Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2012 22:23 - Колко съм красива съм го чула и преди...
Автор: anibel Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4330 Коментари: 25 Гласове:
14

Последна промяна: 26.05.2012 22:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Все по рядко отвярях прозореца, когато палех нощната лампа...  Защото въпреки пръстенът, който блестеше на безименния ми пръст, въпреки комарника, мрежата или както там се казва...  Те пак идваха...  стотици заблудени души... мушички... Не го отварях. Съжалявах ги... Ала днес бе безумно горещо...   Светна лампата. Тя светна толкова откровено, че дори луната я забеляза. Една нищо и никаква си лампичка, а светеше така, сякаш бе единствена и неповторима... Абажура  пропускаше светлината през своите изсъхнали пори и тя флиртуваше с причудливи фигурки около себе си... А  когато светлината светеше по-дълго, се превръщаше в топлина... и тогава от нея се усещаше странен аромат...  един такъв... сладникав, човешки...   Тя мамеше, привличаше  със своята кристално чиста, детска светлина... и после изгаряше мушиците в огъня, в лудия огъня на сърцето си...  В огъня, скрил в своите есенни багри призраците на обезумялото от страх бурно море, сълзите зад усмивката на сираче и страстта на ранена пума...   Мамеше ги тя... Не толкова с красотата си, колкото с откровеността си... Красиви пеперуди, глупави бръмбари, нахални и грозни мухи, пияни от своето отлежало его, те летяха устремено към лампата, привлечени от нейната самородна светлина...   Летяха към нея безрасъдно... без да се питат коя е, каква е, без да се питат ами ние какви сме, кои сме... Те бяха омагьосани от нейната загадъчност, от крайностите, които проектираше върху стените в неразбираеми знаци... И искаха да я имат....   Някои се блъскаха в нея и умираха на мига, опърлени от жестоката искреност. Втори кацаха на върха на абажура, постопляха се и си заминаваха...  Трети просто подминаваха, казвайки, че тя не е техен тип...  А други придвидливо бяха облекли огнеупорен костюм и минаваха на второ ниво. Пропълзяваха по абажура, като незначителни мравки и влизаха вътре до сърцето на крушката ...  Там беше адски горещо. Като бумеранг се блъскаха те от крушката до стените на абажура и обрано... докато накрая падаха без сили и агонизирайки умираха в страшни мъки....   Мушиците не знаеха, че абажура беше създаден от човешка кожа, а всяка част на лампата бе залепена с  лепило направено от кръв... - КРАСОТАТА Е  ЛЪЖА -   П.П.  От красотата се лъжат, тези, които искат да бъдат излъгани, мазохисти търсещи си поредната доза заблуда и болка... И в този вариант са все пак леко умните... Другите просто са първосигнални... Красотата е камуфлаж, зад нея винаги стои друго, обикновено точно обратното на видимото... Красотота живее, колкото един мак... Важното е какво всъщност е семето му... Тези, които биват привлечени единствено и само от красотата, се пържат в собствен сос докрая на дните си... защото не са осъзнали, какво е красотата...  Да кажеш на една жена, че е красива е обида... Е, поне за мен е така.  Красотата е просто опаковка, често пъти опаковала евтина и некачествена стока. А дали не е така, разбират само онези, които не гледат със зяпнала уста...
Истинската красота е опакована в изчистена, семпла и малко скучна опаковка... с лукс и финес... Онази... шарената и забележимата... крещяща ,,Вземи ме!,, почти винаги има... ,,нещо гнило в Дания,,
От красотата се впечатляват заблудените, повърхностни хора, хора които не търсят какво има зад красотата, просто защото са консуматори, но пък  после си слагат обица на ухото... и естествено обвиняват другите... На тях със кеф им казвам... Така ви се пада пък! - КРАСОТАТА Е  БОНУС ЗА УМНИ И ПРОМОЦИЯ ЗА ТЪПИ-




