не си чела поста ми внимателно и този на turb04 за да разбереш, че моя бе продиктуван от някои хора, които искат всичко, а самите те не си и помислят какво биха могли да дадат, какви са те и дали го заслужават... Борят се само докато го постигнат и после... като един мой познат сервитьорче , който цял живот искаше да живее в мезонет... стана така, че го придоби в един момент, но после нямаше пари да си плаща сметките по него и излезе на квартира... Този пример важи и за любовта... Какво искаме, какво сме ние и какво даваме...
Благодаря ти още веднъж!
цитирай
15. turb04 - Езра е кротък провокатор. Засега :)
06.03.2012 18:47
Езра е кротък провокатор. Засега :)
цитирай
16. анонимен - успокойте се госпожо, трудно влиза ...
06.03.2012 21:25
успокойте се госпожо, трудно влиза тази тема в схеми, вашата схема също е отчасти, класификациите са по-лесни, но обобщаващите схеми не са за всеки, за вас също

вярно е че всичко опира до ти на мене, аз на тебе, но какви са отсрещните нужди, вие знаете ли,а ми ако онзи лоестия може да ги задоволи, примерно де, не е невъзможно
цитирай
17. анонимен - от анонимен на 06 03 в 7:46
07.03.2012 09:37
Нямам регистрация в Блог бг.,затова съм анонимна,а за да публикувам просто използвах полето и въведох кода за проверка, нищо повече.
А зад коментара стои 39 годишна жена. “По-добре да спиш,
по-добре да си камък
в този срамен и престъпен век!
Съдба завидна е да не усещаш
и да не живееш!
Затова, моля те – мълчи!
Не ме събуждай...”
Микеланджело Буонароти-харесвам творбите му.
това е моят поздрав за Вас
http://www.youtube.com/watch?v=otHZducVPgs

А словосъчетанието-"Love.Net" ме ужасява!
цитирай
18. анонимен - Поздравления!
07.03.2012 12:21
Много хубаво си го хванала....Любовта не е бакалия, ебаси....Майсторлъка е да можеш да обичаш, когато другият си мисли, че любовта си е отишла. И да си постоянен и търпелив, за да му покажеш, че тя е тук, но е скрита надълбоко и трябва да се поразчисти малко....
цитирай
19. secretcodes - Опит за баланс на страдащите и осъзнаващите се
07.03.2012 13:07
Не съм изпадала в толкова дълбоко страдание, поради липса на чувство за собственост и, че светът ми е длъжен. Хапя, ако съм настъпана по мазола и някой много нескопосано е навлязъл в личното ми пространство. Липса на робски манталитет. Двоумя се поради отсрещна агресивност, тя не се поддава на спор или приемане на мнението ми. Когато човек узрее и поостарее, вижда, че всички рани, които мъжете са ми нанасяли е било от любов на Отца към мен. Да си сменя гледната точка. Не можем да обожествяваме любимите си същества, прекалим ли с отдаването на внимание и любов, ставаме прочетени презряни вестници. Едва ни търпите. Да се видим от дистанция и се поослушаме, какво ли Творецът ми подсказва? Отдавна живея като андрогин и съм в прекрасни отношения с мъжете, поради убедеността, че са движещи сили и могат всичко, стига да си поставят цел по-висока от поясната част. Твърде много "разсъждават" с нея и колкото и да е "задоволяваща" и нужна, не е определяща. Прекрасни българи сте, само лека смяна на очакванията. Трудно сменяте ролите от господари в ежедневието в приятели. Търпимо е,но предпочитам приятелки, защото поне се сещат да попитат с какво да помогнат, дори от куртоазия. Обичам приятелите си мъже, прекрасни умове са, но някак обременени от някакво усещане за липси в себе си, оттам липсва въображение. Творецът е необятност на темите, обичам да слушам, когато разказвате нещо или пишете в блога. Силна логика. Хареса ми поста, като стихия на преживяването. Сигурна съм, че самоанализът ще уталожи страстта и насочи вниманието към благодарността за преживяното, което е осмислило живота ни от една нова, необятна плоскост-ние сме личности в различен физически аспект. Не кокали с плът, която е тленна. Ако го нямаше Духът и Творецът на привличането на отделните ни атоми и съставки, щяхме да бъдем увиснали разпадащи се месца върху един минерален по състава си скелет. Вашият Дух е важен, а той се гради в страдание. Стига да не се предадете на овайкването, самосъжалението и чашката.
цитирай
20. анонимен - secretcodes,
07.03.2012 14:37
Прекрасен коментар, с който в много точки съм съгласен, но ме оставя с леко горчивото чувство, че сте се разминала с нещо много важно за вас. Дано да не съм прав. Желая ви щастие :)
цитирай
21. anibel - анонимен № 17 , здравей!
07.03.2012 14:38
Спокойна съм абсолютно и напълно, защо реши, че не съм? Не знам за какви схеми говориш и какво по- точно имаш предвид под схеми... лично аз не схванах...
За мен не всичко е сделка, особено в любовта, макар, че ако се замислиш май и там е така, но е под хипнозата на любовта и не го виждаш по този начин...
,,Лоест,, Виждам, че си се подразнил от тази дума... ама, то е защото си го разбрал първосигнално, а не като метафора.... Имах предвид лоест духовно, ок?
цитирай
22. anibel - анонимен 18, здравей мила на 39 год!
07.03.2012 14:43
Много ти благодаря за коментара, за стиха и да клипа!
Толкова много подаръци си ми направила, трябва и аз да ти подаря нещо.
Кажи ми какво да е...
Може би тема по която да напиша нещо...? В твоя чест.
цитирай
23. анонимен - Много хубаво си го хванала. . . . Л...
07.03.2012 14:51
1000songs написа:
Много хубаво си го хванала....Любовта не е бакалия, ебаси....Майсторлъка е да можеш да обичаш, когато другият си мисли, че любовта си е отишла. И да си постоянен и търпелив, за да му покажеш, че тя е тук, но е скрита надълбоко и трябва да се поразчисти малко....

Харесах те, защото много ми допадна как мислиш...
Видях коментар твой под едно стихо за чуждата жена и веднага те взех в любими...
Благодаря ти, че си тук! Много ми е приятно!
цитирай
24. анонимен - secretcodes,
07.03.2012 14:57
с 1000songs съм. Коментара ти е много дълъг и понеже си си направила труд да ми го напишеш, искам да му отговоря както заслужава, но това ще стане по-късно...
Сега ще кажа само, че ти благодаря много за него!
цитирай
25. anibel - secretcodes,
07.03.2012 21:27
Сега внимателно отново прочетох коментара ти.
Много мъдрост има в него, от натрупаната болка... предполагам...
Заставам зад всяка твоя дума и те поздравявам, че си това, което си.
Много се радвам, че ме прочете и че ми писа... ще се радвам да го направиш пак...
цитирай
26. lazzy - Диалог с огледало или дисекция на суетата
12.03.2012 17:14
Моноспектакъл на Ицхак Финци.
Сценарии и режисура anibel
цитирай
27. anibel - Благодаря ти!
13.03.2012 01:54
... макар да не разбрах всичко....
цитирай
28. lazzy - Няма човек, който да не твърди че е ...
13.03.2012 13:27
Няма човек, който да не твърди че е личност, отличаваща се от всички останали (суета).
Няма човек който да не се опитва да намери своето място в обществото.
В обществото няма позиция, на която да не може да се подменя заемащия я индивид.
От това произлиза върешната борба за намиране на баланса между индивидуалността и универсалността на всеки един от нас.
Тексът показва една малка част от тази борба на фона на конкретно съвремие (технологии, порядки, оцеляване). Представен е под формата на диалог със себе си (с огледалото) и анализира (дисекция) на собствената си личност (суета), търсейки мястото и в обществото.
ако това беше театрална постановка Ицхак Финци би бил най-подходящия изпълнител според мен. (тези паузи, в които има много неизказано, резките интонационни промени ... това е Ицко Финци).
цитирай
29. anibel - да, сега разбрах...
13.03.2012 21:28
Ицхак Финци и на мен ми е любим актьор...
Благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1155534
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол