Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2018 08:48 - 12.08.18
Автор: emi1ts Категория: Други   
Прочетен: 2343 Коментари: 8 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


       

   image

 

           За Брене Браун научих  откривайки този цитат от нейната книга

    бестселър ‘’Даровете на несъвършенството” Тя е американски учен, писател и

    оратор и в момента работи  в университет в Хюстън. През последните 12 години е

    работила над редица сложни психологически теми; занимавала се е с изследване

    на тези добре познати на всеки концепции, като впечатлителност, смелост,

    стойност, достойнство и срам. Ето две видеа от „TED
нейни презентации,които са

    впечатляващи и проникновени според мен.


image


                      https://www.ted.com/talks/brene_brown_on_vulnerability

                    https://www.ted.com/talks/brene_brown_listening_to_shame

       
        За мен срещата ми с Брене Браун е ценна, полезна и много обогатяваща             

      разбиранията и възгледите ми относно тези много важни аспекти в живота.

        

image



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hel - Ще потърся книгата. Много ме впе...
12.08.2018 12:16
Ще потърся книгата. Много ме впечатли. Дори и несъвършени, имаме стойност и роля в този живот.
цитирай
2. emi1ts - Благодаря Ели!
12.08.2018 12:51
hel написа:
Ще потърся книгата. Много ме впечатли. Дори и несъвършени, имаме стойност и роля в този живот.

И аз съм впечатлена от силата и куражът на тази изключителна жена допринасяща с изследовател ската си работа за по- доброто и в дълбочина разбиране на тези чисто човешки и много ценни емоции в живота на всеки.Оказва се,че осъзнавайки и приемайки несъвършенството и уязвимостта си като необходима и важна съставна част на креативността,творчеството и промяната успяваме да сме по - искрени, повече себе си и ставаме по-благодарни,по- щастливи и съпричастни.
Хубав ден Ели!
цитирай
3. katan - Аз съм несъвършен ...
12.08.2018 23:11
Има ли някой който да се похвали, че е съвършен?!
Всички сме хора, всеки от нас греши и има несъвършенства, но това не ни прави недостойни или неравностойни хора.
За мен е важно да сме добри, отзивчиви, състрадателни, честни и почтени.
Всъщност какво означава "несъвършен"?
Дали впечатлителност, смелост, стойност, достойнство и срам са съвършенства, а не несъвършенства?!
Още една гледна точка, по която не бях се замисляла.
Благодаря, Еми!
цитирай
4. emi1ts - Благодаря мила Катя!
12.08.2018 23:43
katan написа:
Има ли някой който да се похвали, че е съвършен?!
Всички сме хора, всеки от нас греши и има несъвършенства, но това не ни прави недостойни или неравностойни хора.
За мен е важно да сме добри, отзивчиви, състрадателни, честни и почтени.
Всъщност какво означава "несъвършен"?
Дали впечатлителност, смелост, стойност, достойнство и срам са съвършенства, а не несъвършенства?!
Още една гледна точка, по която не бях се замисляла.
Благодаря, Еми!

Да,хората сме различни и "несъвършени" по свой начин.Това ни прави уязвими но и способни да изпитваме повече благодарност,радост ,принадлежност, любов. И как тази уязвимост ни обединява в съпричастност към другия човек до нас казвайки:"Да, аз също се чувствам така понякога" .Има още много за размисъл по тази тема.С пожелние за приятна вечер мила Катя.
цитирай
5. ivoki - САМО
13.08.2018 01:44
katan написа:
Има ли някой който да се похвали, че е съвършен?!
Всички сме хора, всеки от нас греши и има несъвършенства, но това не ни прави недостойни или неравностойни хора.
За мен е важно да сме добри, отзивчиви, състрадателни, честни и почтени.
Всъщност какво означава "несъвършен"?
Дали впечатлителност, смелост, стойност, достойнство и срам са съвършенства, а не несъвършенства?!
Още една гледна точка, по която не бях се замисляла.
Благодаря, Еми!

БОГ Е СЪВЪРШЕН !
цитирай
6. emi1ts - Благодаря Иво!
13.08.2018 06:58
ivoki написа:
katan написа:
Има ли някой който да се похвали, че е съвършен?!
Всички сме хора, всеки от нас греши и има несъвършенства, но това не ни прави недостойни или неравностойни хора.
За мен е важно да сме добри, отзивчиви, състрадателни, честни и почтени.
Всъщност какво означава "несъвършен"?
Дали впечатлителност, смелост, стойност, достойнство и срам са съвършенства, а не несъвършенства?!
Още една гледна точка, по която не бях се замисляла.
Благодаря, Еми!

БОГ Е СЪВЪРШЕН !

Да!Несъвършенството,уязвимостта са характерни за нас хората.Осъзнавайки това да имаме постоянен стремеж към усъвършенстване на себе си.С поже лание за хубав ден Иво!
цитирай
7. donchevav - Естествено е човек да се стреми да се ...
15.08.2018 21:42
Естествено е човек да се стреми да се развива, да върви нагоре. С разширяване на своите знания и опит той трупа самочувствие, набира смелост, усеща се пълноценен и реализиран. Такъв човек лесно общува с другите, готов е да подаде ръка, да направи добро. Осмислянето на собствената стойност придава ново качество на отношението към другите, прави го равностойно и пълноправно. Изчезват комплексите, намаляват съмненията и колебанията и се заменят с удовлетвореност и сигурност, с порив от все сърце към живот за другите.
Интересно представяне си направила, Еми! Благодаря за информацията! И аз ще потърся тази книга. Прегръдка, приятелко!
цитирай
8. emi1ts - Благодаря мила Вени!
15.08.2018 23:04
donchevav написа:
Естествено е човек да се стреми да се развива, да върви нагоре. С разширяване на своите знания и опит той трупа самочувствие, набира смелост, усеща се пълноценен и реализиран. Такъв човек лесно общува с другите, готов е да подаде ръка, да направи добро. Осмислянето на собствената стойност придава ново качество на отношението към другите, прави го равностойно и пълноправно. Изчезват комплексите, намаляват съмненията и колебанията и се заменят с удовлетвореност и сигурност, с порив от все сърце към живот за другите.
Интересно представяне си направила, Еми! Благодаря за информацията! И аз ще потърся тази книга. Прегръдка, приятелко!

Благодаря за споделеното от теб за смисъла,ценността и богатството което представлява натрупаният житейски опит за по-пълноценен живот и добри взаимоотношения. Осъзнавайки с времето колко всички сме уязвими и успявайки да приемем и изживеем тези разтърсващи понякога емоции ставаме способни да изживеем по пълноценно и благодарността,радостта,съпричастността .Благодаре ние на Брене Браун разбрах пряката връзка и зависимост между тези важни чисто човешки емоции .Харесах и оцених значимостта на посланието отправено в заключение към нас хората,че тази уязвимост е пътят който ще ни доведе до сближаване и обединение за пълноценни взаимоотношения ,за повече съпричастност към хората около нас.Има още за разбиране и осъзнаване на всичко това.Много се радвам,че и за теб представлява интерес тази тема.С пожелание за хубави августовски дни мила Вени!Прегръдки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emi1ts
Категория: Други
Прочетен: 1712146
Постинги: 583
Коментари: 3953
Гласове: 30807
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031