Гласувай:
16



1. karakondjulyt - Не си красива. Както се вижда от а...
26.05.2012 23:01
Не си красива. Както се вижда от аватара ми, аз съм красив.
Имам постинг за грозните жени - само те са истински, красивите са празни.
цитирай
2. mt46 - Здравей, Ан!
26.05.2012 23:02
Да, за външната красота /когато е без съдържание/ си права... Но има хора, които са хубави и външно, и душевно...
цитирай
3. anibel - Хей, Мар!
26.05.2012 23:08
Не е истина колко си прав...
цитирай
4. tota - Мила, Ан,
26.05.2012 23:17
Моята майка често казваше, че красотата не е в това как изглеждаш, а как те виждат очите, които те гледат. Или всичко зависи от това, какво искаш да видиш у отсрещния. Иначе разсъжденията ти са верни относно външната красота без покритие...Такова е съвремието ни. А съвременните млади мъже не са научени да откриват ценното и не знаят какво да търсят у жената ...
цитирай
5. анонимен - Кой те излъга, че си красива?
26.05.2012 23:21
Разминаваш се не само с красотата, но и с писането:(
цитирай
6. anibel - Тоти,
26.05.2012 23:32
благодаря ти, мила, така добре си ме разбрала...
цитирай
7. ka4ak - Какво е времето вътре в мен
27.05.2012 01:56
http://vbox7.com/play:aedf928f
цитирай
8. didoignatov - Знаеш ли, колко си права, Ан!
27.05.2012 11:50
За мен, вътрешната красота винаги е била по-важна от външната.
Е, има и изключения...и ти си доказателство :-*
Поздравче!!!
цитирай
9. paravankofivan1 - Красотата и Любовта
27.05.2012 13:00
идват през очите

И СИ ОТИВАТ ПРЕЗ ОЧИТЕ!!!

Класически природен закон...
цитирай
10. anibel - Здрасти, Владо!
27.05.2012 13:07
ka4ak написа:
http://vbox7.com/play:aedf928f

... ще я чуя по- късно, обещавам. Благодаря ти!
цитирай
11. anibel - Дидо!
27.05.2012 13:09
Благодаря ти, че отново си тук...
Благодаря за комплиментите!

paravankofivan1, много си прав
май си е точно така, нали?
Благодаря за коментара!
цитирай
12. анонимен - . . . АНИБЕЛ. . . ЗАЩО ВСЕКИ ПЪТ МЕ Х...
27.05.2012 21:33
...АНИБЕЛ...ЗАЩО ВСЕКИ ПЪТ МЕ ХВЪРЛЯШ В РАЗМИСЛИ)))...ИНТЕРЕСНА ИНТЕРПРЕТАЦИЯ НА БАНАЛНАТА ТЕМА С ИЗГОРЕЛИТЕ ПЕПЕРУДИ...ПРЕДИ ГОДИНИ И АЗ ПИСАХ ПО ТЕМАТА...МОЖЕ БИ ЩЕ Я ПУБЛИКУВАМ НЯКОЙ ДЕН ОТНОВО...
цитирай
13. anibel - Това за пеперудите е просто един щрих...
27.05.2012 21:37
Темата е ... дали съм красива или не?
Хе хе, шегувам се...
За красотата е темата принципно, за външната красота и тези,
които припадат по нея... и не мислят за после или нещо друго...
А за пеперудите аз имам друго... ще го пусна някой ден...
Следи ме...
цитирай
14. анонимен - . . . НЕ СЪМ СПИРАЛ ДА ТЕ СЛЕДЯ. . . . . . ...
27.05.2012 22:05
...НЕ СЪМ СПИРАЛ ДА ТЕ СЛЕДЯ...
...ВЪНШНАТА КРАСОТА ДА НЕ БИ ДА Е НЕДОСТАТЪК И ДА Е ПРАВОПРОПОРЦИОНАЛНА НА ГЛУПОСТТА...
...АНИБЕЛ...ТИ СМЯТАШ ЛИ,ЧЕ ИМАШ КРАСИВА ОПАКОВКА...ПОНЕЖЕ АЗ СМЯТАМ,ЧЕ СЪМ АДСКИ ПРИВЛЕКАТЕЛЕН МЪЖ И ДЪРЖА ДА СЪМ ДОБРЕ ОБЛЕЧЕН,ДА ИЗГЛЕЖДАМ ДОБРЕ И ТНТ...
цитирай
15. anibel - Първо... стряскаш ме с тези главни букви...
27.05.2012 22:18
Защо пишеш с тях?!
и второ... Да, аз смятам, че имам красива опаковка,
но това не означава нищо... Опаковката си е опаковка...
изхвърля се, за да се отвори подаръка...
цитирай
16. анонимен - . . . С ВРЕМЕТО ЩЕ ОТКРИЕШ, ЧЕ ГОЛЕ...
27.05.2012 23:03
...С ВРЕМЕТО ЩЕ ОТКРИЕШ,ЧЕ ГОЛЕМИЯТ МИ ШРИФТ ВСЪЩНОСТ Е ДРЕЗГАВ ШЕПОТ...В ТИЛЪТ ТИ...
...ЕСТЕСТВЕНО,ЧЕ КРАСИВАТА ОПАКОВКА ОЗНАЧАВА НЕЩО...МНОГО РЯДКО ЕДНА ЖЕНА МОЖЕ ДА ЗАИНТРИГУВА ЕДИН МЪЖ С УМЪТ СИ,ОСВЕН АКО НЕ СА КОЛЕГИ И НЕ ПИШАТ ЕНЦИКЛОПЕДИЯ ЗАЕДНО...И КАКВО-НЯМА ДА СЕ РАЗМНОЖАВАМЕ ЛИ...ИЗБИЙТЕ СИ ОТ ГЛАВАТА,ЧЕ НИЕ ПО ЦЯЛ ДЕН СТОИМ И МЕЧТАЕМ ЗА НАЙ-УМНАТА...АКО БЕШЕ ТАКА ЩЯХМЕ ДА СЕ ТЪЛПИМ ПРЕД БАН...
цитирай
17. anibel - Не!
27.05.2012 23:09
Не съм съгласна.
Нима си на принципа хубава и глупава
пред грозна и умна?
Знам, от изброеното, лично аз,
не бих избрала нищо, но...
не ми казвай, че ако една красавица
се окаже празноглава, няма да си разочарован...
Отколкото, ако тази красавица покаже и някакъв
поне що годе- интелект... Дай ,Боже повече!
Мен лично.. умните хора, ме провокират много повече от красивите...
цитирай
18. анонимен - . . . БИЛ СЪМ ОТКРОВЕН И СЪМ КАЗВАЛ, ...
27.05.2012 23:59
...БИЛ СЪМ ОТКРОВЕН И СЪМ КАЗВАЛ,ЧЕ...ИМАМ СЪПРУГА,ЧИИТО МИСЛИ МЕ ИНТРИГУВАТ...ИЗВЪН БРАКА МИ НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВАТ ЖЕНИТЕ В ДЪЛБОЧИНА,А ЗА "КРАТКО"...ТАКА,ЧЕ Е РАЗБИРАЕМО ЗАЩО ЗА МЕН Е ВАЖНА ОПАКОВКАТА И ПОЧТИ НИКАК ВЪТРЕШНОСТТА...
цитирай
19. anibel - Ок...
28.05.2012 00:07
Всички имаме съпрузи или съпруги, тук говорим принципно...
Както и да е... Хубава вечер на теб и съпругата ти!
цитирай
20. stix - Жената трябва да изглежда добре или ...
28.05.2012 12:49
Жената трябва да изглежда добре или най малкото да е добре поддържна.
Не са необходими много разходи или прекалени грижи.
Сложете си малко грим, правете го за себе си, за самочувствие, тогава няма да изглеждате скучни...


цитирай
21. anibel - Да, мила Стих...
28.05.2012 13:12
Изключително права си.
Много се радвам, че сподели...
Приятен ден, мила!
цитирай
22. анонимен - за прозрачните или полупрозрачните
28.05.2012 23:34
Добре написано ,стара и изтъркана тема.
Но става.Налице излизат -кой е красив и кой грозен.
Лъсват като.... .Ама Българите са чешит племе.
Грозният казва ,че е красив с душата ,а красивият с външността.
Рибите се хващат и цак - снимка.Вече се знае кой е красив и кой
душевно красив.Стара примка ,но винаги действа.А за 98 процента от
душевно красивите - бонус
http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2010-02-07&article=312471
душевно красивите ще им дам малко успокоение -
цитирай
23. anibel - Благодаря!
31.05.2012 00:53
Най-хубавият ми коментар!
Най- истинският и най- искреният...
цитирай
24. lazzy - Защо пишеш с тях?! и второ. . . Да, ...
18.06.2012 10:05
anibel написа:
Защо пишеш с тях?!
и второ... Да, аз смятам, че имам красива опаковка,
но това не означава нищо... Опаковката си е опаковка...
изхвърля се, за да се отвори подаръка...


Ани, имаш ли роднинска връзка с Ханибал Лектор? :)
цитирай
25. anibel - не очаквах...
09.07.2012 13:58
че толкова първосигнално ще разбереш метафората...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1161759
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол